Zinquote:
Jij zorgde toch voor die home cinema set?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:05 schreef rubbereend het volgende:Ray gewelddig, mrogen ff maken, kan hem hier niet uitprinten. Wat kunnen we winnen? Een date met één van de Hoolsvrouwen?
Thank you captain obvious.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zin. Niet op volgende trouwens, gehusseld zijn de letters
.
Maar we hebben hem gevondenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
24 is listig.
altijd leukquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb ik nog een eurootje op gewed.Krijg ik er een stuk of 7 voor terug.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Slovenië - Nederland # 6 Seedorf wordt materiaalman.
Ik heb mijn modrechten terug blijkbaar![]()
Waardoor je er inderdaad niet uitkwam. Ik keek er 2 seconden naar en ik wist hemquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Niet dankzij mij though, ik haalde de reller en de Utrecht keeper door elkaar toen ik de letters verzamelde.
We zijn nog aan het husselen met de letters.quote:
Heb je 1 dan al?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn nog aan het husselen met de letters.
15 is makkelijk als je even nadenkt en de vaste posts van iemand een beetje kent.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Heb je 1 dan al?
Truth be told dat we 15 nog missen.
Leuk programmaatjequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:32 schreef Messenga het volgende:
Hehe
http://www.floorplanner.nl/my/Mess/show/Studentenproject als studentenkamer getekend.
Het spijt mequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:35 schreef dndiek het volgende:
dndiek heeft weer internet
dndiek wordt vergeten in de puzzle
I'm not amused, maar dat komt meer door dat kut-internetquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het spijt me, echt een blunder van mij
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |