mja lekker kankerverwekkend UV licht op je kop, oleequote:Op maandag 2 april 2007 17:25 schreef BaajGuardian het volgende:Wat is er nu prettiger dan verse zonnenstraaltjes op je gezicht en de hele perceptie van dat gebeuren, terwijl het gewoon een in de fik staande bal gehakt is,
draai draai.
Als je verder denkt dan goed is dan is het allemaal klote volgens mij. Volgens mij kun je op een bepaald punt maar beter stoppen met verder denken. Ook niet tever vooruit kijken want dan zie je het einde van het bestaanquote:Op maandag 2 april 2007 17:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
mja lekker kankerverwekkend UV licht op je kop, oleemaar ik vind het ook een fijn gevoel hoor, alleen zo volmaakt is het allemaal niet.
Dat is de invulling die jij er aan geeft he, de waarde, het benoemen, de creatie.quote:Op maandag 2 april 2007 17:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
mja lekker kankerverwekkend UV licht op je kop, oleemaar ik vind het ook een fijn gevoel hoor, alleen zo volmaakt is het allemaal niet.
Het is inderdaad allemaal klote ja. Daarom moet je hopen op iets beters in plaats van in fantasieverhalen vluchten dat we zelf onze scheppers zijn en in duizenden cycli evolueren naar een hoger niveau en dat biljoenen en biljoenen keren opnieuw. De hele zin van dit leven verdwijnt dan ook als sneeuw voor de toepasselijke zon.quote:Op maandag 2 april 2007 17:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als je verder denkt dan goed is dan is het allemaal klote volgens mij. Volgens mij kun je op een bepaald punt maar beter stoppen met verder denken. Ook niet tever vooruit kijken want dan zie je het einde van het bestaan
Simpelweg genieten van het moment en de rest buiten beschouwing laten?
Beter vluchten dan leven in een bestaan vol klote gedachtesquote:Op maandag 2 april 2007 17:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het is inderdaad allemaal klote ja. Daarom moet je hopen op iets beters in plaats van in fantasieverhalen vluchten dat we zelf onze scheppers zijn en in duizenden cycli evolueren naar een hoger niveau en dat biljoenen en biljoenen keren opnieuw. De hele zin van dit leven verdwijnt dan ook als sneeuw voor de toepasselijke zon.
Ik zeg ook niet dat je constant vlucht ofzo, maar komop, die text van de topicstarter gaat toch helemaal nergens over... als je met zo'n instelling in het leven staat zweef je naar mijn mening ergens op planeet X rond in je eigen fantasiewereld. Het is schrikbarend om te zien hoeveel mensen in dit soort kul geloven tegenwoordig.quote:Op maandag 2 april 2007 18:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Beter vluchten dan leven in een bestaan vol klote gedachtesHoewel ik dus echt niet constant vlucht.
Zo zal ieder mens wel eens vluchten tijdens het dagdromen, even weg van de realiteit. Als de zin van het leven verdwijnt dan is het trouwens al helemaal niet meer te harden hier. Ergens moet een drijfveer liggen om door te gaan.
Hopen op iets beters hoeft ook niet altijd vruchten af te werpen. Kan jaren tot tientallen jaren duren voordat er verandering naar voren komt. Dan hoop je op iets beters en wellicht is het niet eens mogelijk dat het naar voren komt.
Wie weet is het laten zien van zo'n visie wel een soort van hobby?quote:Op maandag 2 april 2007 18:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je constant vlucht ofzo, maar komop, die text van de topicstarter gaat toch helemaal nergens over... als je met zo'n instelling in het leven staat zweef je naar mijn mening ergens op planeet X rond in je eigen fantasiewereld. Het is schrikbarend om te zien hoeveel mensen in dit soort kul geloven tegenwoordig.
En dat zegt iemand die heilig overtuigd is dat het leven geschapen is door een bebaarde cherubijnquote:Op maandag 2 april 2007 18:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
als je met zo'n instelling in het leven staat zweef je naar mijn mening ergens op planeet X rond in je eigen fantasiewereld. Het is schrikbarend om te zien hoeveel mensen in dit soort kul geloven tegenwoordig.
Ja jij dacht ook dat je een soort god geworden was en de hele schepping ging herschrijven. Je was aan het raaskallenquote:Op maandag 2 april 2007 18:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wie weet is het laten zien van zo'n visie wel een soort van hobby?
Ik heb vorig jaar ook veel geschreven over zaken die niet 1,2,3 duidelijk zijn of algemeen geaccepteerd, maar het was meer een hobby om zo bezig te zijn dan dat ik er pal achter stond. Het proberen te komen tot een andere visie dan de "normale" was het in mijn geval. Proberen om eens een visie op schrift te stellen voor mezelf en dan hoeft het niet eens helemaal 100 procent waarheidsgetrouw te zijn. Alleen bezig zijn ermee gaf voldoening en zorgde ervoor dat ik een boost aan energy kreeg.
Ja oke, maar dan is het dus slechts de kick van het moment, het onderliggende gevoel verdwijnt echter niet. [/quote]quote:Tegenwoordig hou ik me er minder mee bezig, hoewel ik wel even een juiste input kreeg over volmaaktheid inzien. Juist omdat ik dus de laatste tijd een instelling had dat het klote was, gaf het bericht hier over volmaaktheid een goede impuls om het eens van een andere kant te bekijken. Vanuit doem-denken eens proberen om volmaaktheid in te zien en vervolgens aanvoelen wat het verschil isEn dan werkt het dus ook wel
Even simpelweg de knop omzetten.
Zo kunnen berichten dus wel wat betekenen![]()
nee ik zie niks in deze hele theorie van de TS, ik kan het begrijpen, maar ik zie er persoonlijk niks inquote:There is a theory which states that if ever anybody discovers exactly what the Universe is for and why it is here, it will instantly disappear and be replaced by something even more bizarre and inexplicable. There is another theory which states that this has already happened.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:17 schreef henkfct het volgende:
je???????? IK????????????????????????????????????? kijkt (te)????????????? veel tv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |