quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je moet de grens ergens trekken, jij doet dat op jaartal, ik doe dat op striktheid.
Nee, ik doe dat niet voor jaartal, maar gebruik van de crack. Nieuwe spellen gebruik je de crack omdat je de CD niet hebt (anders kan je net zo goed een image maken en die mounten), oude spellen moet je soms een crack gebruiken omdat het anders simpelweg niet werkt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je moet de grens ergens trekken, jij doet dat op jaartal, ik doe dat op striktheid.
En hoe bepaal je dat iets nieuw of oud is dan? Spellen van 10-15 jaar oud worden nog steeds op commerciele basis aangeboden, zelfs als ze niet op een normale manier onder XP te spelen zijn, ik snap best dat er minder legale wegen zijn om die spellen werkend te krijgen maar is dat een excuus om cracks toe te staan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:56 schreef Mokz het volgende:
[..]
Nee, ik doe dat niet voor jaartal, maar gebruik van de crack. Nieuwe spellen gebruik je de crack omdat je de CD niet hebt (anders kan je net zo goed een image maken en die mounten), oude spellen moet je soms een crack gebruiken omdat het anders simpelweg niet werkt.
Zou het wel goed vinden om dat soort dingen te gedogen (geen linkjes etc, maar enkel de suggestie). Maar dat is uiteraard aan jullie.![]()
Nee, ik ben ook tegen cracks op het forum e.d., maar ik vind dat ik dan wel mag zeggen 'Bij mij werkte de NOCD crack!'.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En hoe bepaal je dat iets nieuw of oud is dan? Spellen van 10-15 jaar oud worden nog steeds op commerciele basis aangeboden, zelfs als ze niet op een normale manier onder XP te spelen zijn, ik snap best dat er minder legale wegen zijn om die spellen werkend te krijgen maar is dat een excuus om cracks toe te staan?
en dan weiger jij, of een andere user, daarna te reageren als desbetreffende user vraagt waar je het vandaan te kunnen halen, om te reageren? Van het een komt nou eenmaal het ander.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:30 schreef Mokz het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook tegen cracks op het forum e.d., maar ik vind dat ik dan wel mag zeggen 'Bij mij werkte de NOCD crack!'.![]()
Ja, tuurlijk. Als mensen aan het prutsen zijn met oude games op XP/Vista zijn het zowiezo geen doorsnee gebruikers, die kunnen zelf wel een crackje vinden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en dan weiger jij, of een andere user, daarna te reageren als desbetreffende user vraagt waar je het vandaan te kunnen halen, om te reageren? Van het een komt nou eenmaal het ander.
Nee. Daarom zei ik dus ook:quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:43 schreef Mokz het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Als mensen aan het prutsen zijn met oude games op XP/Vista zijn het zowiezo geen doorsnee gebruikers, die kunnen zelf wel een crackje vinden.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:34 schreef ijsmeis het volgende:
Om verdere illegale praat te voorkomen ook.
Ohwjahquote:Op maandag 2 april 2007 20:13 schreef peristilius het volgende:
Hey ijsmeis, zag net pas dat je P-Style hebt vervangen, succes ermee.
Een vrouwelijke GAM mod.
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:58 schreef Gamedemon het volgende:
Zomfg, RaymanNL (aka Bernie) op blauw
Zi End ist coming!!
Ik vraag me toch wel af wie de andere sollicitanten waren (als ze er waren).quote:
Bernie komt ook niet in de 360 topicsquote:Op woensdag 4 april 2007 16:22 schreef Bastard het volgende:
Ben geloof ik de enige die Bernie niet kent
SC?quote:
Ik geloof dat alle 'centrale' topics door de vorige mods naar bededen zijn geschopt(zijn geen stickies, tenminste in zekere zin wel, omdat deze, ongeacht ze onderaan staan wel in de index blijven hangen, zelfs als er een halfjaar niet op word gereageerd).quote:Op woensdag 4 april 2007 18:02 schreef Ge4ce het volgende:
Waar is eigenlijk de ""Help! hij doet het niet."" topic? (Niet dat ik het nodig heb maar, het staat wel mooi in de huisregels topic.)
Edit> Waarom staan die stickies eigenlijk ergens onderaan?![]()
Edit2> Misschien een idee om elke week een polletje te maken over een onderwerp? (Al hebben we fok.games die er af en toe eentje heeft)
Ja, die topics staan onderaanquote:Op woensdag 4 april 2007 18:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik geloof dat alle 'centrale' topics door de vorige mods naar bededen zijn geschopt(zijn geen stickies, tenminste in zekere zin wel, omdat deze, ongeacht ze onderaan staan wel in de index blijven hangen, zelfs als er een halfjaar niet op word gereageerd).
Kan je uit ervaring vertellen dat ze bovenaan ook echt 0 zin hebben. Mensen kijken er gewoon niet omdat ze daar alleen maar een FAQ en dergelijke verwachtenquote:Op woensdag 4 april 2007 18:32 schreef Ge4ce het volgende:
Bovenaan staan ze meer in het zicht dan onderaan dus krijgen ze zeker wel aankijk. En elk van die topic heeft zijn eigen onderwerp wat veel besproken kan worden. (wow, logica)
Ik kan uit ervaringen op MUZ vertellen dat bijv een 'Help ik zoek' topic zodra het bovenaan staat het behalve meer vragen, ook een grotere respons krijgt, en dat was met het ik zoek een spel topic ook het geval toen het nog bovenaan stond. Voor de rest van de centrale topics geeft ik je gewoon groot gelijk. Iemand die iets heeft dat niet werkt of ergens vast in zit opent er al snel een topic over of vraagt het in een van de centrale topics maar we zullen er iig naar kijken.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan je uit ervaring vertellen dat ze bovenaan ook echt 0 zin hebben. Mensen kijken er gewoon niet omdat ze daar alleen maar een FAQ en dergelijke verwachten
het zal beter zijn geweest dan wat het nu is, maar de vragen waren er altijd wel, maar nooit de antwoorden omdat het voor andere mensen bijna niet opvalt dat er in 1 van de stickie topics iets nieuws is gepostquote:Op woensdag 4 april 2007 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaringen op MUZ vertellen dat bijv een 'Help ik zoek' topic zodra het bovenaan staat het behalve meer vragen, ook een grotere respons krijgt, en dat was met het ik zoek een spel topic ook het geval toen het nog bovenaan stond. Voor de rest van de centrale topics geeft ik je gewoon groot gelijk. Iemand die iets heeft dat niet werkt of ergens vast in zit opent er al snel een topic over of vraagt het in een van de centrale topics maar we zullen er iig naar kijken.
Dat klopt, en dat komt voornamelijk omdat GAM op dit moment gewoon een actieve userbase mist, die wel verwachten van de mods dat ze overal direct opzitten, maar aan de andere kant te beroerd zijn om zelf medeusers te helpen danwel aan te geven dmv FB/TR/PM dat er (SC) topics zijn die op een of andere manier uit de hand lopen.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:02 schreef Tain het volgende:
[..]
het zal beter zijn geweest dan wat het nu is, maar de vragen waren er altijd wel, maar nooit de antwoorden omdat het voor andere mensen bijna niet opvalt dat er in 1 van de stickie topics iets nieuws is gepost
Sowieso zijn het irritante topics.quote:Op donderdag 5 april 2007 07:32 schreef Heintje het volgende:
Ik ben niet te beroert om mensen te helpen met problemen. Maar ik kom zelf idd nooit in de topics. Mensen die problmen posten in het 360 topic zal ik wel helpen want daar kom ik ook.
Dus ik denk dat die topics voorlopig weg kunnen en die mensen via de FAQ naar de centrale topics verwijzen.
Misschien dat ze op een later moment weer terug kunnen. (en dan ook bovenin)
dat kan redelijkafgevangen worden in de FAQ / OP van dat topic. Dat mensen eerste maar eens op gamefaqs moeten kijken. Mocht daar niks staan of ze snappen het niet dan is dat topic pas handig.quote:Op donderdag 5 april 2007 07:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Sowieso zijn het irritante topics.
Mensen verwachten dat je voor hun naar www.gamefaqs.com gaat en een stuk walktrough in een quote paste.
Athans bij het : HElp ik zit vast topic.
Als je www.gamefaqs.com zegt bent je gelijk een bijdehandte klootzak, ja dan hoeft het van mij ook niet hoor.
Ikzelf denk dat we gewoon beter 1 sticky topic kunnen maken met linkjes naar die topics.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:02 schreef Tain het volgende:
[..]
het zal beter zijn geweest dan wat het nu is, maar de vragen waren er altijd wel, maar nooit de antwoorden omdat het voor andere mensen bijna niet opvalt dat er in 1 van de stickie topics iets nieuws is gepost
Om hoveel toics gaat het? Want als je een topic gaat maken voor 3 andere topics dan schiet het niet op. Maar als je daar dan gelijk alle centrale topics in opneemt is het wel een goed idee.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ikzelf denk dat we gewoon beter 1 sticky topic kunnen maken met linkjes naar die topics.
En die topics zelf dan niet meer sticky of centraal maken.
De topics zijn dan goed te vinden door die ene sticky.
En de mensen zullen het topic sneller zien als er een vraag is, omdat het topic naar boven schiet in de index.
Toch?
We kunnen het ook in de FAQ opnemen, wat nu ook al is, alleen dan is het nu alleen tekstueel:quote:Op donderdag 5 april 2007 08:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Om hoveel toics gaat het? Want als je een topic gaat maken voor 3 andere topics dan schiet het niet op. Maar als je daar dan gelijk alle centrale topics in opneemt is het wel een goed idee.
Nadeel daarvan is dat als er een nieuw deel is dat het ook weer aangepast moet worden. En het lijkt mij dat dat alleen door een mod gedaan kan worden...
En dat maakt toch niet uit, dat het alleen door een mod gedaan kan wordenquote:# Naast de centrale console en game topics zijn er nog een aantal andere centrale topics die het vermelden waard zijn.
# "Ik zoek een spel". Ben je op zoek naar een bepaalde game die je wel kunt omschrijven, maar waarvan je de naam niet weet? Of ben je gewoon opzoek naar een bepaald type game? Dan moet je daar wezen.
# "Help ik zit vast". Voor als je ècht vast zit in een game en je het antwoord op je vraag nergens anders kunt vinden. Het voorkomt het openen van nieuwe topics voor een enkele vraag.
# "Help! hij doet het niet". Voornamelijk bedoeld voor het aan de praat krijgen van PC games die niet vlekkeloos willen draaien. Als het probleem hardware gerelateerd is, dan verwijzen we je door naar het DIG forum.
# "High Definition & Multichannel Audio". Voor het optimaliseren van het beeld en geluid bij consoles.
Nog een probleem: de FAQ wordt bijna niet gelezen, althans 2027 views over een jaar vind ik niet echt een teken dat mensen echt in de FAQ kijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We kunnen het ook in de FAQ opnemen, wat nu ook al is, alleen dan is het nu alleen tekstueel:
Aan dat probleem kun je weinig doen denk ik, Tain. Dat is overal zoquote:Op donderdag 5 april 2007 09:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog een probleem: de FAQ wordt bijna niet gelezen
Zal overal wel voorkomen ja, maar het maakt het dan wel een stuk nuttelozer om daar dan die linkjes in te zetten als mensen er toch niet kijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aan dat probleem kun je weinig doen denk ik, Tain. Dat is overal zo.
Dan dus misschien toch een apart topicquote:Op donderdag 5 april 2007 09:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Zal overal wel voorkomen ja, maar het maakt het dan wel een stuk nuttelozer om daar dan die linkjes in te zetten als mensen er toch niet kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |