Ik bedoelde op school tegen een decaan oid, natuurlijk niet met klasgenootjes ed.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:02 schreef InProduction het volgende:
Gewoon naar de politie. Het bewijs wordt inderdaad wel een héél stuk lastiger. Mocht het serieus zijn: een pistool kopen slaat nergens op. Op school moet ze er sowieso niet over praten. Als ze het ook maar tegen 2 personen zegt weet na een dag de hele school het, het is een sensatieverhaal (onbedoeld) dus iedereen gaat het doorvertellen.
quote:ik zit er heel erg mee dat ik er niets tegen kan doen, het eerste wat ik eigelijk dacht was ik koop een pistool en schiet hem dood, maar dan verlaag ik me tot een net zo laag niveau als hij, en hij heeft gevaarlijke vriendjes, dus ben ik zelf ook dood.
Ze heeft hem geblockt+verwijdert en een nieuwe msn aangemaakt, omdat ze zo bang is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:05 schreef Apotheose het volgende:
wordt ze nog steeds gedreigd via msn dan? Want dan zou je daar makkelijk een printscreen ofzo (of chatlog.. of hoe heet dat hehe) van maken als bewijs. Mailadres zit er dan ook bij...
Iets van 2 jaar geloof ik...quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:00 schreef Ladidadida het volgende:
Volgens mij kan ze alsnog aangifte doen, ook al is het een poos geleden. Als ze ook vertelt van de dreigementen en dat deze serieus genomen moeten worden, lijkt het mij dat de politie hier discreet mee omgaat en dat ze bv. eerst een sterkere zaak gaan proberen te maken (dus meer slachtoffers zoeken o.i.d.). Lijkt me iig, zeker voor haar, zaak om er alsnog wat aan te doen.
MSN logs wel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:08 schreef Siyara het volgende:
Ik ben bang dat een printscreen in de rechtzaal niet overeind blijft...
Dus je hebt geen wijf >?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:09 schreef veldmuis het volgende:
Ik zou wel schieten denk ik. Boeie, van me wijf blijve ze af!
Ze kan altijd naar haar huisarts gaan (die heeft beroepsgeheim dus dan kan ze het ook tegenover haar ouders stil houden, mocht ze dat echt willen), en die kan haar eventueel doorverwijzen naar een maatschappelijk werkster of psycholoog of iemand anders bij wie ze haar verhaal kwijt kan. Iig belangrijk dat het verhaal eruit komt en zij het verwerkt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:03 schreef sc00p het volgende:
Is er verder nog een plek waar zij hulp kan zoeken, ze heeft het al ruim een jaar opgepropt in haar hoofd.. ze heeft het nooit verwerkt.
Wat zou jij doen? als de politie niets kan doen? ik vind zelf dat zon persoon niet thuis hoort in dit land:xquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:06 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
In wat voor zielig milieu zitten jij en die vriendin van je?
Ja vastquote:
Daaromquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:14 schreef sc00p het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? als de politie niets kan doen? ik vind zelf dat zon persoon niet thuis hoort in dit land:x
En aan een vuurwapen is voor mij niet heel erg moeilijk, voor jou wel soms?
Dit is niet verzonnen, ik heb gewoon geen zin om alles te typen,quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:14 schreef PresidentPalmer het volgende:
[..]
Ja vast
TS: Het klinkt misschien raar, maar hoe zeker ben je ervan dat ze het verhaal niet verzonnen heeft? Meisjes van die leeftijd schreeuwen soms om aandacht, want hoe oud is ze nu? 14 toch?
Juistem! Daar moeten ze niet mee fokken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:09 schreef veldmuis het volgende:
Ik zou wel schieten denk ik. Boeie, van me wijf blijve ze af!
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:14 schreef sc00p het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? als de politie niets kan doen? ik vind zelf dat zon persoon niet thuis hoort in dit land:x
En aan een vuurwapen is voor mij niet heel erg moeilijk, voor jou wel soms?
Ze zit er gewoon heel erg mee, al heel lang... en ik ben bang dat als ze nu niets doet (ze is 14) dat ze er later spijt van krijgt... en ik vind gewoon dat die gozer dit niet ongestraft kan doen.. hij heeft een pistool tegen haar hoofd gezet... wat overigens niet verzonnen oid is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:18 schreef Jeffo het volgende:
In hoeverre dwing je haar om er wat aan te gaan doen ? Je verteld het haar ouders als zij het niet doet, ze moest het van je zeggen. Een verkrachting bestaat uit, het dwingen van iemand tot sexuele handelingen.
Ik ben van mening dat je je eigen mening en ideeën niet op een dwingende manier op haar moet overbrengen. Kan nooit goed zijn voor zo'n meisje.
Ik irriteer me steeds vaker aan mensen zoals jij, die het even weten te vertellen terwijl ze geen idee hebben of het wel klopt, niet alles is een film of serie hoor. Hier heeft de politie al meerder malen gebruik gemaakt van MSN-logs.quote:
Had ik nog niet eens gelezen maar idd.. nooit dwingen om iets te vertellen. Dat werkt zo averechts in wat voor situatie dan ook.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:18 schreef Jeffo het volgende:
In hoeverre dwing je haar om er wat aan te gaan doen ? Je verteld het haar ouders als zij het niet doet, ze moest het van je zeggen. Een verkrachting bestaat uit, het dwingen van iemand tot sexuele handelingen.
Ik ben van mening dat je je eigen mening en ideeën niet op een dwingende manier op haar moet overbrengen. Kan nooit goed zijn voor zo'n meisje.
Ik dwing je niet om dit anders te doenlijkt me slechts verstandig.
Heeft iemand enig idee, hoe ik die chatlogs kan vinden? ze staan niet meer in de MSNplus geschiedenis, maar mss nog ergens anders?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:20 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik irriteer me steeds vaker aan mensen zoals jij, die het even weten te vertellen terwijl ze geen idee hebben of het wel klopt, niet alles is een film of serie hoor. Hier heeft de politie al meerder malen gebruik gemaakt van MSN-logs.
Klinkt mij ook in de oren als een stevig stukje fantasie....quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:14 schreef PresidentPalmer het volgende:
[..]
Ja vast
TS: Het klinkt misschien raar, maar hoe zeker ben je ervan dat ze het verhaal niet verzonnen heeft? Meisjes van die leeftijd schreeuwen soms om aandacht, want hoe oud is ze nu? 14 toch?
Ze waren met zn 3-en. 1 gaat even naar de wc en gaat weg als hij merkt dat de deur op slot zit. Vaag verhaal toch?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:20 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ze zit er gewoon heel erg mee, al heel lang... en ik ben bang dat als ze nu niets doet (ze is 14) dat ze er later spijt van krijgt... en ik vind gewoon dat die gozer dit niet ongestraft kan doen.. hij heeft een pistool tegen haar hoofd gezet... wat overigens niet verzonnen oid is.
Heb ik natuurlijk allang al gedaan, maar het is een heel lang verhaal, en ja het is 100% zeker de waarheid, hij heeft haar verkracht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:22 schreef Woeiii het volgende:
Hmm voordat je op haar verhalen in gaat zou ik, gezien haar leeftijd eerst nagaan of het verhaal wat ze je heeft verteld ook daadwerkelijk gebeurt is.. Het kan best zijn dat ze naar een verkrachting refereerd terwijl er iets anders aan de hand is. Meisjes op die leeftijd 'verzinnen' wel vaker verhalen..
Toch moet je haar dr eigen keuzes ook laten maken. Ik heb het ook eens meegemaakt, toen het betreffende meisje wél m'n vriendin was. Die was dan niet verkracht, maar aangerand. Op het moment dat ze er een beetje overheen was, moest alles tot in detail verteld worden aan de politie.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:20 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ze zit er gewoon heel erg mee, al heel lang... en ik ben bang dat als ze nu niets doet (ze is 14) dat ze er later spijt van krijgt... en ik vind gewoon dat die gozer dit niet ongestraft kan doen.. hij heeft een pistool tegen haar hoofd gezet... wat overigens niet verzonnen oid is.
mwah het is nog een iets langer verhaal, maar als ik dat allemaal moet typen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze waren met zn 3-en. 1 gaat even naar de wc en gaat weg als hij merkt dat de deur op slot zit. Vaag verhaal toch?
dat kun je toch instellen of t wordt opgeslagen ja of nee..? Dus als zij die functie heeft uitgeschakelt kun je t volgens mij niet terugvinden lijkt mij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:21 schreef sc00p het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee, hoe ik die chatlogs kan vinden? ze staan niet meer in de MSNplus geschiedenis, maar mss nog ergens anders?
Dat kun je niet zeker weten, je was er immers niet bij. Het enige wat je kunt doen is haar verhaal op consistentie checken, en reken maar dat de politie dat ook zal doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:23 schreef sc00p het volgende:
[..]
Heb ik natuurlijk allang al gedaan, maar het is een heel lang verhaal, en ja het is 100% zeker de waarheid, hij heeft haar verkracht.
Doe even normaal. Ik kan me best voorstellen dat een vriend zo'n reactie heeft, ongeacht het milieu waar hij vandaan komt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:06 schreef Rodie83 het volgende:
In wat voor zielig milieu zitten jij en die vriendin van je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |