Ik heb pas nog binnen twee weken tijd boek 1 t/m 6 herlezen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:16 schreef wonderer het volgende:
Ik moet maar eens HBP weer eens gaan lezen... die heb ik tegen de tijd dat deel 7 uitkomt dan wel uit
gaat mij ook lukken denk ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb pas nog binnen twee weken tijd boek 1 t/m 6 herlezen.
Ik deed drie weken over een kinderboek van 180 pagina'squote:Op donderdag 29 maart 2007 17:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb pas nog binnen twee weken tijd boek 1 t/m 6 herlezen.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb op het moment andere dingen te doen (in bed).
De Engelse in wel handig als je straks Deathly Hallows leest, zit je er weer helemaal in met die namen e.d. En nadat je Deathly Hallows gelezen hebt weer beginnen met de Nederlandse voordat boek 7 in het Nederlands verschijnt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik wil ze ook weer lezen, twijfel of ik de engelse of nederlandse zal gaan doen....
Niet op de mijne, en dat zijn allemaal Adult Hard-Covers (met HBP uit de US, eveneens zonder foto).quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:10 schreef bladibladibla het volgende:
Op www.cosforums.com zijn echt theoriën te vinden die zo diep onderzocht zijn dat je er akelig van wordt. Wel heel leuk om te lezen allemaal, maar no way dat ik daar zelf op zou kunnen komen.
[..]
Volgens mij staat er een foto van haar op elke adult edition, in ieder geval op die van Half-Blood Prince.
Ja, daar heb je gelijk in. Een dezer dagen maar het Engelse boek 1 openslaan (nadat alle werkzaamheden hier zijn verricht, anders komt er natuurlijk níks meer vanquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De Engelse in wel handig als je straks Deathly Hallows leest, zit je er weer helemaal in met die namen e.d. En nadat je Deathly Hallows gelezen hebt weer beginnen met de Nederlandse voordat boek 7 in het Nederlands verschijnt.
ZO doe ik het in ieder geval.![]()
Zou leuk zijn, heb dat alijd al een interessante plaats gevonden als ik erover lasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Ben trouwens vanavond begonnen in HP deel 1 in het Engels en ben alweer halverwege... zoveel dingetjes vergeten.... Zo viel me ineens dit op: wie in wil breken in de extra beveiligde kluizen van Goudgrijp, zal naar binnen geslokt worden door de deuren.... Om nog maar te zwijgen over de creaturen die daar rond lopen.... Kreeg ineens het flauwe vermoeden dat er in deel 7 nog wel eens iets in Goudgrijp af zou kunnen spelen
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2007 11:32 schreef Jivis het volgende:
Jammer van dat pauperplaatje.
quote:Op zondag 1 april 2007 14:11 schreef IedeK. het volgende:
De 1-Aprilgrap op www.mugglenet.com is wel grappig.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |