Ontopic graag!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef minkuukel het volgende:
Jezus kerel, zoek een vriendin en begin een leven.![]()
Ontopic.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:12 schreef Armageddon het volgende:
slotje
Kun je het niet aan ? Gehaktbal zonder jus figuur !quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:12 schreef Armageddon het volgende:
slotje
Stel jij je knieschijven op prijs?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:18 schreef Armageddon het volgende:
Gaan we een grote bek geven, stel achterlijke soepkippen!?
Sussen met die babbels van je, weeskindquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:18 schreef Armageddon het volgende:
Gaan we een grote bek geven, stel achterlijke soepkippen!?
Ik begin pas als mijn billetjes de glijbaan raken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:20 schreef Gripper het volgende:
Is zo'n glijbaanrit niet veel te snel afgelopen om tot een fapsoenlijk resultaat te komen? Of begin je al in de rij naar de glijbaan met het voorbereiden van je jongeheer? En hoe reageren de andere mensen in die rij daarop? Zomaar wat vragen die bij me opkomen...
Welke glijbaan in welk zwembad is je favoriet? De langste verblijftijd in een glijbaan die ik heb mogen ervaren zal de turbotol in de tongelreep in eindhoven zijn, heb je het daarin wel eens gedaan, en wat doen de centrifugaalkrachten van het ronddraaien met je rukvaardigheid? Kun je het ook op zo'n korte familieglijbaan? Wel eens in centerparcs gedaan? (toch stijlvol vind ik)quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:21 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik begin pas als mijn billetjes de glijbaan raken.
Ik heb meer dan genoeg tijd.
Record staat op 7 keer in één rit.
Het is begonnen bij Centreparcs.(huttenheugte)quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Welke glijbaan in welk zwembad is je favoriet? De langste verblijftijd in een glijbaan die ik heb mogen ervaren zal de turbotol in de tongelreep in eindhoven zijn, heb je het daarin wel eens gedaan, en wat doen de centrifugaalkrachten van het ronddraaien met je rukvaardigheid? Kun je het ook op zo'n korte familieglijbaan? Wel eens in centerparcs gedaan? (toch stijlvol vind ik)
Ik blijf nieuwsgierig he
Ik brand alles weg met een aansteker.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe zit het met konthaar? Dat remt toch af. Of hars je ze iedere week?
Dat deed ik vroeger ook, en dan het liefst in de hooischuur waar niemand me kon zien.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik brand alles weg met een aansteker.
De grote brand van 88.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook, en dan het liefst in de hooischuur waar niemand me kon zien.
Tot ik op een mooie zomerdag bezig was en mijn poepje niet kon inhouden.
En prepareer je de boel ook met vaseline, voor een extra snelle sensatie?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik brand alles weg met een aansteker.
Glijbaanfetishmeetquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef Bendeleider het volgende:
Ik ga binnenkort naar duindrel ... wie gaat er mee ?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:43 schreef MrDrako het volgende:
ik ga helemaal niet sneller als ik op mijn blote reed glijd
wat doe ik verkeerd? oja ik scheer mijn achterste niet, is dat het??
Hmm..quote:
quote:
Ik ken je ergens van.quote:
Je vergist je er inquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef vero-legata het volgende:
Overigens de mensen na jou gaan wel trager omdat de halve glijbaan plakkerig is....... of vergis ik me hierin?
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:21 schreef Houzer het volgende:
Godverdomme ik moest echt keihard lachen
Nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:38 schreef -SL- het volgende:
(gast)slotje?
Verder moest ik ei'k wel lachenmaar nu is het over, dus maggie dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |