Cynistisch bedoeld........ da's sylquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Oeh Syl over de zeik omdat haar vader besloot dood te gaan.
Wat een rare zin.
En terecht zeg, is ie helemaal gek?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
ZO! .... Sylvia pikt het even niet van Brian !!
GOED ZO SYL !!!
Ze zou haar moeder en stiefvader uitnodigen, ze had haar moeder aan de telefoon en zei dat toen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia houdt haar overleden er maar eens bij.
"Omdat mijn vader besloot dood te gaan, zijn die mensen nu niet gekomen".
Volgens mij liegt ze hoor, ze had haar vader al 10 jaar niet meer gezien.
Ik vind haar steeds raarder worden eerlijk gezegd. Ze ging echt niet haar ouders 12 uur uitnodigen zei ze vanavond.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Cynistisch bedoeld........ da's syl
![]()
Zo begreep ik het eerst ook.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:07 schreef bloebert het volgende:
Wat een onzin van de Sylvia, haar vader uitnodigen na 10 jaar........... ja daaaag
Vuil kutjoch is Brian...quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:06 schreef ruby het volgende:
Ik hou niet zo van dat betuttelende toontje van Brian.
Ik heb ook van die trekjes soms, niet meer dan menselijk....quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian, opbokken...![]()
Echt...
Krijg de gierende graf schurft ofzo..
Heel even maar hoor, en een beetje...![]()
![]()
Want ??? Mag ze zelf even weten wat ze met die dingen gaat doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:08 schreef Lipsch het volgende:
sorry hoor, maar Sylvia moet gewoon haar punten uitgeven. het is niet de bedoeling dat ze voor haar eigen privéfeestje gaat sparen
En brrrrian snapt er niets van, jij wel?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia haalt haar overleden vader er maar eens bij.
"Omdat mijn vader besloot dood te gaan, zijn die mensen nu niet gekomen".
Je moet toch lief blijven, vind ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:09 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik heb ook van die trekjes soms, niet meer dan menselijk....![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:07 schreef bloebert het volgende:
Wat een onzin van de Sylvia, haar vader uitnodigen na 10 jaar........... ja daaaag
Haar adoptie ouders toch?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:07 schreef bloebert het volgende:
Inmiddels wel, maar ik vind het een dubieuze uitspraak van Sylvia.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:09 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En brrrrian snapt er niets van, jij wel?![]()
en?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia vraagt opheldering van de regels. De grens van 400 cpt, reeds geplande bezoek en de 1000 cpt die nog komen van de kookwedstrijd.
[afbeelding]
heyyyyyyyy, loverboy ratjeB krijgt eindelijk lik op stuk!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whooow, Sylvia blaft eindelijk eens stevig terug naar Brian
[afbeelding]
Heyquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:06 schreef Marrije het volgende:
Belachelijk dat Amanda die cp'en gaat verdelen.
Huub is zoooo zwak. Kut Lieke.
Mooie cap !!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whooow, Sylvia blaft eindelijk eens stevig terug naar Brian
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hey![]()
Pas op je woorden hoor!
Ga je nou Lieke overal de schuld van geven, bij gebrek aan onvolledige OP's?
Tuurlijk, TT Masterquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Degene die de volgende COS maakt, mag die cap van Sylvia versus Brian in de OP?
Ben je dat zelf niet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Degene die de volgende COS maakt, mag die cap van Sylvia versus Brian in de OP?
Dat heeft ze allang gedaan. Alleen de dood van haar biologische vader kwam er tussen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Dat is duidelijk, Sylvia krijgt NUL punten, en moet verplicht 113 contactpunten gebruiken.
Of begrijp ik het verkeerd?
Huubje weet gewoon wat belangrijk is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:11 schreef Marrije het volgende:
Huub mag wel weg van mij, geen reet aan dat ie nu meewaait omdat Lieke zonodig moet komen.
Jij bent dom, Sylvia heeft allang een uitnodeging staan dus je kunt 300 punten aftrekken van haar punten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Dat is duidelijk, Sylvia krijgt NUL punten, en moet verplicht 113 contactpunten gebruiken.
Of begrijp ik het verkeerd?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:14 schreef rooie3 het volgende:
En toch is de banj groep sterker.
She wil te eerlijk blijven.
Denk je echt dat rat en Japio hem dat gunnen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Huubje weet gewoon wat belangrijk is.
En oh oh oh, wat heeft ie in dit geval gelijk!![]()
huh!?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:15 schreef Black_king het volgende:
Wij begrijpen jou niet, Amanda....
Jurkjes?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:14 schreef noekje het volgende:
Hahaha Amanda met haar jurkjes.
Hij is er anders niet erg van onder de indruk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:11 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
heyyyyyyyy, loverboy ratjeB krijgt eindelijk lik op stuk!
te gek!
Cum dumpster bedoel je...quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:15 schreef Black_king het volgende:
Spuit 11 Amanda wil zich ook laten horen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |