Loop ik net met m'n vrouw en kinderen (6 en 8 jaar) een beetje van het zonnetje te genieten, als we een bestelbusje van de TPG post voorbij zien komen. Het busje stopt bij een huis, en de postbode stapt uit.
Hij begint wat te rommelen achterin het busje, en komt er met een grote doos uitgeklommen.
Terwijl hij naar het huis loopt om de doos af te geven, raakt het plakband aan de onderkant los, en vallen alle spullen uit de doos, zo in de voortuin van de bewoners.
Ik was nogal verbaasd over dit gebeuren, maar aangezien we toch die kant op liepen, bleef ik maar even kijken. Ik zag de postbode met een ondertussen rood aangelopen hoofd de pakjes die in de doos zaten oprapen. Ook kon ik vanuit mijn positie de bewoonster zien, die vanuit binnen geschrokken door haar voorraam keek. Ze liet haar tosti vallen, en kwam naar de voordeur gesprint.
Terwijl ik dit allemaal gadesloeg, kwam ik erachter dat mijn vrouw en kinderen al naar het huis toe waren gelopen, en mijn kinderen mee aan het helpen waren de gevallen pakketjes uit de voortuin terug in de doos te stoppen. Ik liep wat dichterbij, en tot mijn grote verbazing zag ik dat het allerlei erotische artikelen waren, die de postbode zojuist in de voortuin gedeponeerd had!!
Een zeer omvangrijke vibrator, opwindende lingerie-setjes, een opblaasschaap, en dergelijke...
Omdat moeders de vrouw niet de pijnlijke confrontatie aan wilde gaan met de bewoonster (die ondertussen naar de deur gesneld was, en met een uitdrukking tussen
![]()
en
![]()
en een vleugje
![]()
haar hoofd om de deur stak), zei ze tegen onze kinderen rustig "Kom, we gaan".
Het is toch niet meer normaal.
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .