Yupquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef IkVind het volgende:
Nog wat foto's gemaakt dan?
Topicopenvrees denk ik..quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
En hier gaan we weer vrolijk door....aangezien IkVind hem niet opent
Zal ik dan nog maar eens stellen of je nog leuke plaatjes hebt geschoten?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
En hier gaan we weer vrolijk door....aangezien IkVind hem niet opent
Ik was nog niet klaar, mevrouwquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Zal ik dan nog maar eens stellen of je nog leuke plaatjes hebt geschoten?
Ben benieuwdquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar, mevrouwMaar ja....er zitten hele leuke tussen
Je bent niet de enigequote:
Tis geen ramp hoor, lekker oefenen met studioset thuisquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:41 schreef IkVind het volgende:
Ja hoop ook voor je dat het droog blijft en het zonnetje lekker schijnt!
Twee flitsers, een plu en twee softboxen, reflectiescherm en improvisatie met achtergrond (lakens doeken etc)quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:54 schreef IkVind het volgende:
Waar moet ik aan denken bij een studioset?
thanks en slaap lekkerquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:03 schreef IkVind het volgende:
Leuk nou veel succes morgen, ik ga slapen!
Je hebt de nieuwe SC ontmaagdquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Topicopenvrees denk ik..
Linkje naar archief??![]()
Wat kost zo'n bouwlamp overtreffende basis eigenlijk?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Twee flitsers, een plu en twee softboxen, reflectiescherm en improvisatie met achtergrond (lakens doeken etc)
genoeg om wat studiowerk te kunnen doen in ieder geval![]()
De setjes beginnen bij zo'n 230 euro, maar de set is niet zo heel erg sterk imo, maar 2x150W. De set van 200W is een stuk bruikbaarder, en is rond de 330 euro.quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:50 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Wat kost zo'n bouwlamp overtreffende basis eigenlijk?
Oe goeiemorgen natuurlijk ook en veel plezier met je shoot.
quote:
Hij vroeg het aan mijquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:53 schreef freud het volgende:
[..]
De setjes beginnen bij zo'n 230 euro, maar de set is niet zo heel erg sterk imo, maar 2x150W. De set van 200W is een stuk bruikbaarder, en is rond de 330 euro.
Achtergronddoek heb ik nu cheapo gevonden bij de IKEA, 1,95 de meter, 160cm breed voor kleuren (waaronder zwart), en ecru doek voor 1,50 de meter. Zit dan wel een stiknaad in het midden bij mij, maar ach, die is zo weggesoept.
Moet je sneller zijnquote:
Vond ik ookquote:
Jammer dat het licht buiten bagger is, zo maar als de gesmeerde wind en studiootje bouwenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vond ik ookAlleen moet ik zo flink boodschappen gaan doen en een huis op orde krijgen voor morgenavond
Ik kreeg net de boodschappenlijst binnen
Ach...zolang je geen lucht wil gebruiken als achtergrond kan het wel hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Jammer dat het licht buiten bagger is, zo maar als de gesmeerde wind en studiootje bouwen![]()
Nee het is tijd voor koffiequote:Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
Het is eigenlijk wel tijd voor ontbijt zo denk ik
Dan moet je ook meteen afwerken als je foto's hebt gemaaktquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil meer vakantieIk heb nog veel te veel foto's te bewerken en veeeeeeeeeeeeel te weinig tijd
Jajajajajaquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan moet je ook meteen afwerken als je foto's hebt gemaakt![]()
Ooooohw, wat zeur je danquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JajajajajaBen al druk bezig hoor
Shoot van afgelopen zondag is al klaar
Morgen ff die van -B-B- doen
Nou...er ligt er nog eentje van een collega en nog 3 of 4 blijdorp-actiesquote:
Blijdorp ga je zo vaak in, dat is makkelijk schoften, alleen de aller allerbestequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...er ligt er nog eentje van een collega en nog 3 of 4 blijdorp-actiesZondag komt er weer eentje bij en volgende week zaterdag ook
En ik wil eigenlijk ook nog ff de bollenvelden in
Ik maak alleen maar coole foto's in Blijdorpquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Blijdorp ga je zo vaak in, dat is makkelijk schoften, alleen de aller allerbeste
Hoi, goed dat je het zegt...ff lunch in de oven geknikkerdquote:
Anders was je het vast vergetenquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hoi, goed dat je het zegt...ff lunch in de oven geknikkerd
Onderhand is het aangebrand Pea... Haal het er uit!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hoi, goed dat je het zegt...ff lunch in de oven geknikkerd
Lang leven een eigen autoquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:42 schreef Chanty het volgende:
Prorail moet mij wel erg haten
Dit is de zoveelste donderdag dit jaar dat er ge-emmer is met de trein en ik gewoon niet (niet op tijd) op mijn plaats van bestemming kom![]()
![]()
![]()
Daarom pak ik ook altijd al een verbinding eerder dan nodigquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:57 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Lang leven een eigen auto
Maar de aanname dat je met de trein ergens op tijd komt is ook al om het zacht uit te drukken riskant.
Tis tijd voor volgende rondetrouwens.
Net alsof dat met de auto wel luktquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:57 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Lang leven een eigen auto
Maar de aanname dat je met de trein ergens op tijd komt is ook al om het zacht uit te drukken riskant.
Tis tijd voor volgende rondetrouwens.
Jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net alsof dat met de auto wel lukt
Of een trein eerder nemen...?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaKwestie van vroeg genoeg gaan rijden
het is inmiddels verorbert en ik zit nu in de tuin met fototoestel, kopje thee, en laptop met brakke draadloze internetverbindingquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:37 schreef freud het volgende:
[..]
Onderhand is het aangebrand Pea... Haal het er uit!!!
Tuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaKwestie van vroeg genoeg gaan rijden
Wel lekker knus. Ging ebst goed vanmorgen met de shoot, toch ook buiten nog wat egschoten, hoewel het licht echt brak was. Nu ff eten, gelukkig zit subway's bij mij op het pleinquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
het is inmiddels verorbert en ik zit nu in de tuin met fototoestel, kopje thee, en laptop met brakke draadloze internetverbinding
snel eten dan, want wij zijn natuurlijk erg nieuwsgierig naar het resultaatquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Wel lekker knus. Ging ebst goed vanmorgen met de shoot, toch ook buiten nog wat egschoten, hoewel het licht echt brak was. Nu ff eten, gelukkig zit subway's bij mij op het plein![]()
Volgens mij kun je nog wel even geduld moeten hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
snel eten dan, want wij zijn natuurlijk erg nieuwsgierig naar het resultaat
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij kun je nog wel even geduld moeten hebben![]()
Yupquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:27 schreef pea4fun het volgende:
Nou zeg....jullie zijn gewoon triggerhappy...wel schieten maar dan
Hoe is dat trouwens afgelopen met die 'dubbele' bestelling?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupJe kan die camera toch niet ongebruikt laten staan
Zonde van de investering
![]()
Nooit meer wat van gezien helaasquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:32 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hoe is dat trouwens afgelopen met die 'dubbele' bestelling?
ik ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:13 schreef freud het volgende:
Misschien voor meer mensen interessant, de Commodore 30 GB Multi Media Player PMC30.
Maar 100 euro!!!
[afbeelding]
* Audio support: MP3/G726/ADPCM/WMA
* Foto support: JPEG/GIF/BMP
* Capaciteit: 30 GB
* Interface: USB 2.0
* Display: 3.6” TFT Kleuren LCD Scherm
* Batterij: Oplaadbare Lithium batterij
* Gewicht: 325 gram
* Speeltijd: Video 5 uur / Audio 9 uur
* Afmeting (BxHxD): 136 x 78 x 26.5 mm
* Materiaal: Stainless steel
* Video support: MPEG 4/DivX 5.0/WMV9
* SD/MMC support: Ja
* TV opname support: MPEG4
* Audio/Video record+playback: Ja
* Composite video output to TV: NTSC/PAL
* MP3 encoding: 16~160kbps
* Firmware upgradeable
* Meegeleverd: Hoofdtelefoon/USB kabel/Quick start guide/Composite video input/output kabel/AC/DC adapter/Draagtasje/Installatie CD
Voorraad is zo weg denk ik. Ik heb er al eentje besteld...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:13 schreef freud het volgende:
Misschien voor meer mensen interessant, de Commodore 30 GB Multi Media Player PMC30.
Maar 100 euro!!!
[afbeelding]
* Audio support: MP3/G726/ADPCM/WMA
* Foto support: JPEG/GIF/BMP
* Capaciteit: 30 GB
* Interface: USB 2.0
* Display: 3.6? TFT Kleuren LCD Scherm
* Batterij: Oplaadbare Lithium batterij
* Gewicht: 325 gram
* Speeltijd: Video 5 uur / Audio 9 uur
* Afmeting (BxHxD): 136 x 78 x 26.5 mm
* Materiaal: Stainless steel
* Video support: MPEG 4/DivX 5.0/WMV9
* SD/MMC support: Ja
* TV opname support: MPEG4
* Audio/Video record+playback: Ja
* Composite video output to TV: NTSC/PAL
* MP3 encoding: 16~160kbps
* Firmware upgradeable
* Meegeleverd: Hoofdtelefoon/USB kabel/Quick start guide/Composite video input/output kabel/AC/DC adapter/Draagtasje/Installatie CD
Voorraad is zo weg denk ik. Ik heb er al eentje besteld...
*Kop thee neemt...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:50 schreef prupke het volgende:
* prupke even koffie en thee klaarzet voor de vroege vogels onder ons
lekker relaxed wakker worden onder een bakkie caffeine of theeine
enjoy your workday
Ik hou gewoon van goedkope oude modellenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:27 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] de liefde voor de commodore is voor mij echt voorbij.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:53 schreef freud het volgende:
Geen humor, omdat ik P al een paar keer bijna van de loopband heb af zien donderen tijdens het kijken naar Topgear tijdens het lopen.
Pak dan gelijk 10 seizoenen SG1...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Volgens mij komt dat ook door andere dingen hoor
Mijn Top Gear-afleveringen zijn trouwens uitgeput voor nu
Denk dat ik maar eens een fatsoenlijke speelfilm ga converteren.... Black Hawk Down of zo
Da's ook een optie iddquote:
[..]
Ik hou gewoon van goedkope oude modellen.
Nu nog een emulator voor dat ding vinden. But seriously, lekker criminal minds of zo kijken in de sportschool. Geen humor, omdat ik P al een paar keer bijna van de loopband heb af zien donderen tijdens het kijken naar Topgear tijdens het lopen
.
Loop je me nu uit te lachenquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Loop je me nu uit te lachen![]()
Top Gear kijken op de sportschool is heel relaxend hoor
Je moet alleen even uitkijken met niet in lachen willen uitbarsten
Ik hou gewoon van goedkope oude modellen.
Bijna middag Dutch50quote:
Ik zie het gewoon voor mequote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Loop je me nu uit te lachen![]()
Top Gear kijken op de sportschool is heel relaxend hoor
Je moet alleen even uitkijken met niet in lachen willen uitbarsten
Yep, mogen we weer luchtenquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:24 schreef Chanty het volgende:
mogguh
Waar gaat het hier over?
Ik zag Top Gear staan in het voorbij scrollen...
in dat geval ga ik weer pleite
zo..... dat doe jij heel wat beter dan ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:31 schreef freud het volgende:
[..]Vallen op loopbanden Entertainment in de sportschool -Marjo- en P hadden een grote ruzie, maar die is bijgelegd na het uitwisselen van smiley's Oude modellen Verse koffie en thee
Zooooo, weer bij.
ah fijn een samenvatting, es kijken waar ik over mee kan pratenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:31 schreef freud het volgende:
[..]Vallen op loopbanden Entertainment in de sportschool -Marjo- en P hadden een grote ruzie, maar die is bijgelegd na het uitwisselen van smiley's Oude modellen Verse koffie en thee
Zooooo, weer bij.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Volgens mij heb ik een dejavu zo'n post als hier boven heb ik volgens mij al een keer eerder gezien
hoi
Hoezo, spreek je dan geen Noorsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:00 schreef Yoni het volgende:
[..]![]()
Ik hou van hoi zeggen. Vandaar.
En ik ben een beetje murw na drie dagen bezoek van IT manager uit Oslo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |