Die kon je zelf bedenken DaD!quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:45 schreef Luco het volgende:
[..]
Die kon je zelf bedenken DaD!
Ik maak hem wel:
"Groot genoeg om met jou in te duiken!!!"
Das ook niet eerlijk... Er zijn vast ook wel minder mooie foto's te maken in dat park in Parijs!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kijk nou dan, wat is nu mooier?
Noorderplantsoen, Groningen:
[afbeelding]
Parc de Buttes Chaumont, Parijs:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wij gaan snelquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:30 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Das ook niet eerlijk... Er zijn vast ook wel minder mooie foto's te maken in dat park in Parijs!
verrek, dit is de eerste keer sinds deel 6 dat ik weer in het groningen topic reageer, in plaats van alleen maar te lurken
Dat specifieke park? Neuh, dat denk ik niet. Die zag er van alle kanten mooi uitquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:30 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Das ook niet eerlijk... Er zijn vast ook wel minder mooie foto's te maken in dat park in Parijs!
verrek, dit is de eerste keer sinds deel 6 dat ik weer in het groningen topic reageer, in plaats van alleen maar te lurken
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat specifieke park? Neuh, dat denk ik niet. Die zag er van alle kanten mooi uit
Gefeliciteerd trouwens!beetje laatquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:02 schreef freecell het volgende:
Het was wel een mooi park
Maar Groningen heeft geen SMOG
Wat jij zegt! Noorderplantsoen pwnt! Wat heb ik daar afgelopen oktober nog vaak gezeten op die trappetjes!quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:02 schreef freecell het volgende:
Het was wel een mooi park
Maar Groningen heeft geen SMOG
Ja, verdullemequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen gaat het hoogstwaarschijnlijk regenen![]()
Ik heb mezelf getrakteerd op een flesje wijn vanavond maar ik kan eigenlijk helemaal niet tegen drank, dus ik zwalk een beetjequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, verdulleme
Daarom nam ook iedereen het er vandaag ff van
Toch wel in een avondzonnetje met goed gezelschap?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb mezelf getrakteerd op een flesje wijn vanavond maar ik kan eigenlijk helemaal niet tegen drank, dus ik zwalk een beetje![]()
* Peterselieman geeft DevilsAndDust een steuntje in de rugquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb mezelf getrakteerd op een flesje wijn vanavond maar ik kan eigenlijk helemaal niet tegen drank, dus ik zwalk een beetje![]()
Dank jequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman geeft DevilsAndDust een steuntje in de rug
Ach, die komen deze zomer ook wel een keer teut van 't teras af.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank jeMn huisgenootjes lachten me uit
![]()
De ene was zelf ook aangeschoten. Maar omdat ik nooit drink en nu al zwalk van een paar glazen wijn... Oh well, ik ga slapenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:52 schreef kless het volgende:
[..]
Ach, die komen deze zomer ook wel een keer teut van 't teras af.
Mocht dat ook nog draaien, 1 van die prachtige benen op de grond zetten of tegen de muur. of iets anders "vasts"quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De ene was zelf ook aangeschoten. Maar omdat ik nooit drink en nu al zwalk van een paar glazen wijn... Oh well, ik ga slapen
Dank je voor de tip!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:56 schreef kless het volgende:
[..]
Mocht dat ook nog draaien, 1 van die prachtige benen op de grond zetten of tegen de muur. of iets anders "vasts"
Morgen is vandaag? Waar is de Puddingfabriek ook alweer?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:28 schreef S-Two het volgende:
Nog mensen morgen naar De Pudding? Lentekriebels, hiphop, soul & funk!
Ik wil op zich wel even heen.
Maar het gaat door trouwens. Rond 10 april vlieg ik erheenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Daar had ik dus echt niet aan gedacht
Lange termijn verwachtingquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:25 schreef kless het volgende:
Zo te zien kunnen we de koffie lunch en thee ook buiten doen vandaan
Ja vandaag, donderdag. Puddingfabriek is achter het hoofdstation. Ben er zelf nog nooit geweest, maar dit zag er wel leuk uit. En anders ga ik denk ik ff C&C3: Tiberium Wars spelenquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Morgen is vandaag? Waar is de Puddingfabriek ook alweer?
En dan ook nog op/in die straffe wind zeker?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:30 schreef manou het volgende:
gister in de schaduw op terras gezeten......dat was echt veeel te koud!!!
wind viel opzich mee was op de grote markt maar het verschil tussen in de zon en in de schaduw zitten was echt véél te groot! maar goed om 1600 uur een plekkie in de zon krijgen was redelijk onmogelijk...quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:26 schreef kless het volgende:
[..]
En dan ook nog op/in die straffe wind zeker?
Ik ga vanavond eindelijk weer eens uit, en ik heb er zin inquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja vandaag, donderdag. Puddingfabriek is achter het hoofdstation. Ben er zelf nog nooit geweest, maar dit zag er wel leuk uit. En anders ga ik denk ik ff C&C3: Tiberium Wars spelen.
waarom nou pas weer?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eindelijk weer eens uit, en ik heb er zin in.
Hejjem kocht?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja vandaag, donderdag. Puddingfabriek is achter het hoofdstation. Ben er zelf nog nooit geweest, maar dit zag er wel leuk uit. En anders ga ik denk ik ff C&C3: Tiberium Wars spelen.
ovebooked rooster ludevudu e.d. mag toch niet iets zijn wat je weerhoud van stappen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even enzo..
Als die dingen al niet reden genoeg zijn om niet te stappen, wat is het dan welquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:29 schreef kless het volgende:
[..]
ovebooked rooster ludevudu e.d. mag toch niet iets zijn wat je weerhoud van stappen?
Exacty my point. gewoon doen!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als die dingen al niet reden genoeg zijn om niet te stappen, wat is het dan wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |