Nee hoor, het wordt al snel Sie, You, etc danquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:46 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Jawel hoor, beleefde mensen van een andere generatie
Wat voel ik me oud ineens
Zou het een complot zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En toch spreken jullie ons nooit aan met U![]()
Spreek maar een keer een 30+'er met klassieke opvoeding aan met U, daarna zal hij/zij jou ook consistent met U aanspreken of je nou op je overschakelt of niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor, het wordt al snel Sie, You, etc dan
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, nu begint het opeens serieus te worden
Gewoontjes
Godverquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ach wat, je doet het hier maar mee
http://www.poldersporen.nl/KEV/volendam.html
Nee, dat doen ze hier echt nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:51 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Spreek maar een keer een 30+'er met klassieke opvoeding aan met U, daarna zal hij/zij jou ook consistent met U aanspreken of je nou op je overschakelt of niet.
Dat plagen had ik wel doorquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:52 schreef Shinadul het volgende:
[..]Ik plaag je maar een beetje. Hier gaat ook alles gewoon zijn gangetje.
Serieus doe ik niet aan na werktijd
Hmmm, daar hoor ik ook bijquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:51 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Spreek maar een keer een 30+'er met klassieke opvoeding aan met U, daarna zal hij/zij jou ook consistent met U aanspreken of je nou op je overschakelt of niet.
Google is your friendquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdat had ik eigenlijk moeten weten
Kijk zequote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef leonieke het volgende:
Ik ga nog wat uitnodigingen bekijken...
Wat een gedoe allemaal.
We hebben ook een Stationsstraatquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdat had ik eigenlijk moeten weten
Waarvoor moet ik je nou weer uitnodigen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef leonieke het volgende:
Ik ga nog wat uitnodigingen bekijken...
Wat een gedoe allemaal.
quote:
Dan was het naar Ekz vast wel overstappen in Hoornquote:
Die zijn lastig te krijgen als gewoon vrienden, ze worden vroeg of laat vliefd en dan is het jammer maar helaas (tenzij ze al bezet zijn natuurlijk).quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb liever vrienden met tieten en een gaatje dan met een IP-adres en een portnummer.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:02 schreef Shinadul het volgende:
Die zijn lastig te krijgen als gewoon vrienden, ze worden vroeg of laat vliefd
Huhquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:02 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Die zijn lastig te krijgen als gewoon vrienden, ze worden vroeg of laat vliefd en dan is het jammer maar helaas (tenzij ze al bezet zijn natuurlijk).
Ja dat is altijd zo, of ze worden verliefd op mij (lastig als het niet wederzijds is) of ze worden verliefd op een ander en vallen ze van de aarde af lijkt wel!quote:
Die zeuren wel een stuk meerquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb liever vrienden met tieten en een gaatje dan met een IP-adres en een portnummer.
JAAAAAAAAAA dat denk ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:13 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zo, of ze worden verliefd op mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |