ik verstond fuck you holland fuck youquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
whaha langs de kant
fuck you robben fuck you
dacht robbenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik verstond fuck you holland fuck you
wat moet ie anders doen danquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:58 schreef cultheld het volgende:
Van Basten staat langs de lijn alsof ie op de bus staat te wachten.
Als je die zeer grote kansen voor Slovenie niet meetelt wel jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Arjen toch
op papier had het allang minstens 0-2 voor ons moeten zijn
Ja, beetje motiveren en aanwijzingen geven kan geen kwaad.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat moet ie anders doen danschreeuwen en springen als een mongooltje?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:59 schreef Panick het volgende:
Robben is echt geen schim meer van zichzelf.. Het enige wat nu van hem over is, is een verwijfd jankjong.
Nee maar een beetje betrokkenheid kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
In plaats van de vlinderslag te oefenen zou hij de spelers aanwijzingen kunnen geven of Babel en Van Bronckhorst wisselen/anders opstellen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ja Afffellly speelt lekker man.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:00 schreef jorienvdherik het volgende:
affelay speelt goed
ja dat snap ik wel, maar niet in relatie tot deze wefstrijdquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:00 schreef McDucky het volgende:
@ buzzer
Een zwaluw maakt nog geen zomer
v Bronckhorst wisselenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
In plaats van de vlinderslag te oefenen zou hij de spelers aanwijzingen kunnen geven of Babel en Van Bronckhorst wisselen/anders opstellen.
kuyt is kut in oranje..quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kuijt heb ik nog niks goed zien doen of ben ik scheel(Behalve dan die bal op Mathijsen)
oe je hebt een puntquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
In plaats van de vlinderslag te oefenen zou hij de spelers aanwijzingen kunnen geven of Babel en Van Bronckhorst wisselen/anders opstellen.
Ja, aafellay en robben eruit. Slimquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
v Bronckhorst wisselenwaarom in godesnaam?
Haal Affelaay eruit, kuit eruit en robben eruit
Van Bronckhorst staat als controleur opgesteld, maar is geen controleur en dat blijkt uit zijn spel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
v Bronckhorst wisselenwaarom in godesnaam?
Haal Affelaay eruit, kuit eruit en robben eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |