Sowieso die voorliefde voor ajacieden is gewoon zo overduidelijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:42 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Van Basten heeft gewoon sowieso geen charisma en mensenkennis. Het is een hele afstandelijke en gevoelloze man. Van Basten wordt nooit een topcoach!
Hoe hij vooral met een topgozer als van Nistelrooij is omgegaan![]()
![]()
![]()
Dat Nistelrooij niet in zijn plaatje past ok, maar de manier waarop hij hem schoffeerde was BE-DROE-VEND.
Kus de kont van de bondscoach en je wordt opgesteld....
Rijkaard is 100x meer leider dan van Basten OOIT geweest is. Rijkaard is nog aanvoerder geweest etc, van Basten nooit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Sowieso die voorliefde voor ajacieden is gewoon zo overduidelijkHij kan niet met vedettes omgaan, dat bewijst ie nu wel weer met Seedorf. Schneijder gaat voor Seedorf
![]()
Kom op zeg.
Met Rijkaard is het ook nog goed gekomen en heeft dezelfde afstandelijkheid als van Basten. Hij heeft geluk gehad met zijn connecties met Barca, want welke coach die degradeerd met Sparta, wordt nu coach van BarcaMaar ja, heb van Basten nog niet afgeschreven als coach, maar moet eerst maar ook eens een degradatiekandidaat trainen.
Leuk zo'n VBL-SC![]()
Ijzer... 58?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:47 schreef Mark_V het volgende:
Wat is het element met het hoogste atoomnummer dat nog NIET radioactief is?
Zo het zal eens afgelopen zijn met die 1-2tjes
ST +1quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:48 schreef ScottTracy het volgende:
Lood?
Snap, ik zat met bindingsenergie in m'n kop.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:49 schreef Mark_V het volgende:
[..]
ST +1
Alle radioactieve elementen vervallen uiteindelijk naar lood
Ok daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:49 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Rijkaard is 100x meer leider dan van Basten OOIT geweest is. Rijkaard is nog aanvoerder geweest etc, van Basten nooit.
Martin Jol naar Oranje![]()
![]()
![]()
Van Basten naar RBC![]()
![]()
![]()
Ik vond de voetbal SC net gezellig, en dan nog niet eens in het SC topique ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:51 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok daar heb je gelijk inMartin Jol had naar Feyenoord gemoeten, maar ze vonden hem te dik
![]()
Zal nu weer ff concentreren op de vragen![]()
en niemand heeft er last vanquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:52 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik vond de voetbal SC net gezellig, en dan nog niet eens in het SC topique ook
Ik ben eigenlijk ook SC-ofoob, ik zou het eigenlijk het leukst vinden als de slowchat weer samengevoegd wordt... dat was juist de charme van de AKQ, vragen beantwoorden en lekker stom slowchatten nav de vragen....heb je meteen een gespreksonderwerp.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:53 schreef SaskiaR het volgende:
daar is helemaal niemand, al een uur lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |