Die ogen en de mond kloppen wel goedquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:24 schreef wonderer het volgende:
Mja, op de wii lijkt ie nog iets beter, de flash-versie is iets anders. Maar ja, roeien met de riemen die je hebt he? Dat soort programma's houden nooit rekening met leuke dingen
Ik vond het inderdaad wel vreemd dat Wilson twee koppen koffie had en daarvan eentje nadrukkelijk aan House gaf, maar daar had ik verder niet bij nagedachtquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:51 schreef Mavro het volgende:
Wat ik nog het leukste vond: Wilson was House allang anti-depressiva aan het voeren toen House bedacht om hem maar eens amfetaminen te voeren... Kortom: Wilson pwnd House
werd House even goed te grazen genomenquote:
Zo sterk dat je meteen aan zijn gezicht kan zien dat hij nadenkt (ook toen hij werd beschuldigd van het verpesten van Foremans sollicitatiegesprek) en hij zal niet rusten voor hij het antwoord heeft. Mooie karaktertrek.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
werd House even goed te grazen genomen
Af en toe is kunnen ze de serie meer Foreman noemen dan Housequote:Op donderdag 17 mei 2007 05:39 schreef Sc0tTy het volgende:
whehe goeie ep weer, die foreman mag van mij nou wel weg trouwens kword hem een beetje zat... maar ik denk wel dat hij volgend seizoen terug zal keren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |