Yupquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef IkVind het volgende:
Nog wat foto's gemaakt dan?
Topicopenvrees denk ik..quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
En hier gaan we weer vrolijk door....aangezien IkVind hem niet opent
Zal ik dan nog maar eens stellen of je nog leuke plaatjes hebt geschoten?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
En hier gaan we weer vrolijk door....aangezien IkVind hem niet opent
Ik was nog niet klaar, mevrouwquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Zal ik dan nog maar eens stellen of je nog leuke plaatjes hebt geschoten?
Ben benieuwdquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar, mevrouwMaar ja....er zitten hele leuke tussen
Je bent niet de enigequote:
Tis geen ramp hoor, lekker oefenen met studioset thuisquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:41 schreef IkVind het volgende:
Ja hoop ook voor je dat het droog blijft en het zonnetje lekker schijnt!
Twee flitsers, een plu en twee softboxen, reflectiescherm en improvisatie met achtergrond (lakens doeken etc)quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:54 schreef IkVind het volgende:
Waar moet ik aan denken bij een studioset?
thanks en slaap lekkerquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:03 schreef IkVind het volgende:
Leuk nou veel succes morgen, ik ga slapen!
Je hebt de nieuwe SC ontmaagdquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Topicopenvrees denk ik..
Linkje naar archief??![]()
Wat kost zo'n bouwlamp overtreffende basis eigenlijk?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Twee flitsers, een plu en twee softboxen, reflectiescherm en improvisatie met achtergrond (lakens doeken etc)
genoeg om wat studiowerk te kunnen doen in ieder geval![]()
De setjes beginnen bij zo'n 230 euro, maar de set is niet zo heel erg sterk imo, maar 2x150W. De set van 200W is een stuk bruikbaarder, en is rond de 330 euro.quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:50 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Wat kost zo'n bouwlamp overtreffende basis eigenlijk?
Oe goeiemorgen natuurlijk ook en veel plezier met je shoot.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |