abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 april 2007 @ 14:58:39 #101
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48146228
Beterschap Saar en Amber

Arwen
  maandag 9 april 2007 @ 15:17:41 #102
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48146631
Och Sara (nouja eigenlijk Buuf_Rietman ) toch..
En Amber ook al ziek.. Ik hoop dat jullie snel weer wat beter zijn.

Hier ook iets vreemds.. Het is nu al een paar keer gebeurd.
Hanne komt bij ons heel erg piepen en de eerste keer zei ze ook wel iets van "poep" maar toen ik keek zat er vrijwel niks in haar luier. Iig zo weinig (inieminie plasje) dat ze niet meteen een schone luier om hoeft. Dan blijft ze een tijdje piepen en dan gebeurt het....
Ze plast....
En niet zomaar, maar DOOR haar luier én kleren een grote plas op de grond!
(of zoals vanmiddag bij pappa op de arm, pappa onder geplast..)

Dit is nu dus al een paar keer voorgekomen deze week.
We verdenken haar ervan dat ze alles ophoud en alles er dan in één keer uitgooit. Leuk dat ze haar plas op kan houden maar tegen dit is echt geen enkele luier bestand. Het ziet er gewoon uit alsof ze géén luier omheeft.

Als dit zo door gaat zal ze misschien toch maar moeten leren het goed aan te geven en dan op het potje plassen?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_48147604
Misschien is het wijs om in ieder geval een blaasontsteking uit te sluiten? Wel (pijnlijke) aandrang hebben maar niet goed kunnen plassen, tot je uiteindelijk niet anders kan en alles er uit gooit klinkt mij wel bekend in de oren van mijn eigen blaasontstekingen.
  maandag 9 april 2007 @ 22:06:45 #104
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48159382
Wat gek noli wat een grote plas als het door de luier heengaat in 1 keer maf joh!
heb niet echt tips ofzo, naja na het piepen op t potje zetten ofzo?

Max moet persen als ie gaat plassen, ook zo gek.
vorige week toen ie op de slaapkamer in zn nakie op de grond lag. ik schrok me rot, ik dacht ohnee hij gaat poepen dus ik snel naar m toe, maar toen moest ie alleen maar plassen.
en vanavond in bad weer, ging ie staan en echt zo *hnnnnnchhh* *rode kop krijgend* en er kwam een plas. maf he?

Toen ie trouwens vanochtend in de badkamer aan t spelen was ging ie met de weegschaal spelen, dus ik denk ja laat ik je weer eens wegen.
is ie 200 gram afgevallen sinds de laatste keer wegen (en toen was ie 11 maanden!!!)
Terwijl ie echt goed eet, soms zn avondeten niet, maar dat lijkt me nou niet echt kwaad kunnen. en hij heeft reserves genoeg hoor, maar ik vind het zo gek!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_48160468
Merlijn is in de periode van 11 tot 14 maanden ook niet erg veel aangekomen. Hij ging volgens mij toen van 7740 naar 8160 gram. Schrok er ook erg van. Maar denk ook ze groeien natuurlijk ook in de lengte, ze bewegen veel denk maar aan het net lopen. Er zijn zoveel dingen die best veel energie kosten die de oorzaak kunnen zijn. In de 15de maand is Merlijn uiteindelijk ineens van 8160 naar 8540 gegroeid, je had me moeten zien kijken dat was ineens weer wat veel. Merlijn is en blijft jammergenoeg een lichtgewicht en het CB vind dat dus ook. Hij moet nu meer vetten binnekrijgen, zoals jus ofzo. Ach ja, Merlijn volgt mij gewoon, ik heb ook nog steeds ondergewicht en bij veel inspanning kom ik ondanks veel eten geen grammetje aan.
  maandag 9 april 2007 @ 22:42:52 #106
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48161018
Jup Owlet, dat heldere idee had ik vanmiddag dus ook al.

Bij mij zijn op mijn vierde mijn urinewegen opgerekt vanwege te vaak en te veel blaasontstekingen. Ik weet zelf dus ook wat het is en idd ging er vanmiddag een lichtje branden.
We hebben madam vanmiddag dus gestrikt om een plas ín de pot te krijgen (na eerst een begin te maken op pappa's bank ) [viespraatje] welke (de plas dan he? niet pappa of de bank) nu rustig in een potje in de keuken staat te wachten op een tripje -> dokter morgenvroeg. [/viespraatje]

Het gekke is ook dat na die plassessies de luiers ook niet zwaar zijn maar juist licht.. Ze overstomen blijkbaar gewoon.
Maxi, Midi & Mini
  maandag 9 april 2007 @ 23:00:45 #107
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48161746
quote:
Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef Noli. het volgende:
Jup Owlet, dat heldere idee had ik vanmiddag dus ook al. [afbeelding]

Bij mij zijn op mijn vierde mijn urinewegen opgerekt vanwege te vaak en te veel blaasontstekingen. Ik weet zelf dus ook wat het is en idd ging er vanmiddag een lichtje branden.
We hebben madam vanmiddag dus gestrikt om een plas ín de pot te krijgen (na eerst een begin te maken op pappa's bank ) [viespraatje] welke (de plas dan he? niet pappa of de bank) nu rustig in een potje in de keuken staat te wachten op een tripje -> dokter morgenvroeg. [/viespraatje]

Het gekke is ook dat na die plassessies de luiers ook niet zwaar zijn maar juist licht.. Ze overstomen blijkbaar gewoon.
Wat maf zeg!
  dinsdag 10 april 2007 @ 08:52:36 #108
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48167165
Snotdik
Net huisarts gebeld of ik het plasje kon brengen.. Is niet 'vers' genoeg.Het moet zo vers mogelijk zijn dus vanmiddag maar opnieuw proberen

Nu eerst Wilyan's laatste dag op de PSZ waarbij Hanne en ik mee mogen draaien.
Hanne wil al nooit weg dus dit gaat feest worden!
Maxi, Midi & Mini
pi_48167216
Balen Noli! Hoop dat het vanmiddag nog wel lukt!

Amber heeft supergoed geslapen Ze werd gisteravond laat nog even wakker maar toen lag ze te dromen. Fup in dr mond gedaan en vanmorgen iets voor 8-en werd ze weer wakker
Had nog Rhinocaps in huis en heb een balletje op een hydro uitgeknepen en onder haar bed gelegd, dat heeft goed geholpen. Ze zat vanmorgen ook niet zo vol slijm... en haar kamer rook heerlijk naar de eucalyptus :S
We doen lekker rustig aan vandaag, druk weekend achter de rug.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 10 april 2007 @ 09:16:23 #110
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_48167483
Rens!!!!! Morgen is je haring 2!!! Al 2....! Hangen de slingers al? Taart besteld? En het kado?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 10 april 2007 @ 12:07:47 #111
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_48171989
Haaaaaaaa Lishe! Eh.... nee, nog helemaal niets voorbereid. We vieren het pas zaterdag en moeten morgen allebei de hele dag werken. Ik moet zelfs 's avonds ook weg. We hebben dus maar besloten er helemaal niets aan te doen morgen. Maar stiekem vind ik dat toch best jammer. Nou ja, zaterdag dubbel en dwars inhalen. Ik ga zelf kwarktaarten maken en Juul krijgt van ons een abonnement op de dierentuin en een gereedschapskistje. Er komen wel 30 mensen denk ik. Wordt de hele dag feest dus. Zin in!!!

Ben trouwens zojuist met de haring naar het CB geweest. 1401 kilo en ruim 92 centimeter. Alles was weer prima in orde.
  dinsdag 10 april 2007 @ 12:31:41 #112
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48172788
julius alweer 2 jaar.. wel ander weer als toen he
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 10 april 2007 @ 12:58:00 #113
105888 renzell
pi_48173609
Jezus, hij wordt echt twee realiseer ik me ineens. Slik. Ik had er nog helemaal niet bij stilgestaan in alle drukte, en nu zie ik ineens dat babybrabbeltreintje: nog 1 nachtje slapen voor jouw tweede verjaardag. Mijn zoon, mijn haring, mijn lieve mooie alles.
  dinsdag 10 april 2007 @ 13:13:35 #114
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48174143
Maar hij gaat toch wel trakteren op het kinderdagverblijf, renzell?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_48174683
Ja Renzell, je hebt toch wel iets heel bijzonders geknutseld?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:17:13 #116
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48176299
oh renz 2 alweeR~~!!! wat gaat het snel he...
pi_48177012
Renzell, 2 alweer wow!!! Wat gaat het snel he, wat spannend!

Saartje is nu goed ziek. Ze heeft inmiddels 3 dagen diarree. Vanmiddag heb ik de HA even gebeld, maar zolang ze goed drinkt hoeven we nog niet te komen. Hij adviseerde ORS te geven, een halve liter vandaag, en dan even kijken hoe het gaat. Hoe moet ik ooit een halve liter van dat gore spul in mijn meissie krijgen? ik heb net ook roosvicee stop gehaald, helpt dat nog een beetje?
Ze zit nu in haar 4e 5e setje kleding van vandaag. Ze wil ook niet eten, maar dat is niet zo erg, als ze maar goed drinkt. Ze zit nu met haar lievelingsknuffels tv te kijken, speentje in en hangen maar.. mjn arme wokkel

[ Bericht 1% gewijzigd door Fuente op 10-04-2007 15:20:11 ]
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 10 april 2007 @ 15:15:58 #118
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48178702
Juul twee jaar,hoog tijd voor weer eens een nnieuwe fotospam dus!
  dinsdag 10 april 2007 @ 16:41:48 #119
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48181684

Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 10 april 2007 @ 16:48:55 #120
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48181978
fuente ipv water ors gebruiken om de voeidng te mengen of ors met roosvicee mag gewoon ( althans was destijds toen arwen rota had wel dat ze ors met poeder mocht.
pi_48182238
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 16:48 schreef _evenstar_ het volgende:
fuente ipv water ors gebruiken om de voeidng te mengen of ors met roosvicee mag gewoon ( althans was destijds toen arwen rota had wel dat ze ors met poeder mocht.
Ik ga het gewoon mengen met diksap! Dan lust ze het vast wel, hoop ik Het water staat nu af te koelen. Thnx voor je tip! Het gaat hard hier zo, ze drinkt wel goed, maar het komt er net zo hard met diarree weer uit Ze is verder wel vrolijk nu, ook lief aan het spelen, dus dat zit wel goed.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 10 april 2007 @ 16:57:11 #122
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48182329
Pfffffffffffffff........
Hier vandaag aan zware mammamisha... kindermishandeling gedaan.

Ik heb twee uur lang op de grond gezeten met een meisje wat écht moest plassen maar het niet wou laten gaan.

tussendoor heeft ze een keer geplast maar daar kwam ik veeeeel te laat achter (helemaal niet gehoord!) dus kon ik het (voor de zekerheid) nóg niet gebruiken. Want... Zo vers mogelijk.

Ze heeft zelfs heel even op het potje geslapen .. Toen heeft Wilyan snel even dat ene plasje weg gespoeld, potje er weer onder ( ) en wachten op de nieuwe lichting. Toen ze wakker werd, wou ze graag spelen en toen ze opstond had ze weer (geruisloos ) geplast! [vies praatje] Vers, want nog goed warm [/vies praatje] Snel in een potje overgegoten en snel op weg naar de huisarts!

Haar plas was niks mee aan de hand, prima zelfs!
Blaasontsteking is het gelukkig dus niet.

Maar wat voel ik me nu even slecht dat ik haar dit even aan moest doen. (en achteraf nog voor niks ook )
Evenstar en alle andere moeders die allerlei niet-leuke medische handelingen met hun kind moeten ondergaan.. Ik heb DIEP RESPECT voor jullie!

[ Bericht 3% gewijzigd door Noli. op 10-04-2007 17:12:35 ]
Maxi, Midi & Mini
pi_48182664
Fijn dat ze geen blaasontsteking heeft, Noli!
pi_48185259
Noli, gelukkig is het geen blaasontsteking!

De ORS gaat het goed in met diksap, ze is aan d'r tweede fles bezig. Eten wil ze echt totaal niet, heb het net geprobeerd met warm eten, maar niets, ook geen danoontje.
Ze zat net weer helemaal onder, dus we zijn inmiddels aan het zesde setje kleding toe, nog even en de rompers zijn op, want van gister en eergisteren zitten er ook nog een aantal in de week en de was. Ben blij dat ik iets teveel kleding voor d'r heb

Edit: en zojuist knalt ze d'r zesde setje kleding ook onder, dus we gaan voor setje zeven
Nog een edit: het zat nog in d'r schoenen

[ Bericht 12% gewijzigd door Fuente op 10-04-2007 18:52:24 ]
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:08:11 #125
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48189069
Noli gelukkig maar dat het geen blaasontsteking is!

Fuente, wat zielig zeg! Vind ze het verschonen en omkleden erg, of valt het mee?
Beterschap!

Renzell alvast gefeliciteerd!
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:37:19 #126
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48190316
Oooooooooooowwwwwwwwwww....
Arme Saartje toch.

Als dit zo blijft dan laat de huisarts haar toch nog wel een keer komen? Ik bedoel, hoe lang mag dit zo doorgaan? Heeft hij daar nog iets over gezegd? Vind het zo sneu voor haar (en jullie) al zolang aan de diarree.. Dikke kus op de bol voor Sara..
Maxi, Midi & Mini
pi_48191330
Kims_mama, nee gelukkig vindt ze het niet erg. Ze heeft ook geen luieruitslag, omdat we er telkens snel bij zijn en ze gewoon bruin water plast, het stroomt gewoon net zo hard weer uit d'r luier...

Noli, we hebben net besloten dat als het morgen nog zo erg is, dat we dan langsgaan bij de HA. Ik vind het wel een beetje te gek worden zo, je ziet d'r gewoon smaller worden. Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang dat mag duren, volgens mij houdt ze niet veel vocht binnen, ze drinkt wel goed, maar het komt er ook zo weer uit.
Al heeft ze nu sinds de laatste luier (18:45) niet meer gepoept. Ze was net wakker en heel zielig, toen heeft ze nog een fles ors opgedronken, nu zo;n 400 ml, dus dat zit wel goed.
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 10 april 2007 @ 21:51:13 #128
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48193707
Gelukkig maar Fuente! Kim heeft er namelijk wel een hekel aan, vandaar mijn vraag.

Ik vind het ook heel sneu! Sterkte ermee!
pi_48195278
Nou, Saartje was zojuist wakker, ik had d'r beneden en ineens kotst ze zichzelf (inclusief slaapzak), de bank, mij en haar knuffels onder... Mijn God, wat een troep! En ze moest zo huilen, ze schrok zich rot, ze heeft werkelijk nog nooit eerder overgegeven, ook niet als baby. In ieder geval, alles dus onder, ik heb d'r maar in bad gezet want het zat echt overal. Ondertussen mezelf omgekleed, alles in de wasmachine gedaan, gelukkig hadden we reservenijn hier (die ligt normaal bij opa en oma) en haar eigen nijn dus ook maar meteen in de wasmachine gedrukt. Eenmaal uit badje nog maar wat drinken gedaan, want alles wat erin zat is er echt ook weer uit. Ze ligt nu net weer in bedje, is doodop. Heb d'r ook meteen een zetpilletje gedaan.
En je zal altijd zien dat dit net gebeurt wanneer manlief aan het werk is, maar goed, 't is vooral sneu voor Sara...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 10 april 2007 @ 22:20:02 #130
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_48195333
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 12:58 schreef renzell het volgende:
Jezus, hij wordt echt twee realiseer ik me ineens. Slik. Ik had er nog helemaal niet bij stilgestaan in alle drukte, en nu zie ik ineens dat babybrabbeltreintje: nog 1 nachtje slapen voor jouw tweede verjaardag. Mijn zoon, mijn haring, mijn lieve mooie alles.
wat gaat het toch snel allemaal
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 10 april 2007 @ 22:25:53 #131
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48195677
Noli, fijn dat het geen blaasontsteking is, heteerste wat ik dacht is dat je de luier verkeerd om aan had gedaan maar dat zal wel niet. Het is wel raar hoor zo langs alles heen plassen.

Fuente, hou d'r maar goed in de gaten hoor, al dat spugen kan niet goed zijn. Dikke kus voor Saartje.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 10 april 2007 @ 22:25:55 #132
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48195678
Achgoss arme Sara. Ze heeft het wel heel erg te pakken he, arm meisje. Beterschap Saartje! (en sterkte Fuente!)
  woensdag 11 april 2007 @ 00:27:13 #133
105888 renzell
pi_48201188
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 13:13 schreef Sugar het volgende:
Maar hij gaat toch wel trakteren op het kinderdagverblijf, renzell?
Ehm.... dat moet ik morgenochtend nog snel even bedenken. Ik ben niet zo'n moeder blijkbaar, die dan een geknutseld kunstwerk klaar heeft staan. Bedacht me ook pas veeeeeel te laat dat dat waarschijnlijk inderdaad de bedoeling was. Wat mensen, in godsnaam, wat kan ik voor half negen morgen nog in elkaar draaien??? Ik denk aan een schlecker, ik denk aan een bakker...

Maarrrrr, belangrijker is het dat mijn zoon twee is. Nu, vandaag. Hij is twee!!! En ik ben verzot op hem, driedubbeldol en dwaas. Ik knal haast uit elkaar van ontroering voor dat kleine jongetje, slapend en snotterend in zijn bedje. Zo dwars en levendig, zo lief en grappig, zo eigenwijs en wild, zo, zo, zo helemaal Julius. Ik kom net thuis van werk en wil hem nu, NU, wakker maken, knuffelen en vasthouden om nooit meer los te laten. Mijn god, wat hou ik van dat kleintje! Pffff, nou, tijd voor bed. Dames: mijn haring is twee, dus wij zeggen: dreumesjes!!!

Lieve zieke Saar, jij krijgt een extra dikke kus!!!! Veel sterkte Fuente, ik hoop dat het snel beter gaat met je meisje.

[ Bericht 6% gewijzigd door renzell op 11-04-2007 00:33:21 ]
  woensdag 11 april 2007 @ 00:36:41 #134
105888 renzell
pi_48201462
Verdomme, en nu ligt ie te snikken en te jammeren omdat ie het zo benauwd heeft. En ik kan schijnbaar niets voor hem doen. Niets is goed. Arme kleine.

[ Bericht 2% gewijzigd door renzell op 11-04-2007 00:43:04 ]
  woensdag 11 april 2007 @ 00:44:39 #135
105888 renzell
pi_48201669
@Yoni. Ik fotografeer tegenwoordig analoog. Lekker 'back tot basic'. Maar wil ook heel graag weer terug, in ieder geval gedeeltelijk, naar digitaal. Voor opa's, oma's, fok en vrienden ook wel leuk. Hoop met zijn verjaardagsfeest zaterdag genoeg materiaal te schieten om eindelijk weer eens een mooie reportage te maken.
pi_48201714
Aaaah, wat rot zeg Is ie gewoon verkouden of komt is't astma oid? Bij de eerste kan stomen misschien helpen, bij de tweede zal het misschien toch een beetje de spanning zijn?
pi_48201745
Enneuh, hij is al jarig! Gefeliciteerd Renzell en Julius!
  woensdag 11 april 2007 @ 07:24:21 #138
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48203982
Julius StriCk twee jaar! Hoera!!!

Gefeliciteerd alledrie!

Edit: SORRY!!!

[ Bericht 19% gewijzigd door Sugar op 11-04-2007 08:13:00 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 11 april 2007 @ 07:47:50 #139
105888 renzell
pi_48204142
Strick! Julius Strick!!

Jaaaaaaa, hij is twee.
  woensdag 11 april 2007 @ 07:50:28 #140
105888 renzell
pi_48204163
quote:
Op woensdag 11 april 2007 00:45 schreef FoN het volgende:
Aaaah, wat rot zeg Is ie gewoon verkouden of komt is't astma oid? Bij de eerste kan stomen misschien helpen, bij de tweede zal het misschien toch een beetje de spanning zijn?
Hij is gewoon verkouden Fon, maar zo zielig 's nachts. Je kent dat vast wel. Zo piepend en gierend kindje met veen volledig verstopte neus. Niets helpt op zo'n moment. Hij kon alleen maar huilen steeds en keihard blaffen. Gelukkig heeft ie geen koorts meer nu.
  woensdag 11 april 2007 @ 08:14:41 #141
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48204378
Veranderd, veranderd! Excuse me.

Wat rot dat ie zo verkouden is, renzell, en dat net ook nog nu! Gaat ie wel naar het kdv gewoon? En gewoon iets siimpels als doosjes rozijnen doen, joh. Of een koekje.
  woensdag 11 april 2007 @ 08:46:00 #142
105888 renzell
pi_48204831
Ha ha, geeft natuurlijk niets chickie. Juul is inderdaad naar het kinderdagverblijf, en zonder traktatie uiteindelijk. Ik ben vanochtend nog naar de bakker geweest, maar die had alleen maar snoep snoep. Niets dat geschikt was voor kleintjes. En de rest was nog niet open. Stom, maar ik heb er gewoon echt niet bij stilgestaan. We zitten pas zo kort op dat kinderdagverblijf dat ik nog helemaal niet met dat blijtje gehakt heb. Maar goed... gelukkig is Juul te klein om zich uberhaupt te beseffen dat ie vandaag jarig is. Zaterdag is het feest, en dan staat alles in teken van ons Jobje. Vandaag laten we nog maar even als een 'gewone' dag voorbij gaan. Al ga ik straks wel slingers kopen en huel vuel ballonnen, zodat het huis versierd is als ie thuiskomt.
  woensdag 11 april 2007 @ 09:31:06 #143
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48205747
REnzell gefeli metje kleine grote man!

Hoe is het met Saar???
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 11 april 2007 @ 09:37:17 #144
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48205919
Julius 2!!! Gefeliciteerd ventje ! Renzell en haar lief natuurlijk ook gefeli!

Idd hoe gaat het nu met Sara? Gaat het al iets beter en/of word het vandaag alsnog een bezoek aan de huisarts?
Maxi, Midi & Mini
pi_48206453
Julius gefeliciteerd! Whoei alweer 2

Met Saartje gaat het eigenlijk hetzelfde. Ze was om half 7 wakker en is alweer 3 diarree luiers verder. Ze drinkt nu ook niet superveel, vergeleken met normaal dan, want ze zit nu op 250 CC. We bellen strax de HA tijdens het telefonisch spreekuur en dan kijken we verder.
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 11 april 2007 @ 10:27:34 #146
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48207447
Renzell *O julius gefeliciteerd veel plezier bij de peuters/kleuters !
Fuente ik schrik er van.. arme saar en arme jullie laat je niet afschepen door de huisarts..

noli hebben ze geen plaszakjes bij de apotheek? misschien handig voor een volgende keer?
Maar zeg nooit met zoiets het is voor niets geweest.. is een logische denkwijze.. ik denk het zelf soms ook wel.. maar het is gebeurd om iets uit te sluiten om zeker te weten dat je meisje geen blaasontsteking heeft..
  woensdag 11 april 2007 @ 11:12:03 #147
105888 renzell
pi_48208787
Arm Saartje. D'n Juul had het vorige week ook. Eng vind ik altijd; diarree en dan niet veel drinken. In bad vond ie trouwens heerlijk toen. Hij zat er het liefst de hele dag in. Ik snapte het wel. Een beetje ontspanning en even geen kleertjes aan dat lijfje. Misschien een idee? Sterkte!
  woensdag 11 april 2007 @ 11:49:25 #148
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48210104
Arm saartje zeg! Al contact met de ha gehad?
  woensdag 11 april 2007 @ 13:20:56 #149
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48213417
Julius gefeliciteerd!!! 2 alweer oh oh oh wat gaat het toch snel.

heel veel plezier in het andere topic tot over een jaartje
  woensdag 11 april 2007 @ 14:25:05 #150
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_48215773
Dag Julius en Renzell!! Gefeliciteerd en veel plezier zaterdag!!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')