Ik vind t een toffe foto.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar je ziet m'n toffe elleboog- en polsbeschermers niet
Waarheen?quote:Op maandag 2 april 2007 18:05 schreef Gollemrulez het volgende:
Lekker weer alleen te weinig buiten gezeten. Wel een ticket geboekt (maar niet naar de tropics).
Die in je oranje outfit toch? Je stond er best leuk op.quote:Op maandag 2 april 2007 23:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat we het over dezelfde hebben.
Ik mag jou welquote:Op maandag 2 april 2007 23:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die in je oranje outfit toch? Je stond er best leuk op.
Cape Elizabeth in Maine (VS). Ik zal het dan 3 weken zonder Groningen moeten doen...quote:Op maandag 2 april 2007 22:29 schreef S-Two het volgende:
[..]
Waarheen?
Ik heb vanavond even bij Jong Groningen - Jong Ajax gekeken, en vond het hartstikke koud!
Mij ben je kwijt...quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:27 schreef du_ke het volgende:
Ach het voordeel van stad is er niet zo heel snel een hoop verandert.
Wij zorgen wel dat de stad er nog staat als je terug komtquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:21 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Cape Elizabeth in Maine (VS). Ik zal het dan 3 weken zonder Groningen moeten doen...![]()
Heheh das wel een goed ideequote:Op dinsdag 3 april 2007 09:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gollum, ga je wel kunnen fokken? Anders moet je even zeggen wat je het meeste zult missen en dan kunnen we er hier om toerbeurten foto's van maken en ze in het topic plaatsen!
quote:Hennepkwekerij in oud politiebureau
GRONINGEN - In een voormalig politiebureau aan de Zonnelaan in Groningen is een hennepkwekerij aangetroffen.
FOTO EPAAgenten vonden er maandagmiddag 584 hennepplanten en kweekapparatuur. Dat heeft de politie dinsdag bekendgemaakt.
Ook werd een kleine hoeveelheid harddrugs gevonden. Alle goederen zijn in beslag genomen en vernietigd. Een 23-jarige bewoner van het leegstaande pand, die er tijdelijk zat om te voorkomen dat het gebouw zou worden gekraakt, is aangehouden.
Ik moet ook leren, maar het wil niet, en ik heb geen zinquote:Op woensdag 4 april 2007 13:14 schreef Tommeke het volgende:
Ik lag zonet heerlijk in het zonnetje te studeren en wat te suffen, raampje open! heerlijk!
Sorry, ik ben nooit hier in het weekend.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:55 schreef manou het volgende:
en ik zondag maar wachten op gezellige fokkers die ff langs zouden komen in het plantsoen.............*zucht*
Je pikt mn smoes!quote:Op woensdag 4 april 2007 20:34 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik ben alles behalve leuk gezelschap.
Bij mij is het geen smoesquote:
Nee, ja, bij mij natuurlijk ook niet.quote:
En meteen valt het stil!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Dan toch maar een keer door de week een fok meet hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |