Ik vind het prima, kan je nog voor dinsdag?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
Daarom. Ik wil voor de grap wel eens weten wie er achter al deze namen schuilgaan. Tara en Freecell heb ik al eens ontmoet, maar de rest nog niet
Dat zal m niet worden, vrees ik. Morgen leren, vrijdag waarschijnlijk werken, weekend niet in Groningen en pas dinsdag weer hier.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:43 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik vind het prima, kan je nog voor dinsdag?![]()
..omdat ik er net te weinig voor post in dit topic ja.. lees we alles mee, maar dan zul je zien.. kom ik: Wie de fuck ben jij nou weerquote:Op woensdag 4 april 2007 21:33 schreef MaxMark het volgende:
D'r is hier al zo vaak geopperd om een meet te houden, maar er wordt altijd maar matig op gereageerd. En het zou wel leuk zijn als er enthousiaste mensen komen
Stel eens wat voor?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als we iets leuks gaan doen wil ik best komen,
Bij de Fryske meet waren er 5 fokkers.... Realistisch aantal lijkt me.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zoveel mensen zullen er wel niet komen, toch?
Als er minimaal 5 komen dan mag je het denk ik al wel geslaagd noemen. Hopelijk is het het dubbele aantalquote:Op woensdag 4 april 2007 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zoveel mensen zullen er wel niet komen, toch?
ook niet toen je het zou koud had met foto's maken in het Noorderplansoen?quote:
Ik kan best wel lang met een lampje op mijn hoofd rondjes draaien. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:21 schreef maok het volgende:
Ik kan mijn avatar niet eens nadoen, in iedergeval niet zo lang
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:15 schreef maok het volgende:
Ik ben dan toch in het centrum...
Dat ronddraaien wordt na 10 keer wel wat misselijkmakendquote:Op woensdag 4 april 2007 22:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik kan best wel lang met een lampje op mijn hoofd rondjes draaien. Dat dan weer wel.
Ik heb een lage RPMquote:Op woensdag 4 april 2007 22:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat ronddraaien wordt na 10 keer wel wat misselijkmakend![]()
Ik weet nog niet of ik kan, morgen weet ik het pas. Is wel kort dag he.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi, zijn er ook nog mensen die morgen wel willen komen? Om mijn part doen we er 2. Maar ik ga niet in mn eentje in de kroeg zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |