Ja, ik heb hem gelezen, maar ik vond hem wel fantastisch eigenlijk.... Als het echte boek zo ongeveer afloopt ben ik helemaal tevredenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:44 schreef IedeK. het volgende:
Ik weet trouwens wel zeker dat die PDF een fanfic is.
Op de vrijgegeven boekcovers lees je op de binnenflap dat de Order Harry komt ophalen, hier gaat hij gewoon weg met Ron en Hermelien.
Ik ben opnieuw begonnen met het eerste boek te lezen. Ik let er nog eens extra op als ik aan dat stuk komquote:Op woensdag 18 april 2007 17:35 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik maak daar uit op Percy hem kende.
Kan hij (Q/K) niet gewoon een bekende zijn geweest van de familie Weasly? Krijg niet de indruk dat het een groot wereldje is.
Ik echt precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem gelezen, maar ik vond hem wel fantastisch eigenlijk.... Als het echte boek zo ongeveer afloopt ben ik helemaal tevreden![]()
Ik heb de PDF zo snel gelezen als ik de andere boeken van Rowling lees. Erg, he?
Over welke PDF hebben we het hier? Waar kan ik die lezen? Als ik de reacties hoor, is het wel de moeite waard...quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem gelezen, maar ik vond hem wel fantastisch eigenlijk.... Als het echte boek zo ongeveer afloopt ben ik helemaal tevreden![]()
Ik heb de PDF zo snel gelezen als ik de andere boeken van Rowling lees. Erg, he?
quote:Op woensdag 25 april 2007 02:37 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Over welke PDF hebben we het hier? Waar kan ik die lezen? Als ik de reacties hoor, is het wel de moeite waard...
Ik gok op degene wiens link onderaan deze post staat?quote:Op woensdag 25 april 2007 02:37 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Over welke PDF hebben we het hier? Waar kan ik die lezen? Als ik de reacties hoor, is het wel de moeite waard...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:05 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Nieuwe tovenaar?![]()
En als we het toch over fanfiction hebben:
Deze vind ik erg goed en hij heeft ook een prijs voor beste fanfic gewonnen op Mugglenet.
Fallen
Nope deze:quote:Op woensdag 25 april 2007 08:05 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik gok op degene wiens link onderaan deze post staat?
[..]
Idd dezequote:Op woensdag 25 april 2007 13:57 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Nope deze:
http://www.blogforpeace.org/blogimages/Harry%20Potter%20&%20the%20deathly%20hallows.pdf
Veel leesplezier!
Om met een citaat te antwoorden:quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben opnieuw begonnen met het eerste boek te lezen. Ik let er nog eens extra op als ik aan dat stuk kom
Als ik 1980 als geboortejaar van Harry neem:quote:Op woensdag 25 april 2007 19:18 schreef wonderer het volgende:
Maar niet als DADA teacher?
In boek zes staat duidelijk dat toen Voldemort voor de tweede keer om een baantje kwam bedelen, het sindsdien vervloekt is, niemand heeft het nog langer dan een jaar volgehouden. Dus misschien heeft Quirrel alleen gestudeerd en geen les gegeven?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:17 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik echt precies hetzelfde!![]()
De laatste avond van 17-00.30 uur in één ruk uitgelezen omdat ik het ook zo spannend vond.![]()
Een jaar vrij zie ik toch echt als een jaartje loopbaanonderbreking (als ze dat kennen in de tovenaarswereldquote:Op woensdag 25 april 2007 19:18 schreef wonderer het volgende:
Maar niet als DADA teacher?
In boek zes staat duidelijk dat toen Voldemort voor de tweede keer om een baantje kwam bedelen, het sindsdien vervloekt is, niemand heeft het nog langer dan een jaar volgehouden. Dus misschien heeft Quirrel alleen gestudeerd en geen les gegeven?
Dito. 20:00 - 2:15 hiero, en de laatste 2 hoofdstukken vanmorgen. Snellezen heeft z'n voordelen, maar ik kon echt niet weg.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben op zondagmorgen beginnen lezen, was een beetje lastig dat ik moest eten en heb dan heel de namiddag doorgelezen tot 21.25u. Nog een geluk dat ik toen gedaan had met lezen anders moest CSI Miami maar eens zonder mij uitgezonden worden![]()
Ik vond het spannend, vol emoties, op bepaalde momenten ook verrassend. Echt supergeslaagd
Misschien doceerde Quirrel iets anders voor hij veldwerk ging doen en studeerde hij intussen DA?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een jaar vrij zie ik toch echt als een jaartje loopbaanonderbreking (als ze dat kennen in de tovenaarswereld).
Hmz, maar nu ik jouw quote nog eens goed lees en met mijn man zit te bespreken, klopt er toch iets niet denk ik.
Er heeft het idd nog niemand langer volgehouden dan een jaar sinds Voldemort die job 'vervloekt' heeft. Maar Voldemort is toch voor de 1e verjaardag van Harry die job gaan vragen (want toen Harry een jaar was, is hij 'gestorven'). Dus is het wel wat vreemd dat Quirrel die job dan twee keer heeft gekregen...
Mja, zou idd ook kunnen. Ik blijf erop letten of er hierover iets in de boeken staat...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien doceerde Quirrel iets anders voor hij veldwerk ging doen en studeerde hij intussen DA?
Ik zit aan de 5e herlezing. (6e keer totaal gelezen dus.) van een serie hiero.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:28 schreef leonieke het volgende:
Zou het trouwens raar zijn als we zelfs de fanfiction twee keer lezen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |