Een blauw plekkie of een bloeduitstortinkie misschien, maar spataderen vind ik een beetje ver gezocht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
lieke heeft een redelijk egale huid. bij huub zie ik hier en daar verkleuringen.
Nee Maastricht,daar heeft hij een baan als generaal manager.........de rest weet ik niet,quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:38 schreef Kinga het volgende:
Of was het Geleen? ach, ik weet het niet meer...
Lieke werkte tot 12:00 en nu zit ze in haar eigen tijd. Ik denk niet dat de redactie hierbij betrokken is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat is wat de redactie wil en het lukt ze aardig. Zo doorzichtig allemaal.
Ik vind het zooo oneerlijk, dat Lieke in haar vrije tijd gewoon bij Huub mag zijn zonder dat het hem CP'en kost.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke werkte tot 12:00 en nu zit ze in haar eigen tijd. Ik denk niet dat de redactie hierbij betrokken is.
Dan kan en mag je vinden. Diezelfde discussie is al vaker gevoerd, denk aan Bart en Lesley.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het zooo oneerlijk, dat Lieke in haar vrije tijd gewoon bij Huub mag zijn zonder dat het hem CP'en kost.
dus iedereen zijn partner of lover mag in zijn eigen tijd tegenwoordig zomaar de villa in ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke werkte tot 12:00 en nu zit ze in haar eigen tijd. Ik denk niet dat de redactie hierbij betrokken is.
ze onderhandelt best aardig.. ondertussen mag ze alweer uitgaan en met mannen pratenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:48 schreef bright_side_of_lif... het volgende:
"Jij mag niet meer uitgaan, je draag coltruien en lange broeken (behalve hier). Je mag geen mannen ontmoeten. Verder mag ik alles en iedereen neuken en doen wat ik wil. OK, dat zie ik het liefste zou zien. En nu mag jij een tegenvoorstel doen.". Huub speelt leuk met Lieke.
Je weet toch hopelijk dat ik daar bij jou helemáál niet mee zit?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
sttt niet zeggen, grotendeels gejat van IAN![]()
Dat is toch het leuke van het TV-spelletje. Ik zie Brian zoiets nog niet doen. Of Japio ........quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze onderhandelt best aardig.. ondertussen mag ze alweer uitgaan en met mannen praten
Als het maar personeel is ........quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:50 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
dus iedereen zijn partner of lover mag in zijn eigen tijd tegenwoordig zomaar de villa in ?![]()
Ja toen was ik daar ook op tegen om precies dezelfde redenen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan kan en mag je vinden. Diezelfde discussie is al vaker gevoerd, denk aan Bart en Lesley.
Op zich wel knap dat ze die hoop nog heeft.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:47 schreef Polonium-120 het volgende:
en ja hoor... je ziet lieke denken hoe krijg ik huub monogaam...
Ik vind er ook niets aan. Verliefde mensen zijn sowieso vrij saai voor de omstandersquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:53 schreef Marrije het volgende:
[Huub en Lieke, Bart en Lesley]
Ja toen was ik daar ook op tegen om precies dezelfde redenen.
Ik hoop dat DGK_redactie nog meeleest en dat als ze het vaak genoeg lezen ze er wat aan gaan doen![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind er ook niets aan. Verliefde mensen zijn sowieso vrij saai voor de omstandersAl twijfel ik heel erg aan deze 'liefde'.
Naar mannetje, gaat werkelijk altijd en overal tegeninquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap krijgt op z'n donder dat hij in z'n ochtendjas zit te eten. Jaap : "Moet je dat zeggen van achter ?". Als Palma zegt dat het de regels zijn begint hij een hele discussie. Palma sluit af met "Als jij denkt 'Palma lult uit haar nek' dan moet je het maar zelf weten. Jij bent Miljonair".
[afbeelding]
Zelfs min of meer van Huub 'ik ga je geen trouw beloven als dat is wat je wilt dan kun je nu beter weggaan'.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:56 schreef Disana het volgende:
Lieke krijgt niets anders dan waarschuwingen van de mensen om haar heen.
ik hoop van niet.. kan haar ondertussen niet meer horenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
Mag Lieke onbeperkt blijven in die hut ???
Dito.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop van niet.. kan haar ondertussen niet meer horen
O jee, wat lelijk. Het was me (nog) niet opgevallen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik ben geen haar-deskundige. Maar volgens mij is het kapsel van Sylvia behoorlijk verkracht. Het lijkt nu wel boven eigen haar en een kraag kunsthaar eronder in een andere kleur.
[afbeelding]
Nee, Huub zette het aan voor Sylvia's motor-leraar. Vreselijk lied, ondanks de op zich goede stem.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:05 schreef Prosac het volgende:
staat dat nummer van Judith op repeat ofzo?
lieke is nog altijd leuker dan de biaatch van brian the tupac pimp.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop van niet.. kan haar ondertussen niet meer horen
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:17 schreef Suikeroom het volgende:
Lieke moet echt vaker komen.. Huub zonder Eric en Sylvia is een stuk leuker
Vraag ik me ook af ze loopt rond als een bewoonster,t wordt er niet leuker op in ieder geval.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
Mag Lieke onbeperkt blijven in die hut ???
Preciesquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:20 schreef maril het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af ze loopt rond als een bewoonster,t wordt er niet leuker op in ieder geval.
Lieke en Huub samen is voldoende. De rest kan naar huis.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:17 schreef Suikeroom het volgende:
Lieke moet echt vaker komen.. Huub zonder Eric en Sylvia is een stuk leuker
Ik hoorde haar zeggen dat ze een bepaalde tijd mag blijven na haar werk. Ik dacht hooguit 2 uur, maar dat weet ik niet zeker. Zojuist zei ze wel dat ze nog even had en dus in de tuin wilde gaan met Huub.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:20 schreef maril het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af ze loopt rond als een bewoonster,t wordt er niet leuker op in ieder geval.
Ja super dan blijven er vast nog 10 kijkers over.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke en Huub samen is voldoende. De rest kan naar huis.![]()
Dat sommigen voor Japio, LocoB en de andere malloten vallen, tsjaaa.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja super dan blijven er vast nog 10 kijkers over.![]()
Ik ben sowieso al bijna afgehaakt. Heb al een week geen streams meer gekeken en mis er niets aan voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:23 schreef petraa het volgende:
Ja super dan blijven er vast nog 10 kijkers over.![]()
Om twee uur denk ik, Lieke werkt van 0830 tot 1200 uur.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:24 schreef petraa het volgende:
Als ze 2 uur mag blijven na haar werk, dan moet ze dus om half 2 weg.
Nou gesellug. Ik val niet voor die malloten, maar ik vind het script Huub/Lieke ook beetje eentonig worden ondertussen. Dus ik haak ook af dan en voor nu ook want jeetje wat is dit saai. Ik duik de tuin in.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat sommigen voor Japio, LocoB en de andere malloten vallen, tsjaaa.![]()
Misschien wil ze haar bil- en dijpartijen benadrukken... Dan is ze daarin wel geslaagd!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat korte rokje past en staat Natasia niet ......
[afbeelding]
Wil ik ook. Maar ik moet mijn werk maar weer eens induiken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:26 schreef petraa het volgende:
Ik duik de tuin in.
Zou je niet wachten op het zwembad?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou gesellug. Ik val niet voor die malloten, maar ik vind het script Huub/Lieke ook beetje eentonig worden ondertussen. Dus ik haak ook af dan en voor nu ook want jeetje wat is dit saai. Ik duik de tuin in.
Petra, wees nou eens heel eerlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou gesellug. Ik val niet voor die malloten, maar ik vind het script Huub/Lieke ook beetje eentonig worden ondertussen. Dus ik haak ook af dan en voor nu ook want jeetje wat is dit saai. Ik duik de tuin in.
Ik kijk ook al een stuk minder en heb ook niet het idee dat ik wat misquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al bijna afgehaakt. Heb al een week geen streams meer gekeken en mis er niets aan voor mijn gevoel.
Doen ze dat dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Petra, wees nou eens heel eerlijk.
Zou je niet zelf lekker onbekommerd gek en verliefd willen doen zoals die 2????
Mijn idee van verliefdheid is iets heel anders. Geen geziek, veel sex. PUNTquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Gegeven de omstandigheden en omgeving....quote:
Ja als ik mensen die echt verliefd zijn zie, denk ik mmmmm wil ik ook, maar zoals die 2quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan komen jullie samen toch een gastoptreden verzorgen in DVK..quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja als ik mensen die echt verliefd zijn zie, denk ik mmmmm wil ik ook, maar zoals die 2![]()
Puren nepheid straalt ervan af.
btw ik ben onbekommerd gek en verliefd op Demins![]()
Precies! En wij zitten toch ook niet zo te kwijlen en te slijmen de ganse dag?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja als ik mensen die echt verliefd zijn zie, denk ik mmmmm wil ik ook, maar zoals die 2![]()
Pure nepheid straalt ervan af.
er gebeurd de laatste tijd weinig. het meest schokkende op dit moment is het ontblote bovenlichaam van eric die bij tilly aan tafel zit. en het werd zomer...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn interesse is ook al aan het minderen..het geslijm bij Natasia en Brian. Het suffe gedoe in het huis..er gebeurd echt helemaal niks interessants meer. Iedere dag krijgen ze lessen en weet ik veel wat allemaal. Lessen waar ze later echt geen fuck aan hebben. Alsof Natasia echt een zangcarriere gaat krijgen. ALsof Brian echt een dichtenbundel gaat uitbrengen. Alsof Amanda echt actrice word..Alsof Huub echt gaat streetdansen.
jij ook al?! Ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat lijkt ze oud zo. Heeft ze trouwens wel vaker.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:36 schreef Kinga het volgende:
omg wat een shot van amanda
Waarom ligt ze in de zon met haar schoenen aan ??? Mooi die witte bandjes om je voeten als je lekker egaalbruin bent.quote:
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef Marelle het volgende:
Ik word een beetje erg moe van het puberale gedoe en gepraat van Huub en Lieke BLEH!!
En waarom de vader van Lieke zo'n moeite heeft met Huub begrijp ik absoluut niet, nu ik lees dat Lieke meegedaan heeft aan Temptation Island (Jawel?!)
Nee, aan Temptation Island heeft 'n Lieke en 'n Gaby deelgenomen, niet DE Lieke en DE Gaby.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef Marelle het volgende:
Ik word een beetje erg moe van het puberale gedoe en gepraat van Huub en Lieke BLEH!!
En waarom de vader van Lieke zo'n moeite heeft met Huub begrijp ik absoluut niet, nu ik lees dat Lieke meegedaan heeft aan Temptation Island (Jawel?!),
<knip>
De Lieke die aan temptation Island heeft meegedaan is niet deze lieke,Huub moest alleen lachen omdat dat daar een Lieke en Gaby aan meegedaan hadden ging dus om dezelfde namen,niet personen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef Marelle het volgende:
En waarom de vader van Lieke zo'n moeite heeft met Huub begrijp ik absoluut niet, nu ik lees dat Lieke meegedaan heeft aan Temptation Island (Jawel?!), trouwens van Lieke snap ik eveneens totaal geen drol. Als je aan een programma als Temptation Island hebt mee gedaan en nu weer in DGK zit ben je, naar mijn mening, verschrikkelijk mediageil en een ongelofelijke actrice Het wordt tijd dat Huub zich weer gaat bezighouden met Syl en Eric, ik vind het gedoe met Lieke 10x niks, het gaat me steeds meer tegenstaan. Als dit de verhaallijn moet worden dan kijk ik ook minder, het begint me ongelofelijk te irriteren.......
leuk inkijkjequote:
Piet, gefeliciteerd met de verloving van onze favorieten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
AuwMaaiGut!
Dat tussenshot op S4 van Amanda is echt te erg voor woorden.
Was net te laat om het ff te cappen. Sowwie!
Gelukkig zag ik op tijd dat je te laat was om te cappen .....quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
AuwMaaiGut!
Het is net een UmpaLumpa.quote:
owwww thxxx voor je ophelderingquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:39 schreef kybe het volgende:
[..]
De Lieke die aan temptation Island heeft meegedaan is niet deze lieke,Huub moest alleen lachen omdat dat daar een Lieke en Gaby aan meegedaan hadden ging dus om dezelfde namen,niet personen.
Insgelijks, van harte met deze bijzonder verheugende gang van zaken!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Piet, gefeliciteerd met de verloving van onze favorieten.![]()
![]()
En ik zat te denken aan die figuurtjes uit "Pumping on your stereo" van Supergrass, maar Umpa Lumpa's zijn het helemaal!!!quote:
voor een 'ongewassen' poes heeft ze behoorlijk wat lef.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
AuwMaaiGut!
-edit: gelukkig hebben we nog bright-side-of-life!
We zijn nog niet verloofd hoor!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Piet, gefeliciteerd met de verloving van onze favorieten.![]()
![]()
ahhhh dus geen feestje?? Ik zeg ik hou d'r van.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |