De download is de Cisco-challenge..quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:07 schreef AminBen het volgende:
Ok, maar die download is ook nog van Torpedo he?
en 1000 toeschouwers gemiddeldquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:38 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Misschien maar eens in India beginnen, stadions met een capaciteit van 120.000![]()
Ik ben benieuwd hoe lang je er over doet om een goed elftal te bouwen wat ook in Europa mee zou kunnen doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:38 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Misschien maar eens in India beginnen, stadions met een capaciteit van 120.000![]()
Hmm, okee, ja ben ook eens begonnen in China, maar daar stopte ik na 2 wedstrijden al mee. Kon gewoon alle namen/speler/kwaliteiten niet uit elkaar houdenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:54 schreef sjimz het volgende:
Ben wel eens in Hong Kong of China ofzo begonnen maar die competitie was zo vreemd in elkaar gezet dat ik er na 2 seizoenen mee opgehouden ben.
Gebruik je een no cd crack?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:57 schreef Fides het volgende:
[..]
Maar heeft iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat de spelesrgeschiedenis telkens verneukt wordt?![]()
Deze pc wel. Maar volgens mij gebeurd t op mijn andere pc ook, maar daar heb ik nog geen game langer dan 2 of 3 seizoenen gespeeld.quote:
Geschiedenis verneukt als in de zin van: alle wedstrijden/doelpunten/etc. verdwenen?? Zoiets heb ik ook (met legale versie), voornamelijk bij uitgeleende spelers.. geen idee waar het vandaan komt, maar erg irriquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:36 schreef Fides het volgende:
Ik weet niet of jullie daar ook (nog) last van hebben, maar hoe kan ik voorkomen dat de spelersgeschiedenis helemaal verneukt raakt?
Nee hoor, 16-jarige Bojan bij Cisco in Serie C2/B.. Heb geen idee waarom die het doet, maar mij hoor je niet klagenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:23 schreef Fides het volgende:
edit: En Bojan bij Cisco:P?![]()
Dan zal je al wel in de Serie A zitten?![]()
Doudin en Aaritalo, maar ook Cardenas. En Michel Schmoller & Sidnei na een paar jaar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bojan speelt wel op uitleenbasis hoor, ik heb 'm niet kunnen kopen![]()
@ sjimz: wat versta jij onder de 'grote talenten'?? Spelers als Doudin en Aaritalo (die ik naar aanleiding van de berichten hier ook maar heb aangetrokken (ik kende ze niet - dit is m'n eerste LLM) of toch een andere categorie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |