Het is ook erg lastig, heel vroeg of laat op de dag is echt het beste fotograferen buiten, en ook het mooiste.quote:Op zondag 1 april 2007 20:39 schreef Chanty het volgende:
Ik heb mijn vriend gefotografeerd, maar wat is dat moeilijk met die zon. Het is overbelicht, of juist teveel in de schaduw. En af en toe wilde de focus ook niet zoals ik wildeMoet toch een dat boekje verder lezen
En en en en en?quote:Op zondag 1 april 2007 21:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Het is ook erg lastig, heel vroeg of laat op de dag is echt het beste fotograferen buiten, en ook het mooiste.
Vandaag dus de shoot met pdehoog, hamster, xilantof en LAU gehad. was gezellig en veel met belicting gespeeld, zowel buiten als binnen![]()
Haha, er zijn er een aantal nog niet thuis en we waren echt gaar. foto's laten nog ff op zich wachten...hoewel..misschien eentje van xila en Lau die ik zelf heb gemaaktquote:
Ze konden weer eens niet van Xila afblijven.quote:
De lucky bastard!quote:Op zondag 1 april 2007 21:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ze konden weer eens niet van Xila afblijven.![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 april 2007 21:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoiquote:Op zondag 1 april 2007 21:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, er zijn er een aantal nog niet thuis en we waren echt gaar. foto's laten nog ff op zich wachten...hoewel..misschien eentje van xila en Lau die ik zelf heb gemaakt![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 21:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die is leuk!quote:Op zondag 1 april 2007 21:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hijs idd leuk...quote:Op zondag 1 april 2007 21:14 schreef An24 het volgende:
[..]
hijs leuk..alleen moet xila maar eens een lesje "bekken trekken"
![]()
omg lucky womenquote:Op zondag 1 april 2007 21:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
[afbeelding]
:edit: dit beter?
I envy you.quote:Op zondag 1 april 2007 21:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hijs idd leuk...
En je hebt gelijk wel't is nog verdomde lastig dat modelleren
![]()
En wanneer zien we jouw nieuwe kapsel?quote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef HMaster-II het volgende:
Heb nog een An24 in softfocuspastelfilterfotoschotdingus![]()
[afbeelding]
Ik denk dat PdeHoog die heeft als spiegelgroepsfoto...quote:
Dat zegt dan wel genoeg over je nieuwe kapselquote:Op zondag 1 april 2007 21:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk dat PdeHoog die heeft als spiegelgroepsfoto...Niet eens model hoeven spelen vandaag
![]()
Florida fotoquote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef HMaster-II het volgende:
Heb nog een An24 in softfocuspastelfilterfotoschotdingus![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 april 2007 21:56 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat zegt dan wel genoeg over je nieuwe kapsel.
Ten opzichte van wat?quote:Op zondag 1 april 2007 21:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
An24 en PdeHoog vonden het netjes ja
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 21:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk dat PdeHoog die heeft als spiegelgroepsfoto...Niet eens model hoeven spelen vandaag
![]()
Een pleeborstelquote:
het ziet er eigenlijk wel vreselijk netjes braaf uitquote:
Jij hebt daar ook een paar vanquote:Op zondag 1 april 2007 22:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
het ziet er eigenlijk wel vreselijk netjes braaf uit![]()
![]()
De foto is cool man..
Het is wel heel ideale schoonzoonachtig ja...quote:Op zondag 1 april 2007 22:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
Het is netjes iddquote:Op zondag 1 april 2007 22:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
De foto is cool man..
thxquote:lau je hebt het weer goed gedaan vandaag. ik stuur je de foto ff via de mail
ISO 800 is nog heel beschaafd. Een uitval van 50% bij sportfoto's is overigens erg netjes. Ik ga altijd uit van 90% uitval.quote:Op zondag 1 april 2007 08:35 schreef robbedoeseos300d het volgende:
BTW iedereen goedemorgen.
Straks weer een hele dag binnen in een sporthal proberen wat bruikbaars te schieten.
Is nog een hele toer om bij slecht licht iets netjes scherp op de plaat te krijgen.......
Schiet al met iso 800 en dan nog kan ik meer dan de helft zo aan de kant schuiven
Jaquote:Op maandag 2 april 2007 08:33 schreef -Marjo- het volgende:
Iemand hier al ervaring met Windows Vista?
Gewoon simpel genieten met je ogen en een goed boekquote:Op maandag 2 april 2007 09:01 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
Damn t is echt lekker weer
nu weet ik nog niet wat te gaan doenen jah mijn cam is niet hier
![]()
is wel een goed ideequote:Op maandag 2 april 2007 09:05 schreef freud het volgende:
[..]
Gewoon simpel genieten met je ogen en een goed boek.
Verlatings angst???quote:Op maandag 2 april 2007 09:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
is wel een goed idee
ik ben wat dat betreft heel raar, bij mijn ouders in huis kan ik echt genieten van mijn weekend, maar als ik hier in utrecht blijf, voel ik me altijd zo raar, onzeker en alleen![]()
![]()
Omdat het best veel van je systeem vraagt. Plus dat nog niet alle hardware ondersteund wordt. Je kan beter ff afwachten OF een nieuwe PC kopenquote:
De Vredestein stand heeft een erg fotografisch verantwoorde auto. Ook de Kenwoodstand is erg aan te raden! De Saab concept is ook sweet kwadraat...quote:Op maandag 2 april 2007 09:36 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Goedemorgen.![]()
Zo nog ff een bakkie en dan naar de RAI.
Meer gezeik, meer problemen, minder performance en dat voor wat leuk draaiende schermpjes...quote:Op maandag 2 april 2007 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat het best veel van je systeem vraagt. Plus dat nog niet alle hardware ondersteund wordt. Je kan beter ff afwachten OF een nieuwe PC kopen
Ik heb voor mijn verjaardag een nieuwe pc gekregen, nou ja mijn oude krijgt een nieuw moederbord, hd, grafischekaart en nog meer zut. En daar komt dus Vista op. Ik kijk daar een beetje tegenop zegmaar, dat Vistaquote:Op maandag 2 april 2007 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat het best veel van je systeem vraagt. Plus dat nog niet alle hardware ondersteund wordt. Je kan beter ff afwachten OF een nieuwe PC kopen
Als je alleen die draaiende schermpjes wilt dan kun je onder xp ook "topdesk" installeren. Dan heb je die draaiende zooi ook.quote:Op maandag 2 april 2007 10:13 schreef freud het volgende:
[..]
Meer gezeik, meer problemen, minder performance en dat voor wat leuk draaiende schermpjes...
Ik zou het ff niet doenquote:Op maandag 2 april 2007 10:20 schreef -Marjo- het volgende:
En daar komt dus Vista op. Ik kijk daar een beetje tegenop zegmaar, dat Vista![]()
Bofkontquote:Op maandag 2 april 2007 11:57 schreef Yoni het volgende:
Mijn toetsenbord lust waterTenminste.. hij doet het nog, nadat ik er net een plens water in heb gegooid
Het liefst met suiker erinquote:
Zonde van de koffie hequote:
En bedankt voor de tip he??quote:
Of je flikkert hem weg en geeft de beste man een nieuwequote:Op maandag 2 april 2007 12:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En bedankt voor de tip he??
Een gebruiker heeft het hier al voormekaar gekregen. Incl de koffiemelk.![]()
Heb de boel losgeschroefd onder de kraan gehouden en op de CV 1 dag laten drogen.
Half brood er meteen ook maar gedelete tussen de toetsen.
Nu heeft de gebruiker een mooi schoon keyboard.
Ik doe beheer/onderhoud/advies/onderzoek dus het valt lekker in mijn FTE-tijden.quote:Op maandag 2 april 2007 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of je flikkert hem weg en geeft de beste man een nieuweDie dingen kosten geen drol meer plus dat de tijd de jij hieraan moet verspillen ten koste gaat van de tijd die je kan gebruiken om productie te draaien
Russische praktijkenquote:Op maandag 2 april 2007 12:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik doe beheer/onderhoud/advies/onderzoek dus het valt lekker in mijn FTE-tijden.Plus dat ik dan van mijn burostoel kom = beweeg
![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 16:41 schreef Gremen het volgende:
en dat met 7676 post in je fb.
2x 38 = 76
Het is een complot!
das lekkerquote:Op maandag 2 april 2007 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...eerste werkdag zit er weer opNog drie te gaan deze week
--> TRUquote:Op maandag 2 april 2007 16:41 schreef Gremen het volgende:
en dat met 7676 post in je fb.
2x 38 = 76
Het is een complot!
Jaquote:
morgen lekker weer op t balkon hangenquote:Op maandag 2 april 2007 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaVrijdag lekker naar Blijdorp
En misschien 's avonds ff op bollenjacht
Bofkontquote:
quote:
niet meer denk ikquote:Op maandag 2 april 2007 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dat ga je toch niet lekker vinden morgen
Daarom ja. Maar van het weekend weer beterquote:Op maandag 2 april 2007 19:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet meer denk ik
11 graden en bewolkt
ben ik blij dat ik er vandaag van genoten heb
dan moet ik werkenquote:Op maandag 2 april 2007 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom ja. Maar van het weekend weer beter
Das voor jou wel verkeerd danquote:
Haiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |