daarop is toch alleen sonic uitgekomen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:39 schreef vosss het volgende:
Jezus zeg......vraag dan wat de beste game is die op de Sega uitgekomen is ofzo
Toe Jam and Earl!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:39 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
daarop is toch alleen sonic uitgekomen?
ik ben uit '88quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:39 schreef vosss het volgende:
Neeee, volgens mij heb ik daar nog met zo'n gun in m'n handen eendjes van de tv zitten schieten.quote:
Doe allemaal niet zo gemeen zeg, ik zit hier voor de classics, daar heb ik ook mn pong award aan te dankenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:39 schreef vosss het volgende:
ik was meer fan van de asterix gamesquote:
Nou.....aan jou dezel;fde vraag danquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Doe allemaal niet zo gemeen zeg, ik zit hier voor de classics, daar heb ik ook mn pong award aan te danken
Dat was de NES, maar dat maakt niet uit verder hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeee, volgens mij heb ik daar nog met zo'n gun in m'n handen eendjes van de tv zitten schieten.
Toen kon ik het ding zeg maar nét vasthouden.
Of was dat op de N64. Hmm!
die tijd heb ik ook meegemaaktquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeee, volgens mij heb ik daar nog met zo'n gun in m'n handen eendjes van de tv zitten schieten.
Sowwiequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was de NES, maar dat maakt niet uit verder hoor.
ik heb laatst de "nieuwe" duckhunt op de wii gespeeld, lang zo leuk niet meer...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
die tijd heb ik ook meegemaakt![]()
en dan die hond die je uitlacht als je misschiet
Duckhunt![]()
Sssssst. Ik schaam me al genoeg jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:43 schreef Klonk het volgende:
ze is weer blauw, ik wist het, ik wist het, die komt met hangende pootjes terug
Dat had ik laatst met Full Throttle. "Ah, dat vond ik vroeger zo'n cool spel".quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:43 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb laatst de "nieuwe" duckhunt op de wii gespeeld, lang zo leuk niet meer...
sommige spellen zuigen in 3dquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:43 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb laatst de "nieuwe" duckhunt op de wii gespeeld, lang zo leuk niet meer...
mischien troost het je dat ik zo oud ben dat ik NES nog nieuw heb gekochtquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sssssst. Ik schaam me al genoeg ja.
mijn vriendin heeft hem laatst bij haar ouders weggehaald, die wilde weer mario 1 t/m 3gaan spelen..quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
mischien troost het je dat ik zo oud ben dat ik NES nog nieuw heb gekocht![]()
jij bent grappig, ben je een geschiedenisboek aan het lezen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:47 schreef Yestuuur het volgende:
heeft iemand ijsmeis.rar voor mij?
HEIDEN!!!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat had ik laatst met Full Throttle. "Ah, dat vond ik vroeger zo'n cool spel".
Nou. Nu niet meer zo dus.
Je kan die stomme filmpjes niet overslaanquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:49 schreef vosss het volgende:
[..]
HEIDEN!!!!!![]()
!!!!
Full Throttle is nog altijd een tof spel!!!!!!!!
Iddquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:49 schreef vosss het volgende:
[..]
HEIDEN!!!!!![]()
!!!!
'Play'quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:49 schreef vosss het volgende:
[..]
HEIDEN!!!!!![]()
!!!!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd.
Vooral nu op de PSP met ScummVM.
toevallig wel ja, a history of modern europequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:48 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
jij bent grappig, ben je een geschiedenisboek aan het lezen?
P-Style, part timequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wie o wie wordt de 2de mewdbie?
Pjoeter. Mijn laptop thuis is fuckedquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:07 schreef scarefreak het volgende:
Niet meer internet moe...?
quote:
Ik ben uit 87quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:01 schreef Jimbo het volgende:
duckhuntkoel spel
maar als ijsmeis uit 88 is dan was je tog wel ouder als 4 ?zelfs ik herrinner me dat nesding nog
Toen de Saturn/PSX uitkwamen had ik alleen nogmaar een zx spectrum+ en een msx2(naar mijn mening wel leuker dan menig console omdat je lekker in spellen kon kloten met mcode enzo) dus loop niet zo te huilen man.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:29 schreef Heintje het volgende:
De NES ken ik nog wel, iedereen had zo'n ding behalve ik, en toen ik er eindelijk een had was de SNES al lan uit, maar ik was toch blij met mijn NES. Alleen mijn moeder vond 8 bits geluid te weinig dus kreeg ik een TV op mijn kamer voor dat ding. Kon ik Mario 2 in 16 grijstinten spelen.
Uhm, als je dit niet weet, waarom ben je hier een modje danquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom zou je dat moeten weten?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Uhm, als je dit niet weet, waarom ben je hier een modje dan
Ken je klassiekers...quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom zou je dat moeten weten?
Ik heb ook niet met de C64 gewerkt, kan ik nu de ICT niet meer in?
Ze is best op de hoogte van games, en je hoeft op zich niet eens alles te weten om hier goed te kunnen modden.
Als je maar overal mee modereert, en niet mensen afrekent op hun keuze.
En dat doet ze vast niet.
quote:Is van 17 augustus 2005 tot en met 13 februari 2006 Moderator geweest van Puber & Tienertalk. In die periode is ze vanaf 4 januari 2006 tot en met 13 februari 2006 Moderator geweest van School & Studie.
Sinds 8 augustus 2006 was ijsmeis begonnen als Moderator van Flora & Fauna. En naast Flora & Fauna kreeg zij sinds 23 november 2006 ook het subforum Babes & Hunks erbij. Op 11 februari 2007 ging zij weer op zwart.
Op 26 februari 2007 ging ijsmeis verder als Games Redactrice om daarna op 28 maart 2007 het subforum Games & Consoles erbij te modereren.
Ken je mod. Ik heb een geheugen van een zeefquote:
He, niet iedereen over 1 kam scheren he. Ik hoor er niet bijquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:15 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Liggen we weer met ze allen aan de voeten van Ijswijf?
Haal wel de niet boeiende dingen weg, dus verder dan Viva Pinata kom je waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:43 schreef ijsmeis het volgende:
Dan moet je de rest ook even opnoemen Twylight![]()
.
We hebben duidelijk een andere smaak ja, want Viva Piñata ligt vooral veel stof te happenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Haal wel de niet boeiende dingen weg, dus verder dan Viva Pinata kom je waarschijnlijk niet
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:59 schreef TwyLight het volgende:
Wat loop je nou te bitchen tomasso? er is nog een plekje vrij hoor, sinds je zo gefrustreerd bent.
niet dat jij geschikt bent though.
Nu ben je ineens weer blauw?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er is nog een plek vrij.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nu ben je ineens weer blauw?
En nog wel het jobje waar ik op aaste![]()
Kutquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Er is nog een plek vrij.
Maar die is voor gamedemon
ok, in GAM?quote:Op donderdag 29 maart 2007 03:37 schreef TwyLight het volgende:
ik wil ook een welkom topic
Super mario world 3,Mario kart 64,MGS 3quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
feli
en nu onmiddelijk de hamvraag, wat is volgens jou de beste game uitgebracht op de SNES, N64 en Ps2?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:33 schreef twi het volgende:
Ach, voorlopig heeft ze met 'r X360 en Gears of War meer verstand en smaak van consoles dan jij, Tomasso
Vrouwen krijgen steeds meer rechten op FOK!quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:58 schreef DrDentz het volgende:
Wat is dit nou voor onzin, een wijf op games
Da's knap.quote:Op donderdag 29 maart 2007 04:41 schreef Double-Helix het volgende:
Super mario world 3
Volgens mij heb jij ijsmeis.rar nooit gezienquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:58 schreef DrDentz het volgende:
Wat is dit nou voor onzin, een wijf op games
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:10 schreef vosss het volgende:
Volgens mij heb jij ijsmeis.rar nooit gezien
Mass Effect, Forza, Halo 3.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:13 schreef vosss het volgende:
Zeg ijsmeis, als kersverse mod hier........op welke games zit jij te wachten die waarschijnlijk dit jaar uit gaan komen?
The lack of diversity is disturbing.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mass Effect, Forza, Halo 3.
En Settlers of Catan![]()
.
Just facts!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoe bedoel je stelletje ongeregeld
Brrr.. deze digitale emancipatie moet hard de kop ingedrukt wordenquote:Op donderdag 29 maart 2007 07:32 schreef Champloo het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen steeds meer rechten op FOK!![]()
Aanrechtquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Brrr.. deze digitale emancipatie moet hard de kop ingedrukt worden
Mass effectquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mass Effect, Forza, Halo 3.
En Settlers of Catan![]()
.
Wat een vrouwloze pak heeft ze aan. Kan niet eens de tepels zien.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar speelt een chick in![]()
:
[afbeelding]
Ach, de mannen zien er ook niet uit in het spel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wat een vrouwloze pak heeft ze aan. Kan niet eens de tepels zien.
Zoals ik het zeg.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoe bedoel je stelletje ongeregeld
Dit is wel het meest kwalitatieve forum van heel fok, ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |