Ook dat is idd op zijn minst opmerkelijk te noemen, of er moet sprake zijn geweest van voorbedachte rade " ik ga haar dadelijk grijpen, dus jij gaat zgn even naar de wc, om dan niet meer terug te komen", maar dan zou hij haar niet hebben hoeven de mond te snoeren, letterlijk, want ook al had ze gegild, die vriend zat in het complot.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik vind vooral de volgende passage rieken naar een sterk verhaal: ' 1tje daarvan ging even naar de wc, en toen dat gebeurde sloot hij mijn (nu dan) vriendin op in zijn kamer, en door zijn hand op der mond te houden en stevig vast te pakken (17/18 jaar tegen 13) zorgde hij dat ze stil bleef. Toen ging de andere persoon naar huis, omdat ze hun niet kon vinden, en de deur van die kamer zat op slot.'
En inderdaad, waar is dat pistool voor nodig nu uit bovenstaande passage al duidelijk blijkt dat de dader een fysiek overwicht heeft?
Als je het niet gelooft enz, wil je dan gewoon niet reageren?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:39 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, ik heb wel weer geleerd dat als ik geen zin meer heb in bezoek, ik gewoon heel stilletjes in de slaapkamer moet gaan zitten. Dan verdwijnt het bezoek vanzelf op magische wijze!.
En dat zegt een vrouw!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:54 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, ik nu
ik doe een gok, spanning, aandacht, ego streling van een onzeker meisje op een gevoelige leeftijd?
het is ms treurig, maar dit soort plotselinge relevations neem ik toch met een korreltje zout, iemand vertoont 'apart gedrag' en ja, hoor, ze blijkt ooit eens verkracht te zijn, je leest dat iets te vaak, wmb.
ik krijg het idee dat het meer als excuus gebruikt wordt, om aandacht te krijgen, onhebbelijk gedrag goed te praten of vanwege spijt achteraf.
nu ja, sue me en sla me maar![]()
Wat doet dat er nou weer toe, of wil je zo graag horen dat het een buitenlander was zodat je je racisme weer even lekker kan voeden?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:32 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Trouwens, sterkte @TS en zijn vriendin.
Ze zal ws. geen sex met je willen omdat het te pijn doet of wat dan ook. moeilijk, moeilijk..
Nogiets irrelevants: Was het een antiliaan of neher die haar verkrachtte????
Nee, een 100% nederlander...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:32 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Trouwens, sterkte @TS en zijn vriendin.
Ze zal ws. geen sex met je willen omdat het te pijn doet of wat dan ook. moeilijk, moeilijk..
Nogiets irrelevants: Was het een antiliaan of neher die haar verkrachtte????
Het verjaringstermijn voor seksuele delict(en) tegen een minderjarige begint pas vanaf het moment dat zij 18 jaar wordt. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:57 schreef sc00p het volgende:
Maar goed, ze is dus een jaar geleden verkracht, daar kan nu niets meer tegen gedaan worden door de politie denk ik? ik zit er heel erg mee dat ik er niets tegen kan doen, het eerste wat ik eigelijk dacht was ik koop een pistool en schiet hem dood, maar dan verlaag ik me tot een net zo laag niveau als hij, en hij heeft gevaarlijke vriendjes, dus ben ik zelf ook dood.
ik hoop dat ik hier wat hulp krijg![]()
Hoewel ook ik sceptisch ben, onthoudt wel dat 1 op de 6 vrouwen in haar leven te maken krijgt met seksueel geweld. Zo héél zeldzaam is het dan ook niet dat een vrouw hier problemen uit ontwikkeld in haar verdere seksleven.Ongeacht het waarheidsgehalte van dit verhaal is in zijn algemeenheid toch te verwachten dat er heel wat van dit soort verhalen zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:53 schreef milagro het volgende:
Ook dat is idd op zijn minst opmerkelijk te noemen, of er moet sprake zijn geweest van voorbedachte rade " ik ga haar dadelijk grijpen, dus jij gaat zgn even naar de wc, om dan niet meer terug te komen", maar dan zou hij haar niet hebben hoeven de mond te snoeren, letterlijk, want ook al had ze gegild, die vriend zat in het complot.
soms zijn er meisjes die dergelijke verhalen vertellen om zo aandacht te krijgen, of om een excuus te hebben voor bepaald gedrag, eigen (losbandige) daden waar ze spijt van hebben een plek te kunnen geven (ik wilde het niet, ik ben gedwongen) en zelfs , als het wel direct verteld wordt aan ouders, om zo een excuus te hebben voor een hele nacht wegblijven.... het is treurig want er zijn uiteraard wel degelijk gevallen waar het wel echt waar is, maar doordat je toch ook in de kranten iets te vaak gelezen hebt dat het achteraf verzonnen bleek, word je achterdochtig, als je weer zo'n verhaal hoort .."mijn vriendin wil geen sex met me, en na lang doorvragen heeft ze verteld dat ze ooit eens verkracht is en nu angst heeft voor sex".... tja.....
ik had dit verhaal nog willen geloven als het pistooldetail achterwege was gebleven, nu wil ik het dus niet en kan het ook niet, ik geloof er dus geen hol van.
Gezien de hoeveelheid valse aangiftes vraag ik me toch altijd af hoe betrouwbaar zulke cijfers werkelijk zijn.quote:Op zondag 1 april 2007 14:46 schreef innovative het volgende:
[..]
Hoewel ook ik sceptisch ben, onthoudt wel dat 1 op de 6 vrouwen in haar leven te maken krijgt met seksueel geweld.
dat weet ik en dat weten ws de verzinster ook , want wie waagt het nu openlijk in twijfel te trekken... na al die jaren dat dat soort zaken niet echt serieus genomen werden.quote:Op zondag 1 april 2007 14:46 schreef innovative het volgende:
[..]
Hoewel ook ik sceptisch ben, onthoudt wel dat 1 op de 6 vrouwen in haar leven te maken krijgt met seksueel geweld. Zo héél zeldzaam is het dan ook niet dat een vrouw hier problemen uit ontwikkeld in haar verdere seksleven.Ongeacht het waarheidsgehalte van dit verhaal is in zijn algemeenheid toch te verwachten dat er heel wat van dit soort verhalen zijn.
Maar goed, er wordt inderdaad wat afgefantaseerd door meiden in die leeftijd, wat een probleem is voor degenen die écht wat meegemaakt hebben. De andere kant op hoor ik ook geregeld meisjes die aan alle kanten genomen zijn door hun "vriendje" terwijl ze dus écht nee hebben gezegd, maar die vervolgens dat gedrag gaan vergoelijken en zeggen "ja, maar, ik hou van hem..."
Dit soort cijfers volgen ten eerste niet uit het aantal aangiften, maar uit bevolkingsonderzoeken. Zie geen reden daarbij te liegen aangezien dat anoniem gebeurt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
Gezien de hoeveelheid valse aangiftes vraag ik me toch altijd af hoe betrouwbaar zulke cijfers werkelijk zijn.
Dat is altijd het argument, maar het is een flutargument. Als jij jezelf hebt wijsgemaakt dat het een verkrachting/aanranding is omdat dat je beter uitkomt, waarom zou je het dan niet ook zo invullen? Zie ook de bekende penislengteonderzoekjes, ook zogenaamd geen reden om te liegen, maar het is wel merkwaardig dat urologen van mening zijn dat die cijfers zeker enige centimeters afwijken van hun eigen bevindingen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:38 schreef innovative het volgende:
[..]
Dit soort cijfers volgen ten eerste niet uit het aantal aangiften, maar uit bevolkingsonderzoeken. Zie geen reden daarbij te liegen aangezien dat anoniem gebeurt.
Maar een heleboel ook wel.quote:Gemiddeld genomen zijn veel aangiftes niet vals overigens.
Tuurlijk, dat gebeurt ook veel.quote:Daarnaast doet lang niet iedereen aangifte. Ik heb te maken gehad met aanranding, geen aangifte gedaan omdat ik simpelweg geen signalement van de dader kon geven en er verder ook geen bewijs was.
Op een gegeven moment is er geen weg meer terug, en dat de stap groot is omwille van de ontmaskeringskans? Dat is maar zeer de vraag, de meeste mensen denken dat ze prima kunnen liegen.quote:De stap naar de politie is groot als een verhaal vals is, omdat de kans op ontmaskering erg groot is, en da's juist wat aandachtstrekkers niet willen. Die willen zielig zijn en blijven. Ik vraag me dan ook af waar je je aanname op baseert.
Je meid heel veel sterkte toegewenst.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:23 schreef sc00p het volgende:
We gaan vanmiddag naar het politiebureau![]()
Ze heeft het ook op school verteld, ivm pw-week, daar doen ze er verder vrij weinig mee :S
Waarom is dat de enige correcte optie?? Misschien is de correcte optie juist wel om aan te geven dat je ook bij haar blijft als ze zichzelf heeft klemgeluld met een verzonnen verhaal? Omdat je om haar geeft, en hopende dat ze het niet meer nodig zal vinden je voor te liegen als ze, weet ik veel, niet durft te zeggen dat ze nog niet toe is aan ruige sex?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:22 schreef wdn het volgende:
Oh en ben reeel naar jezelf toe: indien je het idee hebt dat ze liegt/bedriegt zorg ervoor dat ze duidelijk beseft dat je bereidt bent haar te alleen te laten indien ze daarmee doorgaat. Want dat lijkt me dan de enige correcte optie. Ook al hou je van haar, je zult dan toch echt aan jezelf moeten denken.
Nee. Want dan laat je haar zien dat ze met alles weg kan komen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef anneja het volgende:
[..]
Waarom is dat de enige correcte optie?? Misschien is de correcte optie juist wel om aan te geven dat je ook bij haar blijft als ze zichzelf heeft klemgeluld met een verzonnen verhaal? Omdat je om haar geeft, en hopende dat ze het niet meer nodig zal vinden je voor te liegen als ze, weet ik veel, niet durft te zeggen dat ze nog niet toe is aan ruige sex?
Mijn ex heeft dit ook een keer geprobeerd om mij zo te pakken met een verkrachtingsverhaal, jammer voor haar had ze de datum geplanned toen ik op vakantie wasquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:14 schreef PresidentPalmer het volgende:
[..]
Ja vast
TS: Het klinkt misschien raar, maar hoe zeker ben je ervan dat ze het verhaal niet verzonnen heeft? Meisjes van die leeftijd schreeuwen soms om aandacht, want hoe oud is ze nu? 14 toch?
ik hoop zo dat hier geen deel 2 van komt..quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:24 schreef sc00p het volgende:
Ze is vanmiddag bij de politie geweest, er werd haar sterk aangeraden aangifte te doen, maar ze heeft gezegt dat ze dat écht niet durft...
Haar moeder heeft gezorgd dat ze in therapie gaat, en ze heeft het ook op school gezegt, maar ze moet de pw-week evengoed maken :S
hm... naar de politie gaan om te zeggen dat je geen aangifte durft te doen..... tja...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:24 schreef sc00p het volgende:
Ze is vanmiddag bij de politie geweest, er werd haar sterk aangeraden aangifte te doen, maar ze heeft gezegt dat ze dat écht niet durft...
Haar moeder heeft gezorgd dat ze in therapie gaat, en ze heeft het ook op school gezegt, maar ze moet de pw-week evengoed maken :S
Ik vind dit niet goed klinken om een of andere reden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:24 schreef sc00p het volgende:
Het komt wel vaker voor dat je eerst een informatief gesprek aanvraagt bij zedenzaken.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:16 schreef milagro het volgende:
[..]
hm... naar de politie gaan om te zeggen dat je geen aangifte durft te doen..... tja...
Ik weet niet precies waarom, maar ik krijg een beetje de kriebels van dit stukje. De niet-positieve kriebels.quote:Haar moeder heeft gezorgd dat ze in therapie gaat, en ze heeft het ook op school gezegt, maar ze moet de pw-week evengoed maken :S![]()
klopt, maar in dit geval was het best wel voorspelbaar op de een of andere manierquote:Op woensdag 4 april 2007 16:31 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Het komt wel vaker voor dat je eerst een informatief gesprek aanvraagt bij zedenzaken.
Daarin wordt dan uitgelegd wat er allemaal gaat gebeuren als je aangifte doet, hoe groot de kans (ongeveer) is dat hij vast komt te zitten, wat voor straf hij dan zou krijgen etc. Je kan ook alleen een melding doen.
Dat wil niet zeggen dat ik ts z'n vriendin nou meteen geloof, maar het komt wel vaker voor.
ja, zie het laatste stukje dat ik er later bij heb gezet.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:33 schreef milagro het volgende:
[..]
klopt, maar in dit geval was het best wel voorspelbaar op de een of andere manier
ik voorzie na de proefwerkweek , mist goed gemaakt, een wonderbaarlijk snellle verwerking ineens.
dat bedoel ikquote:Op woensdag 4 april 2007 16:37 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ja, zie het laatste stukje dat ik er later bij heb gezet.
Toch weer Ludo, als ik het niet dacht.quote:hallo, het is mij, Ludo, de slechterik van dit verhaal, ik geloof er geen reet van!
Die was zn leven toch aan het beterenquote:Op donderdag 5 april 2007 01:21 schreef CrazyTaxi het volgende:
[..]
Toch weer Ludo, als ik het niet dacht.![]()
lekker belangrijk toch of ene milagro op internet je verhaal niet gelooft, geen drama lijkt me als ik hier mijn ongoddelijke mening verkondig...quote:Op donderdag 5 april 2007 11:52 schreef Angst het volgende:
toch ben ik van mening dat de politie moet bepalen of ze liegt of niet of een rechtszaak etc. en niet wij hier op fok
ongeacht hoe verleidelijk dat ook is
Ook de scoop kan dat niet zo makkelijk bepalen, ik zou zeggen steun haar gewoon
ik bedoel ook niet dat jij dat niet mag zeggen maar dat de ts zich daar gewoon niet mee bezig moet houdenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:58 schreef milagro het volgende:
[..]
lekker belangrijk toch of ene milagro op internet je verhaal niet gelooft, geen drama lijkt me als ik hier mijn ongoddelijke mening verkondig...
ik geloof er geen hol van , pistool tegen haar slaap, right
nou, ze zijn niet lollig bedoeld of zo ... het verhaal is gewoon ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:03 schreef Angst het volgende:
[..]
ik bedoel ook niet dat jij dat niet mag zeggen maar dat de ts zich daar gewoon niet mee bezig moet houden
jouw reacties geven het topic natuurlijk een wat vrolijkere insteekalleen de ts moet gewoon een beetje ze vriendinnetje knuffelen en verder niets
ik ben het met je eens, maar toch je weet het nooit zekerquote:Op donderdag 5 april 2007 12:11 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ze zijn niet lollig bedoeld of zo ... het verhaal is gewoon ongeloofwaardig.
2 vrienden, 1 moet er plassen, de ander bedenkt zich op dat moment ineens , nu hij alleen is met het meisje , dat hij haar wel effe kan verkrachten, moet alleen wel die vriend langer wegblijven, dus deur op slot, pistool, dat hij logischerwijs altijd bij zich draagt, getrokken, vriend komt terug van toilet, vindt een gesloten deur, roept "hey, doe eens open, joh!!! wat zijn jullie aan het doen??" , meisje zegt niets, want pistool tegen haar slaap, vriend zegt niets, de plasser hoort niets en denkt "nou, ze zijn zeker weggegaan of ze willen niet gestoord worden" en gaat maar naar huis.
als die vriend niet was gaan plassen, was zij dus niet verkracht
ja, sorry, hoor....
ja, maar wat wil je nu zeggen precies?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:16 schreef Angst het volgende:
[..]
ik ben het met je eens, maar toch je weet het nooit zeker, het kan ook zijn dat de ts het verhaal niet goed heeft begrijpen bijv.
ik bedoel dat hij zich daar niet mee moet bezig, hij hoeft niet te twijfelen.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:40 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, maar wat wil je nu zeggen precies?
dat als je niet zeker bent , je haar maar moet steunen tot het wel zeker is?
een topic vol "goh, het is wat, jee, wat erg, zorg dat ze aangifte doet!" ..
er zijn mensen die haar geloven, er zijn mensen die haar niet geloven, beide geven reacties, daar is een topic voor , niet waar, verschillende meningen en zo.
lijkt me nu niet echt een ramp dat er mensen op internet een en ander in twijfel trekken, vriendje gelooft het wel, ouders geloven het (zover dat deel ook klopt tenminste, dat het aan de ouders verteld is) school weet ik ( als dat tenminste etc) dus tja.
risico van privé sores op internet pleuren, niet waar, er zijn altijd wel een paar reacties die je niet wil lezen
en ach, als je een pistool tegen je slaap hebt gehad, zijn een paar onwelgevallige reacties op je pc scherm peanuts
nee, want je zegt "ik vind dat wij hier niet moeten bepalen of ze liegt of niet, hoe verleidelijk ook"quote:Op donderdag 5 april 2007 12:56 schreef Angst het volgende:
[..]
ik bedoel dat hij zich daar niet mee moet bezig, hij hoeft niet te twijfelen.
inderdaad HIJ moet haar maar steunen tot alles duidelijker is.
ik bedoel niet de mensen die regaeren in dit topic, maar slechts de ts
tuurlijk mogen die hun eigen mening geven, alleen de ts hoeft daar vervolgens niks mee te doen.
Dus ik val niet mensen die reageren in dit topic en zeggen dat ze liegt aan, maar ik zeg dat dat voor de ts niet relevant is, omdat het nou eenmaal zijn "meisje" is, en hij haar dus geloofd .
(ik hoop dat je me nu begrijpt? )
Tuurlijk moet ze naar slachtofferhulp.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:27 schreef sc00p het volgende:
[..]
We gaan samen naar de politie dinsdag, daar kan ze praten en kijken wat haar mogelijkheden zijn.. hun kunnen haar toch ook doorsturen naar slachtofferhulp?
Ze wilt niet dat haar ouders het weten, mijn ouders weten het wel, ze mag haar eigen ouders niet (logisch, maar daar ga ik het nu niet over hebben).. mijn vader werkt ook bij de politie (CIE) en kan haar ook tips geven..
Nu al... goh...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:12 schreef sc00p het volgende:
Ze gaat binnenkort in therapie en nu is ze naar de dokter voor een AIDS test :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |