Altijd fijn om te lezen dat je kritiek gegrond isquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
omdat zn activiteit de laatste maand alles te wensen overliet en GAM nodig toe is aan verandering, die ik zonder actieve medemods niet waar kan maken.
Hij heeft geen interesse?quote:
1. ik heb nog geen sollicitaities gezienquote:
Sorry man, dat wist ik niet, ben al tijden niet in de SC topics geweest en zag nog geen nieuw topic dus was niet op de hoogte, wat is er precies gebeurd ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De bedoeling was om deze reeks tot nader order op slot te houden
Omdat er daar veelvuldig gebaggerd werd is er met de instemming van yvonne, eventjes een tijdelijke adempauze ingelast.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry man, dat wist ik niet, ben al tijden niet in de SC topics geweest en zag nog geen nieuw topic dus was niet op de hoogte, wat is er precies gebeurd ?
Grtz,
Matthijs
wat valt er nog te praten dan? Er werd al stukken minder gebaggerd dan een aantal weken terug en dat is wat jullie wilden en nu is het topic alsnog op slot...quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heb iig geduld tot de derde mod ook gekozen is, dan p[raten we verder
Met een beetje geduld zul je zien dat GAM binnenkort een geheel andere opzet krijgt, daar valt een SC best mee te combineren, maar gewoon niet meer op de huidige manier.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:39 schreef Tain het volgende:
[..]
wat valt er nog te praten dan? Er werd al stukken minder gebaggerd dan een aantal weken terug en dat is wat jullie wilden en nu is het topic alsnog op slot...
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met een beetje geduld zul je zien dat GAM binnenkort een geheel andere opzet krijgt, daar valt een SC best mee te combineren, maar gewoon niet meer op de huidige manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |