JK Rowling heeft gezegd dat er ook na dit boek nog genoeg over blijft om over na te denken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef most_wanted het volgende:
Eigenlijk is het niet leuk om dit boek te lezen. Want dan ben je 'klaar'. Dan kun je dus niet verder fantaseren over wat erna gebeurt, is er geen nieuw HP boek dat je kunt lezen en is het dus over.
Het boek stopt zeg maar midden in het gevecht tussen Harry en Voldemortquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:02 schreef Biancavia het volgende:
Ja, op HP fora wordt het wel aangenomen dat de barman van Hog's Head de broer van Dumbledore is.
En het lijkt me echt wel tof als een deel van het verhaal zich in Egypte af zou spelen! Ik ben dol op Egypte!
[..]
JK Rowling heeft gezegd dat er ook na dit boek nog genoeg over blijft om over na te denken.
Ik hoop alleen niet teveel.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:03 schreef Siyara het volgende:
[..]
Het boek stopt zeg maar midden in het gevecht tussen Harry en Voldemort
Nah, er is al bevestigd dat die prophecy voor no way op Neville slaat. Het was wel cool geweest though, maar er zal echt een showdown komen tussen Harry en Voldemort... misschien met iemand die nog helpt de death eaters weg te houden ofzo ^^quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Voor je het weet is het Harry niet die Voldemort verslaat, maar Neville.
Ik haal maar de adult edition van de UK, ook al zou ik het liefst die US cover hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
wat is de kaft van de childrens edition lelijk
maar het gaat natuurlijk om het boek zelf, niet om de kaft. maar toch... de amerikaanse kaft vind ik trouwens wel mooi
maar persoonlijk vind ik tot nu toe de nederlandse kaften nog altijd het mooist (en zo worden door een nicht van mijn vader getekend), alleen lees ik harry potter niet graag in het Nederlands
Nee, volgens mij had Voldemort ook tegen ze gezegd dat ze niets moesten doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:22 schreef Siyara het volgende:
[..]
Nah, er is al bevestigd dat die prophecy voor no way op Neville slaat. Het was wel cool geweest though, maar er zal echt een showdown komen tussen Harry en Voldemort... misschien met iemand die nog helpt de death eaters weg te houden ofzo ^^
Volgens mij staat er een foto van haar op elke adult edition, in ieder geval op die van Half-Blood Prince.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:27 schreef dmace het volgende:
JK zomaar zelf op de Cover? Dat is ook een 'first'.
Het lijkt een beetje alsof ie dezelfde hand heeft als voldemort.quote:
In de vorige boeken kwam er al in voor dat sommige goede tovenaars zonder toverstaf kunnen toveren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:33 schreef bladibladibla het volgende:
Het is een soort bal van kracht die in je hand wordt gevormd, vandaar de link met de Amerikaanse HP-kaft
Het valt op die cover eigenlijk wel op dat Harry en Voldie niet bezig zijn met elkáár, maar met een derde 'iets' wat links (voor de kijker rechts) van ze is.... En ze allebei hun handen op dezelfde manier houden.... hm.....quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:03 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Nee, volgens mij had Voldemort ook tegen ze gezegd dat ze niets moesten doen.
http://www.scholastic.com/harrypotter/books/hallows/index.htm
Je ziet die death eaters daar in schaduwvorm staan.
-edit- Trouwens, kijk naar de hand van Harry, niet die die omhoogsteekt maar die andere.
Maar ze houden hun handen helemaal niet hetzelfde! Harry heeft hem in een ontvangende pose, Voldemort heeft hem in een afwerende pose. Ik denk dat dit het beslissende moment is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:03 schreef zoeperzazke het volgende:
En ze allebei hun handen op dezelfde manier houden.... hm.....
ik denk dat ik de US edition maar koopquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:41 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ik haal maar de adult edition van de UK, ook al zou ik het liefst die US cover hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |