quote:
Ik ben uit 87quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:01 schreef Jimbo het volgende:
duckhuntkoel spel
maar als ijsmeis uit 88 is dan was je tog wel ouder als 4 ?zelfs ik herrinner me dat nesding nog
Toen de Saturn/PSX uitkwamen had ik alleen nogmaar een zx spectrum+ en een msx2(naar mijn mening wel leuker dan menig console omdat je lekker in spellen kon kloten met mcode enzo) dus loop niet zo te huilen man.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:29 schreef Heintje het volgende:
De NES ken ik nog wel, iedereen had zo'n ding behalve ik, en toen ik er eindelijk een had was de SNES al lan uit, maar ik was toch blij met mijn NES. Alleen mijn moeder vond 8 bits geluid te weinig dus kreeg ik een TV op mijn kamer voor dat ding. Kon ik Mario 2 in 16 grijstinten spelen.
Uhm, als je dit niet weet, waarom ben je hier een modje danquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeee, volgens mij heb ik daar nog met zo'n gun in m'n handen eendjes van de tv zitten schieten.
Toen kon ik het ding zeg maar nét vasthouden.
Of was dat op de N64. Hmm!
Waarom zou je dat moeten weten?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Uhm, als je dit niet weet, waarom ben je hier een modje dan
Ken je klassiekers...quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom zou je dat moeten weten?
Ik heb ook niet met de C64 gewerkt, kan ik nu de ICT niet meer in?
Ze is best op de hoogte van games, en je hoeft op zich niet eens alles te weten om hier goed te kunnen modden.
Als je maar overal mee modereert, en niet mensen afrekent op hun keuze.
En dat doet ze vast niet.
quote:Is van 17 augustus 2005 tot en met 13 februari 2006 Moderator geweest van Puber & Tienertalk. In die periode is ze vanaf 4 januari 2006 tot en met 13 februari 2006 Moderator geweest van School & Studie.
Sinds 8 augustus 2006 was ijsmeis begonnen als Moderator van Flora & Fauna. En naast Flora & Fauna kreeg zij sinds 23 november 2006 ook het subforum Babes & Hunks erbij. Op 11 februari 2007 ging zij weer op zwart.
Op 26 februari 2007 ging ijsmeis verder als Games Redactrice om daarna op 28 maart 2007 het subforum Games & Consoles erbij te modereren.
Ken je mod. Ik heb een geheugen van een zeefquote:
He, niet iedereen over 1 kam scheren he. Ik hoor er niet bijquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:15 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Liggen we weer met ze allen aan de voeten van Ijswijf?
Haal wel de niet boeiende dingen weg, dus verder dan Viva Pinata kom je waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:43 schreef ijsmeis het volgende:
Dan moet je de rest ook even opnoemen Twylight![]()
.
We hebben duidelijk een andere smaak ja, want Viva Piñata ligt vooral veel stof te happenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Haal wel de niet boeiende dingen weg, dus verder dan Viva Pinata kom je waarschijnlijk niet
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:59 schreef TwyLight het volgende:
Wat loop je nou te bitchen tomasso? er is nog een plekje vrij hoor, sinds je zo gefrustreerd bent.
niet dat jij geschikt bent though.
Nu ben je ineens weer blauw?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeee, volgens mij heb ik daar nog met zo'n gun in m'n handen eendjes van de tv zitten schieten.
Toen kon ik het ding zeg maar nét vasthouden.
Of was dat op de N64. Hmm!
Er is nog een plek vrij.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nu ben je ineens weer blauw?
En nog wel het jobje waar ik op aaste![]()
Kutquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Er is nog een plek vrij.
Maar die is voor gamedemon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |