Sorryquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarschuwing geplaatst, maar ik ga niet een algemene SC sluiten omdat er een gastje de regels aan het overschreiden is, en dat is niet zo als bij het AM topic waar iedereen zich met dat soort zaken bezig hield.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:25 schreef Theamerican het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:25 schreef Theamerican het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:29 schreef Theamerican het volgende:
tvvvvvvvvpppppppppp
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:30 schreef Theamerican het volgende:
tvp
Tjaquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:33 schreef Heintje het volgende:
Even een vraagje over TVP's.
Waarneer wordt het volgens julie irritant?
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vond het alleen irri dat dat toevallig 4 topics zijn die ook in mijn MyAT staan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:41 schreef ijsmeis het volgende:
Het wordt pas irritant als een hele eerste pagina vol staat met TVP's. En dat valt gelukkig wel mee.
Tevens post ze, zoals Bernie al zegt, ze in verschillende topics. Ik vind dus ook niet dat ze iets verkeerds doet.
In dat geval had ze daar natuurlijk ook gelijk mee kunnen beginnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
Wie weet gaat ze er (weer, want dat heeft ze wel gedaan) veel in posten.
Dan moet dus echt elke post van elk topic redelijk rap door een mod gelezen worden, op zich goed, maar misschien ook wel iets te veel werk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
TVP's zouden gewoon kei hard gedelete moeten worden. Ik probeer altijd een eerste post in een topic informatief te brengen. Met een screen of wat info ofzo.
Posten op een forum is ook een beetje moeite doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |