abonnement Unibet Coolblue
pi_58861304
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 17:28 schreef crossover het volgende:
Al geregeld zie ik.
Mja, daar gaan we iets te snel voor
pi_58863529
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:15 schreef crossover het volgende:
Dames en heren,

ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. Als ik over een paar dagen de topics vanaf vandaag doorlees en ik vind het niveau nog steeds te laag, gaat het hier voor een dag of 3 dicht.
Pfff, heb je er echt zoveel last van
Kun je nou eens uitleggen wat het probleem is, of hoe je dit topic wil hebben. We zijn gewoon een groep stagiairs die zich proberen te vermaken tijdens en buiten hun stage
En we zijn het enige SC-topic in SES, dus overlast is er niet toch
pi_58863836
Het gaat mij om nutteloze posts als:
quote:
Koekje eten

lekker

Tot zo!
quote:
[..]

quote:
Hallo!

Waar is iedereen
quote:
[..]


quote:
[..]


quote:
[..]


quote:
Maare zo naar huis!

quote:
[..]

juist...Ik ga nu echt...
quote:
Nog 10 minuutjes
quote:

quote:
[..]


quote:
Eten!


Dat je je vermaakt is prima, maar niet door 5 topics vol te spammen.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  vrijdag 23 mei 2008 @ 19:34:49 #204
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58863901
Ik zal in het vervolg alleen nog maar post plaatsen waar ik goed over nagedacht heb.
Signature.
pi_58863910
Het is gewoon een doorlopend gesprek de hele dag, en we reageren gewoon constant op elkaar
Daarom heet het ook SC lijkt me
pi_58863965
Crossover, wat is volgens jou het idee van een Slow Chat topic?
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_58864044
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Crossover, wat is volgens jou het idee van een Slow Chat topic?
Een topic waar je je verhaal/frustraties/vreugde/etc in kwijt kan?

Maar zijn jullie het niet met me eens dat de posts zoals ik hierboven heb geciteerd best nutteloos zijn?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  vrijdag 23 mei 2008 @ 19:43:41 #208
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58864077
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:41 schreef crossover het volgende:

[..]

Een topic waar je je verhaal/frustraties/vreugde/etc in kwijt kan?

Maar zijn jullie het niet met me eens dat de posts zoals ik hierboven heb geciteerd best nutteloos zijn?
Ze zijn niet allemaal zinnig nee.
Maar ik ben van mening dat een SC ook niet serieus hoeft te zijn en dat er af en toe best wat van dergelijke posts gedaan kunnen worden.
Het is niet dat 99% van de hele SC vol staat met dergelijke posts.
Alsof je in de kroeg/op straat/bij maten thuis altijd alleen maar normale conversaties voert.
Signature.
pi_58864080
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:41 schreef crossover het volgende:
Maar zijn jullie het niet met me eens dat de posts zoals ik hierboven heb geciteerd best nutteloos zijn?
Idd
Het is een hele dag gewoon een best sociaal (wisselend) groepje wat er zit, en daar heb je nou eenmaal zulke gesprekken/opmerkingen
pi_58864117
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:41 schreef crossover het volgende:

[..]

Een topic waar je je verhaal/frustraties/vreugde/etc in kwijt kan?

Maar zijn jullie het niet met me eens dat de posts zoals ik hierboven heb geciteerd best nutteloos zijn?
ik ben het er wel mee eens, ik ben nog van de tijd dat we 40 minuten nodig hadden om een topic te vullen. Als je naar de stad kijkt van Piles dan sta ik bovenaan qua volpompen. Dat ging te hard.

Maar ik vroeg me gewoon af hoe jij er over denkt, dan kunnen wij in de SC daar een beetje naar toe sturen, qua "kwaliteit"
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 19:46:38 #211
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58864133
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

ik ben het er wel mee eens, ik ben nog van de tijd dat we 40 minuten nodig hadden om een topic te vullen. Als je naar de stad kijkt van Piles dan sta ik bovenaan qua volpompen. Dat ging te hard.

Maar ik vroeg me gewoon af hoe jij er over denkt, dan kunnen wij in de SC daar een beetje naar toe sturen, qua "kwaliteit"
Lijkt me duidelijk, gewoon fatsoenlijke posts.

Geen ' '
'Whehe D '
'Snoepje '

etc...
Signature.
pi_58864136
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ben het er wel mee eens, ik ben nog van de tijd dat we 40 minuten nodig hadden om een topic te vullen. Als je naar de stad kijkt van Piles dan sta ik bovenaan qua volpompen. Dat ging te hard.
Idd, dan is het gewoon niet meer te volgen, dan wordt het hele topic gewoon nutteloos
quote:
Maar ik vroeg me gewoon af hoe jij er over denkt, dan kunnen wij in de SC daar een beetje naar toe sturen, qua "kwaliteit"
Ik weet niet of we dat willen, maar vooruit maar
pi_58864157
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:46 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk, gewoon fatsoenlijke posts.
Ja, maar als ik de Stage SC vergelijk met een Koffie SC dan zie ik er net zoveel onzin in staan, dus vroeg ik me af hoe Crossover over de SC denkt, dan kunnen wij daar binnen het SES sub-forum een beetje voor zorgen dat het ook zo blijft, ik denk dat voor veel van ons die daar posten het gewoon gezellig is, en hopelijk zo blijft.
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_58864166
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:43 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ze zijn niet allemaal zinnig nee.
Maar ik ben van mening dat een SC ook niet serieus hoeft te zijn en dat er af en toe best wat van dergelijke posts gedaan kunnen worden.
Het is niet dat 99% van de hele SC vol staat met dergelijke posts.
Nee, maar ik vind het te veel. In plaats van een binnenkomer als: ' ', kan je toch ook vertellen wat je hebt gedaan vandaag of wat dan ook? Dan wordt daar weer inhoudelijk op gereageerd in plaats van de ' ' die je anders als reactie zou krijgen.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_58864174
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:46 schreef Piles het volgende:

[..]

Idd, dan is het gewoon niet meer te volgen, dan wordt het hele topic gewoon nutteloos
[..]

Ik weet niet of we dat willen, maar vooruit maar
Als je het niet wil dan heb je twee keuzes: of naar een andere SC gaan, of gewoon stoppen binnen de Stage SC
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 19:49:14 #216
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58864180
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

Ja, maar als ik de Stage SC vergelijk met een Koffie SC dan zie ik er net zoveel onzin in staan, dus vroeg ik me af hoe Crossover over de SC denkt, dan kunnen wij daar binnen het SES sub-forum een beetje voor zorgen dat het ook zo blijft, ik denk dat voor veel van ons die daar posten het gewoon gezellig is, en hopelijk zo blijft.
Dat zei ik ook ja.
Signature.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 19:50:24 #217
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58864208
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:48 schreef crossover het volgende:

[..]

Nee, maar ik vind het te veel. In plaats van een binnenkomer als: ' ', kan je toch ook vertellen wat je hebt gedaan vandaag of wat dan ook? Dan wordt daar weer inhoudelijk op gereageerd in plaats van de ' ' die je anders als reactie zou krijgen.
Ja, dat kan.
Ik zie het probleem nog steeds niet, maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Signature.
pi_58864228
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

ik ben het er wel mee eens, ik ben nog van de tijd dat we 40 minuten nodig hadden om een topic te vullen. Als je naar de stad kijkt van Piles dan sta ik bovenaan qua volpompen. Dat ging te hard.

Maar ik vroeg me gewoon af hoe jij er over denkt, dan kunnen wij in de SC daar een beetje naar toe sturen, qua "kwaliteit"
Precies. De vorige keer dat ik zo'n 'harde' waarschuwing moest geven zag ik de tijd daarna ook een vorm van zelfregulatie. Jullie letten toen zelf op het niveau, zeg maar.

--edit
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_58864289
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Als je het niet wil dan heb je twee keuzes: of naar een andere SC gaan, of gewoon stoppen binnen de Stage SC
Ik bedoelde meer dat ik liever Cross overtuig dat het zo moet blijven
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:48 schreef crossover het volgende:
Nee, maar ik vind het te veel. In plaats van een binnenkomer als: ' ', kan je toch ook vertellen wat je hebt gedaan vandaag of wat dan ook? Dan wordt daar weer inhoudelijk op gereageerd in plaats van de ' ' die je anders als reactie zou krijgen.
Das wel waar
Maar posts zoals "Ik ga er vandoor " vind ik geen probleem hoor.

En alleen een smiley als reactie zegt vaak meer als 1000 woorden
(alleen als reactie op iets dus )
Maar dan wel met mate
pi_58864335
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:51 schreef crossover het volgende:

[..]

Precies. De vorige keer dat ik zo'n 'harde' waarschuwing moest geven zag ik de tijd daarna ook een vorm van zelfregulatie. Jullie letten toen zelf op het niveau, zeg maar.
daarom vroeg ik dus ook wat jou idee van een SC was, dan kunnen we dat zelf een beetje regelen richting jouw idee
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_58864600
Oke het is nu wel duidelijk lijkt me, bedankt voor jullie begrip.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_58864642
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 20:07 schreef crossover het volgende:
Oke het is nu wel duidelijk lijkt me, bedankt voor jullie begrip.
En mocht het weer de verkeerde kant op gaan, geef maar een gil (en dan niet gelijk dat ie dichtgaat)
pi_58864694
Ik zal eraan denken
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_59056998
Stage SC #463 De werkweek gaat bijna weer van start..
Mag dat 464 worden
En een complimentje dat we op 1 minuut na 2 dagen met 1 topic gedaan hebben
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:13:19 #225
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_59114001
Stage SC #471 Vandaag is...

Moet dicht Dubbel
Just once I want my life to be like an eighties movie..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')