quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is echt een vreselijk ordinair kind als je dr zo ziet zitten.
Dat zeggen ze allemaal......quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:
OP volgt...
Dit gaat om peanuts vergeleken met het kapitaal van Fentener van Vlissingen ( SHV ) die werd bedoeld.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie er ook wint, dat zie ik geen van deze mensen doen.
Nou... ik vind het wel getuigen van gevoel voor maatschappelijke verantwoordelijkheid dat hij dit groepje paupers aan de maatschappij onttrokken heeft...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
Gelukkig geeft John de Mol zelf het goede voorbeeld![]()
Ja, aan hem dacht ik. Is toch veel mooier dan pallets champagne.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Dit gaat om peanuts vergeleken met het kapitaal van Fentener van Vlissingen ( SHV ) die werd bedoeld.
Daar heb je wel een punt!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... ik vind het wel getuigen van gevoel voor maatschappelijke verantwoordelijkheid dat hij dit groepje paupers aan de maatschappij onttrokken heeft...
een van de twee is toch overleden?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Dit gaat om peanuts vergeleken met het kapitaal van Fentener van Vlissingen ( SHV ) die werd bedoeld.
Ja, heb ik ook. Ik had zelf het idee dat het is omdat er iets ge-edit wordt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:02 schreef Copycat het volgende:
Heel raar, maar de laatste twee dagen verdwijnen de COSsen steeds van mijn scherm om pas na refreshen weer terug te komen.
Hier hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:02 schreef Copycat het volgende:
Heel raar, maar de laatste twee dagen verdwijnen de COSsen steeds van mijn scherm om pas na refreshen weer terug te komen.
Fentener van Vlissingen is een paar maanden geleden overledenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een van de twee is toch overleden?
Dat heeft volgens mij geen effect op het al dan niet zichtbaar zijn van het topic. Maar ik ben blij dat ik niet zachtjesaan gek word...quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
Ja, heb ik ook. Ik had zelf het idee dat het is omdat er iets ge-edit wordt.
He, ik ben dus NIET gek! Ik heb dit ook aldoor. Geen idee waardoor het komt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:02 schreef Copycat het volgende:
Ja, die van het wildpark in Afrika. On-topic: dit is toch twee keer niks om naar te kijken. Bah, Brian die Amanda diep in haar achterste kijkt terwijl ze op de rand van de jacuzzi klimt... Natasia die dronken is...quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Hein geloof ik, maar dat is niet de filantroop die in Afrika mooi werk doetquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
spare ribs etenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:05 schreef havefun het volgende:
Wat staat er vandaag nogop het programma?
Dat zie je toch, Scanman met Dellyquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:05 schreef havefun het volgende:
Wat staat er vandaag nogop het programma?
kinderenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:08 schreef havefun het volgende:
Kan die erik trouwens niet effe wat aantrekken er kijken ook nog mensen.
Het giet ervan met die bollequote:Op woensdag 28 maart 2007 17:10 schreef Polonium-120 het volgende:
sylvia zei tegen jaap: "hoe kan je in godsnaam je broek uit doen zonder je broek los te knopen". jaap is trots dat hij is afgevallen.
Ja, pfff... shocking. Een blote man in beeld. Trauma!quote:
Penissen zouden verboden moeten worden!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, pfff... shocking. Een blote man in beeld. Trauma!
brian heeft het altijd over kinderen (vandaar)quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Irritant he, heb ik ook.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij geen effect op het al dan niet zichtbaar zijn van het topic. Maar ik ben blij dat ik niet zachtjesaan gek word...
Wel snel terugkomen hequote:Op woensdag 28 maart 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
Ik houd het even voor gezien. Ik zie steeds Amanda en Brian voor me als miljonairs en eigenaar van de villa, ordinair dure snelle wagen voor de deur, en dan derderangs bn'ers uitnodigen... yuck.
Gelukkig mag Lieke vandaag de villa niet meer inquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:03 schreef FdW het volgende:
Nou, dit is genoeg, nu LIEKE met een heerlijke schotel met fruits de mer, jammia... win/win![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe reageert ze dan op zo'n poging? "Nee, daar wordt mijn huid droog van", zeker?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
Braaaajen doet nog een poging om haar onder de douche te krijgen, maar helaas, het mislukt.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaajen roept Snollie , om te laten zien dat hij een stijve heeft.
Boeiend.
Nope.......ze zei, ik heb mijn BH al aanquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe reageert ze dan op zo'n poging? "Nee, daar wordt mijn huid droog van", zeker?
Hopelijk krijgen we hier GEEN caps vanquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaajen roept Snollie , om te laten zien dat hij een stijve heeft.
Boeiend.
Nee, een paar keer dat hij het met Nettie doet: motherfucker, motherfucker...quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe reageert ze dan op zo'n poging? "Nee, daar wordt mijn huid droog van", zeker?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
Nope.......ze zei, ik heb mijn BH al aan![]()
De grote verdwijn truc zekerquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:22 schreef scanman01 het volgende:
Brian schijnt allemaal truukjes met zijn lul te doen ofzo.Amanda vindt het in ieder geval ieder keer zeer komisch als hij haar weer iets laat zien.
het gaat niet alleen om het feit dat hij naakt is, hij doet ook net of het volkomen normaal is om bij elke gelegenheid je pik te laten zien, en als je dan een prog maakt waar een exhoer voorleest aan kids , een gay exschandknaap heel de tijd naakt rondloopt , een kabouteh geen enkele normen en waarde laat zien wat betreft vrouwen en zegt dat mannen ook niet monogaam zijn, een vuile vetzak die geen manieren heeft , een vieze snol die kust met iedereen die ze tegenkomt en neukt zonder condoom etc, een agresieve kut antiliaan die vrouwen molesteertquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is gek op complimentjesquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:34 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Huub tegen Amanda: Je lijkt op een hoer
Heeft ze geen string aan???quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:36 schreef mootie het volgende:
Gewoon een string onder dat tuniekje !!! Madam blotebil.
De blote bil caps van scanman01 en mij op de vorige pagina was zonder string. Ze zocht daar een minuscule string, die ze daarna aantrok.quote:
Waarom niet eerlijk vertellen dat het een veter is?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De blote bil caps van scanman01 en mij op de vorige pagina was zonder string. Ze zocht daar een minuscule string, die ze daarna aantrok.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:40 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik wil gewoon één keer met Sylvia naar bed"
Eric: "Ik wil één keer met Brian naar bed"
Natasia: "Hij heeft een grote lul hoor, Brian"
Laat hem maar eens een tijdje achter Brian aanlopen, 's kijken hoe para brodda dan wordt!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:40 schreef scanman01 het volgende:
Eric: "Ik wil één keer met Brian naar bed"
Ja en Sylvia met Lieke. En Palma met Carlos.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:45 schreef Ionesco het volgende:
Als Amanda nou met Jaap gaat neuken, Eric met Brian en Huub met Natasia dan word het het echt leuk![]()
Precies ja! En dat allemaal tegelijkertijd!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:46 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja en Sylvia met Lieke. En Palma met Carlos.
Niks johquote:
Nog een paar maandjes wachten en dan zie ik het wel gebeuren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:46 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Precies ja! En dat allemaal tegelijkertijd!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:48 schreef Dogga het volgende:
eric loopt langs
Jaap: groot is ie he?
loll
Sorry, heb je geen streams aan?quote:
Ik zat de andere stream te luisteren, maar laat maar.quote:
Enorm spontaan iddquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat was een ongemakkelijk gesprek tussen Brian en Natasia
Je zag hem echt denken hequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:33 schreef mootie het volgende:
Ja Jaap...... ga je nu wel of niet de tafel dekken.
Hij moest zijn oerinstinct onder bedwang houden...hij wilde het liefst meteen heel gulzig aanvallenquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:33 schreef mootie het volgende:
Ja Jaap...... ga je nu wel of niet de tafel dekken.
Nee volgens mij is hij eerder op explodieet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Is Japio uberhaupt nog op dieet?
Lieke is iemand die je voor 50 cent koopt op de rommelmarkt, en dan een leuk grapje mee uithaaltquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nou het is duidelijk dat Lieke een absolute weggooier is in de ogen van Eric en Sylvia
heel goed van snolliequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik volg de streams niet meer intensief (werken moest verboden worden) maar Amanda is dus al 3 dagen gestopt met roken? Dat is knap
Ze rookt haar palinghaar al drie dagen niet meer?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik volg de streams niet meer intensief (werken moest verboden worden) maar Amanda is dus al 3 dagen gestopt met roken? Dat is knap
Dat heb je goed voor ons geregeldquote:
Ach ja hij heeft net een schone broek aan dus zo onhygeenisch is dat toch niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:50 schreef Charmian het volgende:
gatver jaap zit gewoon ongeneerd aan z'n bilnaad te krabben en straks paktie het eten weer vast![]()
hand ging in broekquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:51 schreef havefun het volgende:
[..]
Ach ja hij heeft net een schone broek aan dus zo onhygeenisch is dat toch niet.
brrrrrrr ja ik zag het ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:52 schreef petraa het volgende:
Elk bakje wat hij openmaakte ging hij ook ff met zijn vinger doorheen en stak die lekker in zijn mond.
I love itquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De spareribs zijn helemaal zwart, lijkt wel verbrand .......
[afbeelding]
Eet smakelijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De spareribs zijn helemaal zwart, lijkt wel verbrand .......
[afbeelding]
De niet-rokers krijgen op deze manier een slof cigaretten binnen......quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Die spareribs zien er aangebrand en koud uit...
wat is er dan met er???quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:56 schreef Black_king het volgende:
Natas is ver heen....
Brian stemt toch tegen, dus dan wordt het eindelijk weer gesjellug, na de stemming weer een paar nachten non-stop rocke...quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:56 schreef Clank het volgende:
Tilly heeft het met Huub over Lieke. Huub zegt dat ze zaterdag blijft slapen. Tilly zegt hoeft daar niet over gestemd te worden?? En ineens lijkt er een kwartje te vallen bij Huub.. nou als ze me dat niet gunnen dán.. dán.. wordt ik erg hoor, dan slaapt er niemand nooit meer.. enz.
Dat zijn toch de dingen die hij zich van te voren kan bedenken?? Dat gebeurde toch óók met Lesley en Bart?!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:57 schreef pullup het volgende:
Natasia vraagt aan Huub of hij Brian gaat fucken.
dat wordt lachen nu Natasia er niet bij is om Brainless te beschermen!!! Ik zeg: Para-tijd!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:00 schreef Clank het volgende:
Natasia vraagt aan Huub ga je vanavond Brian taggen? Huub zegt dat Brian wat sip keek en dat het goed mogelijk is dat hij dat gaat doen. Natasia geeft aan dat zij geen partij voor hem is vanavond omdat ze teveel heeft gedronken.
Dan vraagt Huub dat als er een stemming zou komen om Lieke te laten blijven zaterdag of Brian dan tegen zou stemmen. Natasia zegt dat die mogelijkheid er idd is maar dat het van haar wel mag.
Huub zegt dat als zoiets wordt tegengehouden hij de boel gaat terroriseren... Natasia zegt dat ze hem er buiten moet laten, maar Huub zegt het is jou vriendje... ik maak iedereen gek.
Waarom halen ze niet gewoon wat spare ribs uit Jaap's reet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
Nieuwe spare-Bibs staan voor de deur koud te worden.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:03 schreef havefun het volgende:
[..]
Waarom halen ze niet gewoon wat spare ribs uit Jaap's reet?
Kwestie van manieren....quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aan tafel vragen ze zich af waar Huub is. Niemand anders komt echter op het idee om Tilly even te helpen.
[afbeelding]
Ja maar jaap's vitale organen zitten in zijn reet , en daarom zitten daar zijn ribben.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:06 schreef Rudieh het volgende:
[..]
weet je wat spare-ribs zijn? en waarom het woordje 'rib' erin voorkomt?
Biefstukje is ook lekkerder overigens!quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:06 schreef Rudieh het volgende:
[..]
weet je wat spare-ribs zijn? en waarom het woordje 'rib' erin voorkomt?
Daarom is Tante Tll dol op Huubjequote:Op woensdag 28 maart 2007 19:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aan tafel vragen ze zich af waar Huub is. Niemand anders komt echter op het idee om Tilly even te helpen.
[afbeelding]
en terechtquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:12 schreef Black_king het volgende:
Brian wordt begroet als"para-brother"
Heel even dan, want over tien minuten gaan we Star Trek kijkenquote:
Ik heb ze juist net aan, maar natuurlijk komen er net nu weer dj's binnenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel even dan, want over tien minuten gaan we Star Trek kijkenOn-topic: ik heb de streams niet aangezet want ik ben nog steeds een beetje flauwtjes van deze middag in de Kooi... eerst al dat geklef met Lieke en daarna met champagne.
Dus vast geen vrienden van Brianquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:22 schreef Black_king het volgende:
Die "dj" is dus een vriend van Rogier.....
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:22 schreef Clank het volgende:
Wat ziet Amanda er verschrikkelijk uit vandaag... eng gewoon!!
Dit is de poeder-man. Zei hij jeukpoeder ? Ik hoorde alleen poeder.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:23 schreef proh het volgende:
één van die gasten heeft jeukpoeder meegenomen voor Brian!!!
Zou kunnen, Brian heeft laatst verklaard nog nooit wiet gerookt te hebben, dus poeder zou zo maar wél kunnen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoorde ik het goed ? Zei een van de dj's tegen Brian "Ik heb poeder meegebracht"
ik hoorde "jeuk poeder"quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit is de poeder-man. Zei hij jeukpoeder ? Ik hoorde alleen poeder.
[afbeelding]
volgens mij was het die gast met de staart, hij heeft zojuist iets uit zijn tasje (op het biljart tafel) gehaald en in de cd-koffer gelegd. ik ben benieuwd, maar ik blijf erbij dat ik "jeuk poeder" hoordequote:Op woensdag 28 maart 2007 19:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zou kunnen, Brian heeft laatst verklaard nog nooit wiet gerookt te hebben, dus poeder zou zo maar wél kunnen.
zo te horen welquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:33 schreef Marrije het volgende:
Tis toch niet de bedoeling dat Amanda gaat winnen he.
We zullen zienquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:34 schreef proh het volgende:
ik vermoed dat de "poeder" (wat het dan ook is) nu in de platen koffer zit
[afbeelding]
Dat hopen we dan maarquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:36 schreef havefun het volgende:
Volgens mij gaat het die Kok mer om zijn eigen eer dan dat ie zich zorgen maakt voor Amanda.
Hij zei Amanda even apart te willen nemen om eea te leren. Amanda was wat teleurgesteld dat Marc Huub ook wil meenemen maar Marc zei: het gaat me even om jou, ik concentreer me op jou, ik neem jou even apart.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
En waarom is dat volgens jou nu al te horen dan?
ben ook blij voor 'mquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub springt van plezier, hij is blij dat hij morgen met de chef volle-bak mag meedraaien in het restaurant van Marc.
Ze gaat googlelen met Jaap.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:42 schreef snetje het volgende:
en nu dus de vraag ... gaat amanda de boel besjoemelen samen met jaapals dat zo is hoop ik dat marc erachter komt en haar diskwalificeerd ....
![]()
Onthouden is wat lastig voor Snollie.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze gaat googlelen met Jaap.
Terwijl ze net de tip heeft gegeven om juist na te denken over wat ze heeft geleerd tijdens de lessen.
besjoemelen? hoe bedoel je? wat denk je dat ze samen met Jaap kan doen dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:42 schreef snetje het volgende:
en nu dus de vraag ... gaat amanda de boel besjoemelen samen met jaapals dat zo is hoop ik dat marc erachter komt en haar diskwalificeerd ....
![]()
Ja, geweldig zoals ze nu loopt te zeuren 'wat moet ik nu doehoen'quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onthouden is wat lastig voor Snollie.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:47 schreef proh het volgende:
Ik vind trouwens dat Jaap best een mooi hoedje heeft:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:47 schreef proh het volgende:
Ik vind trouwens dat Jaap best een mooi hoedje heeft:
[afbeelding]
tienquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:51 schreef Kombucha het volgende:
heel ff snel off topic.. kan je TIEN ook streamend ergens bekijken?
Nou én. Dat zegt meteen weer dat 't gescript is en dat al is bepaald wie moet winnen? Wat 'n onzin. Amanda deed 't niet goed, Huub wel, that's all.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij zei Amanda even apart te willen nemen om eea te leren. Amanda was wat teleurgesteld dat Marc Huub ook wil meenemen maar Marc zei: het gaat me even om jou, ik concentreer me op jou, ik neem jou even apart.
zit toch al een grote vetvlek op, maakt dan toch niet uit, de goorlapquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:53 schreef Marrije het volgende:
Jaap veegt zijn mond even af met zijn mouw.
ze worden om half 2 opgehaald, Marc zei een uurtje of half 3quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:54 schreef Kaleddis het volgende:
Tot hoe laat zouden Huub en Amanda morgen in het restaurant van Marc zijn ? Zijn restaurant ligt op nog geen kilometer van m'n huis![]()
THX! Kan ik straks tenminste voetbal kijkenquote:
En daarom krijgt Amanda even privéles, lijkt mij niet fair.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nou én. Dat zegt meteen weer dat 't gescript is en dat al is bepaald wie moet winnen? Wat 'n onzin. Amanda deed 't niet goed, Huub wel, that's all.
zou hij ook een krul in z'n staart hebben?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zit mega te schranzen met z'n handen. Zo'n onsmakelijk gezicht dat ik ff de streams uitzet.
Maar dan ben ik nog op m'n werkquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze worden om half 2 opgehaald, Marc zei een uurtje of half 3
Privéles?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
En daarom krijgt Amanda even privéles, lijkt mij niet fair.
Samen kokkerellen in de keuken zoals tot nu toe, dat vind ik een stuk eerlijker.
neeeeeee, stomme cliffhangerquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is amanda echt zwanger?
volgens mij zei hij ook dat ze 5 uur aan het werk moesten, dus om half 8 weer terug, je kunt er makkelijk gaan etenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar dan ben ik nog op m'n werk, maar kan er wel bij zijn als ze weer weg gaan.
Of ik kan er gaan eten![]()
Zie je die buik niet dan? En ze rookt niet meer!quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is amanda echt zwanger?
foto's maken!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze worden om half 2 opgehaald, Marc zei een uurtje of half 3
Je reageerde net op een stukje van mij dus ik dacht dat je het had gelezen, hij neemt haar apart in de keuken om haar privé te begeleiden, hij zal zich concentreren op haar want het gaat hem om haar. Dát was wat Marc zei.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Privéles?Hij heeft toch alleen ff gebeld, das toch geen privéles? Ze gaan allebei morgen meedraaien in dat restaurant, wat is daar unfair aan?
ze vreet en ze zuipt, en wat heel goed is gestopt met rokenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Zie je die buik niet dan? En ze rookt niet meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |