Omdat het best veel van je systeem vraagt. Plus dat nog niet alle hardware ondersteund wordt. Je kan beter ff afwachten OF een nieuwe PC kopenquote:
De Vredestein stand heeft een erg fotografisch verantwoorde auto. Ook de Kenwoodstand is erg aan te raden! De Saab concept is ook sweet kwadraat...quote:Op maandag 2 april 2007 09:36 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Goedemorgen.![]()
Zo nog ff een bakkie en dan naar de RAI.
Meer gezeik, meer problemen, minder performance en dat voor wat leuk draaiende schermpjes...quote:Op maandag 2 april 2007 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat het best veel van je systeem vraagt. Plus dat nog niet alle hardware ondersteund wordt. Je kan beter ff afwachten OF een nieuwe PC kopen
Ik heb voor mijn verjaardag een nieuwe pc gekregen, nou ja mijn oude krijgt een nieuw moederbord, hd, grafischekaart en nog meer zut. En daar komt dus Vista op. Ik kijk daar een beetje tegenop zegmaar, dat Vistaquote:Op maandag 2 april 2007 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat het best veel van je systeem vraagt. Plus dat nog niet alle hardware ondersteund wordt. Je kan beter ff afwachten OF een nieuwe PC kopen
Als je alleen die draaiende schermpjes wilt dan kun je onder xp ook "topdesk" installeren. Dan heb je die draaiende zooi ook.quote:Op maandag 2 april 2007 10:13 schreef freud het volgende:
[..]
Meer gezeik, meer problemen, minder performance en dat voor wat leuk draaiende schermpjes...
Ik zou het ff niet doenquote:Op maandag 2 april 2007 10:20 schreef -Marjo- het volgende:
En daar komt dus Vista op. Ik kijk daar een beetje tegenop zegmaar, dat Vista![]()
Bofkontquote:Op maandag 2 april 2007 11:57 schreef Yoni het volgende:
Mijn toetsenbord lust waterTenminste.. hij doet het nog, nadat ik er net een plens water in heb gegooid
Het liefst met suiker erinquote:
Zonde van de koffie hequote:
En bedankt voor de tip he??quote:
Of je flikkert hem weg en geeft de beste man een nieuwequote:Op maandag 2 april 2007 12:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En bedankt voor de tip he??
Een gebruiker heeft het hier al voormekaar gekregen. Incl de koffiemelk.![]()
Heb de boel losgeschroefd onder de kraan gehouden en op de CV 1 dag laten drogen.
Half brood er meteen ook maar gedelete tussen de toetsen.
Nu heeft de gebruiker een mooi schoon keyboard.
Ik doe beheer/onderhoud/advies/onderzoek dus het valt lekker in mijn FTE-tijden.quote:Op maandag 2 april 2007 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of je flikkert hem weg en geeft de beste man een nieuweDie dingen kosten geen drol meer plus dat de tijd de jij hieraan moet verspillen ten koste gaat van de tijd die je kan gebruiken om productie te draaien
Russische praktijkenquote:Op maandag 2 april 2007 12:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik doe beheer/onderhoud/advies/onderzoek dus het valt lekker in mijn FTE-tijden.Plus dat ik dan van mijn burostoel kom = beweeg
![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 16:41 schreef Gremen het volgende:
en dat met 7676 post in je fb.
2x 38 = 76
Het is een complot!
das lekkerquote:Op maandag 2 april 2007 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...eerste werkdag zit er weer opNog drie te gaan deze week
--> TRUquote:Op maandag 2 april 2007 16:41 schreef Gremen het volgende:
en dat met 7676 post in je fb.
2x 38 = 76
Het is een complot!
Jaquote:
morgen lekker weer op t balkon hangenquote:Op maandag 2 april 2007 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaVrijdag lekker naar Blijdorp
En misschien 's avonds ff op bollenjacht
Bofkontquote:
quote:
niet meer denk ikquote:Op maandag 2 april 2007 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dat ga je toch niet lekker vinden morgen
Daarom ja. Maar van het weekend weer beterquote:Op maandag 2 april 2007 19:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet meer denk ik
11 graden en bewolkt
ben ik blij dat ik er vandaag van genoten heb
dan moet ik werkenquote:Op maandag 2 april 2007 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom ja. Maar van het weekend weer beter
Das voor jou wel verkeerd danquote:
Haiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |