quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:13 schreef Bastard het volgende:
[360]Forza2, Gentlemen start your engines!
Is ook deel 2 zeg maar
Maak er maar van:quote:
Wie lekt erquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:25 schreef BMH het volgende:
Hierbij dien ik alvast een klacht in jegens de wijzigingen aan het forum.
Doet er niet toe. GAM is uniek in zijn soort dankzij het kliekjes gedrag dat al sinds het bestaan van het forum aanwezig is. Wat wij in 6 jaar hebben opgebouwd is alles behalve perfect, maar het heeft wel sfeer. Wat willen de sfeer nu gaan verkrachten om een beetje populair te doen.quote:
Ja, wij crew zitten hier om jullie allemaal te pesten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Doet er niet toe. GAM is uniek in zijn soort dankzij het kliekjes gedrag dat al sinds het bestaan van het forum aanwezig is. Wat wij in 6 jaar hebben opgebouwd is alles behalve perfect, maar het heeft wel sfeer. Wat willen de sfeer nu gaan verkrachten om een beetje populair te doen.
Stelletje populisten.
Waar doel je nou op? Op welke weizigingen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Doet er niet toe. GAM is uniek in zijn soort dankzij het kliekjes gedrag dat al sinds het bestaan van het forum aanwezig is. Wat wij in 6 jaar hebben opgebouwd is alles behalve perfect, maar het heeft wel sfeer. Wat willen de sfeer nu gaan verkrachten om een beetje populair te doen.
Stelletje populisten.
Waarschijnlijk wel.quote:
"Wij crew" is niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, wij crew zitten hier om jullie allemaal te pesten.
Als ik het goed begrijp wordt het 360 topic dus afgeschaft? (en het PS3 en wii topic)quote:
Nee, je kunt nu gerust een topic openen over een nieuws bericht. Een game topic word pas geopend als de game uitkomtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp wordt het 360 topic dus afgeschaft? (en het PS3 en wii topic)
En komt er nou voor elk spel 2 topics? 1tje om over het spel te lullen en 1tje om nieuws in te posten?
De rest lijkt me allemaal wel goed. Vooral de warez regels. Ook het sub sub gebeuren lijkt me wel makkelijk.
Maar die twee bovenstaande dingen lijken mij ook absoluut geen verbetering.
Ik kom (kwam) alleen in het centrale 360 topic.. en spelgerelateerde topics... ik weet niks van de rest en weet niet of het leuk isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Als GAM niet leuk is, zou je hier niet zijn.
Nu bestaat het centrale topic niet meer. Je zult dus nu alle topics moeten openen om erachter te komen wat de andere fokkers leuk vinden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kom (kwam) alleen in het centrale 360 topic.. en spelgerelateerde topics... ik weet niks van de rest en weet niet of het leuk is
Ze verwijderen mijn topics omdat ze niet overeenkomen met de regels..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:41 schreef -Dries- het volgende:
Ik kan er nu wel in, maar ik zie maar 4 topic, terwijl er 8 horen te zijn.
Ik heb wat topics gedelete. Die blijven wel staan in de teller, maar zijn niet meer zichtbaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:41 schreef -Dries- het volgende:
Ik kan er nu wel in, maar ik zie maar 4 topic, terwijl er 8 horen te zijn.
Ow blijft dit zo voor altijd dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb wat topics gedelete. Die blijven wel staan in de teller, maar zijn niet meer zichtbaar.
't was heel geen vraagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
Zoiets kun je beter in 't Feedbacktopic vragen.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:39 schreef peristilius het volgende:
Jezus man, laat die centrale topics nou gewoon open. Het is toch duidelijk dat iedereen er gewoon behoefte aan heeft, je denkt toch niet serieus dat iedereen over een maand van gedachte veranderd is.
Ik vind het prima als jullie wat dingen willen veranderen, maar het open laten van een paar topics die ontzettend games gerelateerd zijn zodat mensen met plezier kunnen FOK!ken is toch niet zoveel gevraagd?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef Heintje het volgende:
[Xbox 360 clan] Fok united.
Clan topics mogen toch?
Wat mij betreft niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:42 schreef Heintje het volgende:
Het BoF topic mag nog wel steeds.
Als we nou gewoon een Xbox 360 clan opzetten. Dan kunnen we wel een eigen topics reeks hebben waar we over de 360 kunnen lullen. En alles wat daar iets of niets mee te maken heeft.
Op die tweede quote was niet gereageerd dus ik nam aan dat het wel mocht.quote:
Dan weet je nu dat het niet magquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Op die tweede quote was niet gereageerd dus ik nam aan dat het wel mocht.
Ik ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kom (kwam) alleen in het centrale 360 topic.. en spelgerelateerde topics... ik weet niks van de rest en weet niet of het leuk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |