Das weer het andere uiterste. Maar zo'n zeikerd die je de hele dag vertelt wat te doen etcquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Das geen probleem
Ik heb eigenlijk veel liever een powerbitch waar ik elke week wel een keer ruzie mee heb, dan zo'n vaatdoekje wat telkens maar doet wat ik zeg
Nee idd da's een ivanovjequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das weer het andere uiterste. Maar zo'n zeikerd die je de hele dag vertelt wat te doen etc![]()
Voor een cola-light op de markt in Ieperquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor moet ik je nou weer uitnodigen?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voor een cola-light op de markt in Ieper![]()
![]()
Ik probeerde nochtans subtiel te zijn, hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je niet al getrouwd was, zou zelfs IK deze hint in de gaten hebben
Maakt niet uit, je hoeft niet te weten wat er tussen leonieke en mij allemaal voorgevallen isquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef Shinadul het volgende:
Welke hint Flash? Die mis ik namelijk welIk ben te lang weggeweest
Dus voor anderen toch niet duidelijk genoeg...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef Shinadul het volgende:
Welke hint Flash? Die mis ik namelijk welIk ben te lang weggeweest
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik probeerde nochtans subtiel te zijn, hoor![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je hoeft niet te weten wat er tussen leonieke en mij allemaal voorgevallen is
Ik zéker nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:15 schreef Shinadul het volgende:
[..]
echt???
Maarreee, ik val op vrouwen hoor
Ik probeer kuisheid te veinzen vanwege je huwelijk , kom op nouquote:
jij bent ook niet gezelligquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
*juffrouw nieke, MSN graag
U vraagt, ...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
*juffrouw nieke, MSN graag
Flesquote:
Daar ben ik ontzettend blij mee iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |