voor zijn vader hoop ik dat ie niet in geleen zitquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:38 schreef Kinga het volgende:
Of was het Geleen? ach, ik weet het niet meer...
Ja, dat is wat de redactie wil en het lukt ze aardig. Zo doorzichtig allemaalquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:15 schreef rebellious_angel het volgende:
oeiiiiiiiiiiiiii, ik ga mijn middagpauze niet hieraan besteden, maar het valt wel op. Lieke verdeeld de Huub aanhang hier, ze zorgt voor verdeling binnen SHE,
Een blauw plekkie of een bloeduitstortinkie misschien, maar spataderen vind ik een beetje ver gezocht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
lieke heeft een redelijk egale huid. bij huub zie ik hier en daar verkleuringen.
Nee Maastricht,daar heeft hij een baan als generaal manager.........de rest weet ik niet,quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:38 schreef Kinga het volgende:
Of was het Geleen? ach, ik weet het niet meer...
Lieke werkte tot 12:00 en nu zit ze in haar eigen tijd. Ik denk niet dat de redactie hierbij betrokken is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat is wat de redactie wil en het lukt ze aardig. Zo doorzichtig allemaal.
Ik vind het zooo oneerlijk, dat Lieke in haar vrije tijd gewoon bij Huub mag zijn zonder dat het hem CP'en kost.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke werkte tot 12:00 en nu zit ze in haar eigen tijd. Ik denk niet dat de redactie hierbij betrokken is.
Dan kan en mag je vinden. Diezelfde discussie is al vaker gevoerd, denk aan Bart en Lesley.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het zooo oneerlijk, dat Lieke in haar vrije tijd gewoon bij Huub mag zijn zonder dat het hem CP'en kost.
dus iedereen zijn partner of lover mag in zijn eigen tijd tegenwoordig zomaar de villa in ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke werkte tot 12:00 en nu zit ze in haar eigen tijd. Ik denk niet dat de redactie hierbij betrokken is.
ze onderhandelt best aardig.. ondertussen mag ze alweer uitgaan en met mannen pratenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:48 schreef bright_side_of_lif... het volgende:
"Jij mag niet meer uitgaan, je draag coltruien en lange broeken (behalve hier). Je mag geen mannen ontmoeten. Verder mag ik alles en iedereen neuken en doen wat ik wil. OK, dat zie ik het liefste zou zien. En nu mag jij een tegenvoorstel doen.". Huub speelt leuk met Lieke.
Je weet toch hopelijk dat ik daar bij jou helemáál niet mee zit?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
sttt niet zeggen, grotendeels gejat van IAN![]()
Dat is toch het leuke van het TV-spelletje. Ik zie Brian zoiets nog niet doen. Of Japio ........quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze onderhandelt best aardig.. ondertussen mag ze alweer uitgaan en met mannen praten
Als het maar personeel is ........quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:50 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
dus iedereen zijn partner of lover mag in zijn eigen tijd tegenwoordig zomaar de villa in ?![]()
Ja toen was ik daar ook op tegen om precies dezelfde redenen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan kan en mag je vinden. Diezelfde discussie is al vaker gevoerd, denk aan Bart en Lesley.
Op zich wel knap dat ze die hoop nog heeft.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:47 schreef Polonium-120 het volgende:
en ja hoor... je ziet lieke denken hoe krijg ik huub monogaam...
Ik vind er ook niets aan. Verliefde mensen zijn sowieso vrij saai voor de omstandersquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:53 schreef Marrije het volgende:
[Huub en Lieke, Bart en Lesley]
Ja toen was ik daar ook op tegen om precies dezelfde redenen.
Ik hoop dat DGK_redactie nog meeleest en dat als ze het vaak genoeg lezen ze er wat aan gaan doen![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind er ook niets aan. Verliefde mensen zijn sowieso vrij saai voor de omstandersAl twijfel ik heel erg aan deze 'liefde'.
Naar mannetje, gaat werkelijk altijd en overal tegeninquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap krijgt op z'n donder dat hij in z'n ochtendjas zit te eten. Jaap : "Moet je dat zeggen van achter ?". Als Palma zegt dat het de regels zijn begint hij een hele discussie. Palma sluit af met "Als jij denkt 'Palma lult uit haar nek' dan moet je het maar zelf weten. Jij bent Miljonair".
[afbeelding]
Zelfs min of meer van Huub 'ik ga je geen trouw beloven als dat is wat je wilt dan kun je nu beter weggaan'.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:56 schreef Disana het volgende:
Lieke krijgt niets anders dan waarschuwingen van de mensen om haar heen.
ik hoop van niet.. kan haar ondertussen niet meer horenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
Mag Lieke onbeperkt blijven in die hut ???
Dito.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop van niet.. kan haar ondertussen niet meer horen
O jee, wat lelijk. Het was me (nog) niet opgevallen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik ben geen haar-deskundige. Maar volgens mij is het kapsel van Sylvia behoorlijk verkracht. Het lijkt nu wel boven eigen haar en een kraag kunsthaar eronder in een andere kleur.
[afbeelding]
Nee, Huub zette het aan voor Sylvia's motor-leraar. Vreselijk lied, ondanks de op zich goede stem.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:05 schreef Prosac het volgende:
staat dat nummer van Judith op repeat ofzo?
lieke is nog altijd leuker dan de biaatch van brian the tupac pimp.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop van niet.. kan haar ondertussen niet meer horen
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:17 schreef Suikeroom het volgende:
Lieke moet echt vaker komen.. Huub zonder Eric en Sylvia is een stuk leuker
Vraag ik me ook af ze loopt rond als een bewoonster,t wordt er niet leuker op in ieder geval.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
Mag Lieke onbeperkt blijven in die hut ???
Preciesquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:20 schreef maril het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af ze loopt rond als een bewoonster,t wordt er niet leuker op in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |