De ene was zelf ook aangeschoten. Maar omdat ik nooit drink en nu al zwalk van een paar glazen wijn... Oh well, ik ga slapenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:52 schreef kless het volgende:
[..]
Ach, die komen deze zomer ook wel een keer teut van 't teras af.
Mocht dat ook nog draaien, 1 van die prachtige benen op de grond zetten of tegen de muur. of iets anders "vasts"quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De ene was zelf ook aangeschoten. Maar omdat ik nooit drink en nu al zwalk van een paar glazen wijn... Oh well, ik ga slapen
Dank je voor de tip!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:56 schreef kless het volgende:
[..]
Mocht dat ook nog draaien, 1 van die prachtige benen op de grond zetten of tegen de muur. of iets anders "vasts"
Morgen is vandaag? Waar is de Puddingfabriek ook alweer?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:28 schreef S-Two het volgende:
Nog mensen morgen naar De Pudding? Lentekriebels, hiphop, soul & funk!
Ik wil op zich wel even heen.
Maar het gaat door trouwens. Rond 10 april vlieg ik erheenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Daar had ik dus echt niet aan gedacht
Lange termijn verwachtingquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:25 schreef kless het volgende:
Zo te zien kunnen we de koffie lunch en thee ook buiten doen vandaan
Ja vandaag, donderdag. Puddingfabriek is achter het hoofdstation. Ben er zelf nog nooit geweest, maar dit zag er wel leuk uit. En anders ga ik denk ik ff C&C3: Tiberium Wars spelenquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Morgen is vandaag? Waar is de Puddingfabriek ook alweer?
En dan ook nog op/in die straffe wind zeker?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:30 schreef manou het volgende:
gister in de schaduw op terras gezeten......dat was echt veeel te koud!!!
wind viel opzich mee was op de grote markt maar het verschil tussen in de zon en in de schaduw zitten was echt véél te groot! maar goed om 1600 uur een plekkie in de zon krijgen was redelijk onmogelijk...quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:26 schreef kless het volgende:
[..]
En dan ook nog op/in die straffe wind zeker?
Ik ga vanavond eindelijk weer eens uit, en ik heb er zin inquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja vandaag, donderdag. Puddingfabriek is achter het hoofdstation. Ben er zelf nog nooit geweest, maar dit zag er wel leuk uit. En anders ga ik denk ik ff C&C3: Tiberium Wars spelen.
waarom nou pas weer?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eindelijk weer eens uit, en ik heb er zin in.
Hejjem kocht?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja vandaag, donderdag. Puddingfabriek is achter het hoofdstation. Ben er zelf nog nooit geweest, maar dit zag er wel leuk uit. En anders ga ik denk ik ff C&C3: Tiberium Wars spelen.
ovebooked rooster ludevudu e.d. mag toch niet iets zijn wat je weerhoud van stappen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even enzo..
Als die dingen al niet reden genoeg zijn om niet te stappen, wat is het dan welquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:29 schreef kless het volgende:
[..]
ovebooked rooster ludevudu e.d. mag toch niet iets zijn wat je weerhoud van stappen?
Exacty my point. gewoon doen!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als die dingen al niet reden genoeg zijn om niet te stappen, wat is het dan wel
Trouwens, super! Alvast veel plezier!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:48 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Maar het gaat door trouwens. Rond 10 april vlieg ik erheen![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had net college van een docent die soms de buitenwereld niet helemaal doorheeft blijkbaar. Hij was vroeg klaar, dus hij zat vrolijk te verkondigen dat we dat wel fijn zouden vinden want dan konden we nog een terrasje pakken. Terwijl de regen bij de ramen neerstroomde...
Ja precies, ff afleidingquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eindelijk weer eens uit, en ik heb er zin in.
Nope, maar nu eindelijk pas de demo gedownloadquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even enzo..
Jullie zijn best lief eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn best lief eigenlijk![]()
Waar ga jij heen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:30 schreef S-Two het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan? Of nog geen idee?
Ik ontmoet mn vriendinnen voor de Drie, en daarna gaan we ergens dansenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:30 schreef S-Two het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan? Of nog geen idee?
Kom naar het pand (48) of shaderak? of een tent waar het lekker de ruimte geeftquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ontmoet mn vriendinnen voor de Drie, en daarna gaan we ergens dansen![]()
De kans is groter dat we naar Molly's gaan oid! Ik volg mn vriendinnen blindelingsquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:53 schreef kless het volgende:
[..]
Kom naar het pand (48) of shaderak? of een tent waar het lekker de ruimte geeft
en jij kan nog typen... NETJESquote:
Wie hielden het tot de eerste drup vol bij de Kosterij maar zijn toen maar naar de AH gegaan om eten te kopenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:43 schreef captain.lefteye het volgende:
Zouden er nog mensen op de terrasjes zitten?![]()
Ik ga misschien ff naar De Pudding. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ik vanavond thuis blijft. Zelf niet extreem veel zin ofso, en ook nog geen vrienden gehoord over stappen. Maar zo eerst ff lekker trainen! En daarna zien we het welquote:
Dito hier... En gewoon geen stapper neequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
@ kless: Ik ben gewoon geen stapper en ik zie nogal snel bezwaren om niet te gaan (moet ook altijd werken op vrijdag en zo), maar deze keer gá ik gewoon eens, en dat voelt als eindelijk. Even nergens aan denken...
quote:
En het was nog leuk ook! Alleen... wat is iedereen daar jong!quote:
Zoals in de hele stad... En vooral veel kerels, maar ja tis nait aans.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En het was nog leuk ook! Alleen... wat is iedereen daar jong!![]()
als het zo leuk is, waarom ben je dan om 02:30 thuis... dan begint het in de meeste tenten een beetje gezllig te worden..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En het was nog leuk ook! Alleen... wat is iedereen daar jong!![]()
hoi mede groningerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:37 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
als het zo leuk is, waarom ben je dan om 02:30 thuis... dan begint het in de meeste tenten een beetje gezllig te worden..
Omdat degene met wie ik was vandaag vroeg op moet, en ik niet alleen wilde blijven.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:37 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
als het zo leuk is, waarom ben je dan om 02:30 thuis... dan begint het in de meeste tenten een beetje gezllig te worden..
Dat er vooral veel kerels zijn is niet zo'n groot probleemquote:Op vrijdag 30 maart 2007 05:32 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Zoals in de hele stad... En vooral veel kerels, maar ja tis nait aans.
En ook alweer voor 10.00 opquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat degene met wie ik was vandaag vroeg op moet, en ik niet alleen wilde blijven.
Bagger geslapen, eerst kwam ik niet in slaap, en later euh, nog steeds niet, dus toen ben ik maar opgestaan.quote:
Haha.. Maar dus alleen in Molly's geweest? Ik kwam daar een paar jaar geleden wel redelijk vaak, vond het toen altijd gezellig. Maar de laatste tijd, als ik er eens kom, vind ik het idd vooral jong volk enzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bagger geslapen, eerst kwam ik niet in slaap, en later euh, nog steeds niet, dus toen ben ik maar opgestaan.
Nee eerst in de Drie boven, maar daar was de muziek niet leuk en de mensen waren wel ouder, maar voornamelijk bouwvakkervolk (zonder iemand te willen beledigen uiteraard). We zijn nog langs de Rumba en het Feest geweest maar daar was het wel erg rustig. In Molly's ook, maar goed, dat kwam later wel goed. De muziek vond ik er wel top!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Haha.. Maar dus alleen in Molly's geweest? Ik kwam daar een paar jaar geleden wel redelijk vaak, vond het toen altijd gezellig. Maar de laatste tijd, als ik er eens kom, vind ik het idd vooral jong volk enzo.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:37 schreef Luco het volgende:
Net een ijsje gehaald bij Fiorin, aan de Grote Markt... Gadverdamme, wat zijn dat smerige ijsjes... Nou zal het deels komen door het feit dat ik half Italiaans ben, vaak in Italië ben, en waarschijnlijk hogere verwachtingen heb bij "Italiaans Schepijs", maar dit was gewoon vies...
Mango, bosvruchten...quote:
ben je gegaan? ik en een maat zaten ook te twijfelen maar na het downloaden en beluisteren van de lentekriebels mixtape hebben we het plan maar gestaaktquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ga misschien ff naar De Pudding. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ik vanavond thuis blijft. Zelf niet extreem veel zin ofso, en ook nog geen vrienden gehoord over stappen. Maar zo eerst ff lekker trainen! En daarna zien we het wel.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:11 schreef Pjetr het volgende:
[..]
ben je gegaan? ik en een maat zaten ook te twijfelen maar na het downloaden en beluisteren van de lentekriebels mixtape hebben we het plan maar gestaaktdeluxe bagger tape joh.. later hoorden we via via dat het feest ook dikke ruk was
![]()
Eerst de 3 (halve liters gemextquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat er vooral veel kerels zijn is niet zo'n groot probleem
Waar ben jij uitgeweest dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |