Hmm ieder vorm van poging tot aanwijzing in die richting is al *een tijdje terug* om zeep geholpenquote:
Ik loop achter weet je nogquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm ieder vorm van poging tot aanwijzing in die richting is al *een tijdje terug* om zeep geholpen
Je bent ook niet echt geīnteresseerd in onsquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:43 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ik loop achter weet je nog
En nee ik ga niet 1 jaar posts teruglezen van deze fora
jawel hoor , vertel wat is er gebeurd terwijl ik weg wasquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je bent ook niet echt geīnteresseerd in ons![]()
Ik weet zelfs niet hoe lang je precies bent weggeweestquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:45 schreef Shinadul het volgende:
[..]
jawel hoor , vertel wat is er gebeurd terwijl ik weg was
Lang... Volgens mij is de laatste keer dat hij er was rond sinterklaas geweest, en niet afgelopen jaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet zelfs niet hoe lang je precies bent weggeweest
Is goed mogelijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Lang... Volgens mij is de laatste keer dat hij er was rond sinterklaas geweest, en niet afgelopen jaar.
Dank je wel, ben ik weer helemaal op de hoogtequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:49 schreef leonieke het volgende:
Maar in het kort: er zijn mensen gekomen en mensen gegaan en iedereen heeft wel iets meegemaakt vorig jaar
Zo, weer mijn nut bewezen vandaagquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:50 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Dank je wel, ben ik weer helemaal op de hoogte![]()
Kom jij even mee naar het fietsenhok, getrouwde vrouw?quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom jij even mee naar het fietsenhok, getrouwde vrouw?
wat was de eindstand?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:50 schreef buzzer het volgende:
Welterusten Leonieke
Dit is voorlopig echt de laatste keer geweest dat ik naar Oranje heb gekeken
'we' speelden thuis toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |