Wat voor poeder zat erin?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:17 schreef JediMindTricks het volgende:
Heb wel net een poederbrief gebracht naar hem.
*zoekt troost
Ja, beetje vreemde gewoonte die ontstaan is uit het tijdperk dat ik nog graag naakt aardappeltjes schilde!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:25 schreef Roltrapfee het volgende:
Oh nee niet nog een
Doe je trouwens altijd je keuken op slot?
Bak je je spek ook wel eens naakt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:25 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ja, beetje vreemde gewoonte die ontstaan is uit het tijdperk dat ik nog graag naakt aardappeltjes schilde!
Niet meer, dat heb ik afgeleerdquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:27 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Bak je je spek ook wel eens naakt?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:25 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ja, beetje vreemde gewoonte die ontstaan is uit het tijdperk dat ik nog graag naakt aardappeltjes schilde!
Wat ben je toch lief voor je mede-fok!ers k.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar je mag wel even gebruik maken van mijn schouder, hoor. Even. Zonder gesnotter.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar je mag wel even gebruik maken van mijn schouder, hoor. Even. Zonder gesnotter.
Ik ben te goed voor Fok, hè?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat ben je toch lief voor je mede-fok!ers k.
Als je het goed doet leun je daar dan al tegenaan. Hihi.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:43 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Mag ik ook even aan je tieten zitten?
* JediMindTricks leunt ff.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als je het goed doet leun je daar dan al tegenaan. Hihi.
Ja, maar niet weg gaan he,quote:
Ja, 't is wel wat hè.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:45 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
* JediMindTricks leunt ff.
Nice
Ze zien er minder stevig uit dan dat ze aanvoelenquote:
Ik dacht al dis je QB's tieten nou.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:55 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ze zien er minder stevig uit dan dat ze aanvoelen
Je schouders dan hè..![]()
Zul je net zien, inderdaad. Ben ik aardig, leen mijn schouder uit. Oh wellquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik dacht al dis je QB's tieten nou..
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zul je net zien, inderdaad. Ben ik aardig, leen mijn schouder uit. Oh well
Nice people always finish last.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zul je net zien, inderdaad. Ben ik aardig, leen mijn schouder uit. Oh well
A precies de zelfde opquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:02 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat gaat heel ergens anders over![]()
Ik vind de lemmings altijd juist leuk. Pas had ik ook een topic geopent in KLB en daar kwamen ook 2 lemmings uit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:03 schreef Smash-it het volgende:
Ik zal me maar gewoon vereerd voelen dat mensen zich geroepen voelen om hier mooie spin-offs op te maken
Nee, nee begrijp me niet verkeerd. Ik voel me écht vereerd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik vind de lemmings altijd juist leuk. Pas had ik ook een topic geopent in KLB en daar kwamen ook 2 lemmings uit.
Als er iets gebeurt is en er worden grappen over gemaakt vind ik dat juist leuk. Lachen is gezond.
johquote:
Ik waardeer het ook welquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:21 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
Nou sorry hoor!!!
Probeer ook maar aardig voor je te zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |