HET bod sjakiequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:01 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Het vraagprijs 267.500
De bod: 230.000
Betaald: 247.500 euro
Hou je bek nou toch eens irritante idioot.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:44 schreef LENUS het volgende:
Ja ick maek oowk zowveel spelvauten, mor dit slot allus.![]()
Waarom schelden?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:57 schreef Emu het volgende:
[..]
Hou je bek nou toch eens irritante idioot.
Misschien omdat je dat met je gedrag over je afroept?quote:
Omdat ik en het grote deel van het forum een enorme schijthekel heeft aan mensen die de anderen altijd maar moeten zitten verbeteren op fouten, en alsof dat nog niet genoeg is zit jij ook nog eens dit hele topic van de TS vol te spammen met jou irritante opmerkingen. En het is niet de eerste keer dat je dit doet. Daarom dus.quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:17 schreef Lariekoek het volgende:
Op voormalige huurwoningen valt meestal niet zoveel af te dingen lijkt mij.
Woning coorperaties hebben meestal niet zo'n haast en zetten de woningen al voor een relatief laag bedrag op de markt. Maar wie niet waagt wie niet wint...quote:
Mijn vriend en ik willen ook een huis kopen met een vp van 149000... en hopen ook rond de 135000 uit te komen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:36 schreef _Flash_ het volgende:
149000 vp
137500 koopsom (hard gespeeld)
Waar is die 135000 op gebaseerd sleeve...?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:10 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik willen ook een huis kopen met een vp van 149000... en hopen ook rond de 135000 uit te komen!
Wat was jullie openingsbod?
Met avotar, ik zou mijn huis toch echt niet 10% onder de vraagprijs verkopen, of het moet een hele hoge vraagprijs zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:05 schreef avotar het volgende:
[..]
Waar is die 135000 op gebaseerd sleeve...?
10% van de vraagprijs af lijkt me erg veel, zo niet irreeel.
Dit is gebaseerd op de staat van het huis. Er moeten nogal wat dingen aan gebeuren. In de advertentie van de makelaar staat dat het goed onderhouden is. Maar alles moet opnieuw geschilderd + nieuwe vloer + nieuwe keuken + nieuwe dakgoten + kleine reparaties in badkamer + nog genoeg andere kleine dingen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:05 schreef avotar het volgende:
[..]
Waar is die 135000 op gebaseerd sleeve...?
10% van de vraagprijs af lijkt me erg veel, zo niet irreeel.
Nee nog steeds niet. Je redenen zijn goed.. maar dan moet je daarbij aangeven hoe vergelijkbare wel opgeknapte huizen het in de buurt doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:08 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Dit is gebaseerd op de staat van het huis. Er moeten nogal wat dingen aan gebeuren. In de advertentie van de makelaar staat dat het goed onderhouden is. Maar alles moet opnieuw geschilderd + nieuwe vloer + nieuwe keuken + nieuwe dakgoten + kleine reparaties in badkamer + nog genoeg andere kleine dingen.
Verder is er twijfel over de staat van twee platte daken. De makelaar kan me geen uitsluitsel geven over de aanwezigheid van asbest en loden leidingen......
Genoeg redenen?
Ligt eraan in hoe hoog je je vraagprijs zet, wat is het verschil tussen je minimale verkoopprijs en je echte vraagprijs.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:29 schreef Slasher het volgende:
[..]
Met avotar, ik zou mijn huis toch echt niet 10% onder de vraagprijs verkopen, of het moet een hele hoge vraagprijs zijn natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |