check!quote:
quote:By now he saw double through his drunken eyes
neither had looks or appropriate size he came to his sense,
thought to himself, "At this time of night I won't find nothing else" he took off his shirt,
she lifted her skirt, they pulled out his unit and stared to play she asked for a glove,
he gave her a shove, had babynine months to-the-day.
Sjees, die ist idd Knars +2quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:58 schreef knars het volgende:
dropkick murphys - spicy mc haggis jig
Ik ben ook schuldig hieraan maar dit weet echt niemand.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:45 schreef Knoei het volgende:
opgezocht..... zijn het allemaal covers? FLML is toch van origineel van bad company
UIO_AMS had 'm in een zucht en een scheet geradenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik ben ook schuldig hieraan maar dit weet echt niemand.
FLML is trouwens een cover van Roberta Flack
PinkPopquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:04 schreef knars het volgende:
Heb sing loud, sing proud nogal veel gedraaid tijdens de verhuizing. Was de cd jaren kwijt maar bleek nog steeds in staat om vanaf de eerste geluiden van For Boston een blije alcohollucht te ruiken... visioenen vol meedeinende festivalweides... woeha!
Meedeinende festivalweides, YEAH!
Welke festivalweide veranderde in 1995 bijna in een massagraf ivm een nog niet ontplofte vliegtuigbom op het terrein, terwijl er 95.000 man op stonden te springen?
Ik wil weten:
-de naam van het festival
-de locatie van het festival
-de artiest die er voor zorgde dat er 95.000 man stonden te springen
Lowlands? Biddinghuizen dus en dan RATM?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:25 schreef knars het volgende:
Naar schatting waren er 120.000 man, de organisatie had op ruim 60.000 gerekend... driedaags festival. 25 gulden entree (incl. camping). Er waren op het drukste moment op de festivalweide zelf 95.000 man aanwezig (naar schatting van organisatie en politie), en het was druk, het was feest, er waren veel duitsers en veel bier. En heel veel duitsers met spijkerjacks met afgeknipte mouwen en bandemblemen onder hun vette matjes.
Yeah! DOA '95, toen nog in eindhoven (vliegveld), tijdens dog eat dog. Ik meen dat het No Fronts was wat voor de massale springpartij zorgde.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:24 schreef chansadres het volgende:
Dynamo Open Air
Eindhoven
Dog eat Dog (?)
Is hiervan ook niet een dvd gemaakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:27 schreef knars het volgende:
[..]
Yeah! DOA '95, toen nog in eindhoven (vliegveld), tijdens dog eat dog. Ik meen dat het No Fronts was wat voor de massale springpartij zorgde.
Mooie vraagquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:31 schreef chansadres het volgende:
Welke bekende zanger staat minder bekend onder de naam: Apollo C. Vermouth?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |