abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 maart 2007 @ 20:28:16 #101
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47763230
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:27 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Tussen 'kinderboerderij' (het ene uiterste) en 'de supermarkt' (het andere uiterste), de plaatsen dus.
Ik dacht al dat ik het verkeerd opvatte . Uiteraard is er wel iets voor me, ik ga gewoon niet echt voor moeders. Past niet echt bij mijn levensfase...
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
pi_47763286
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:29 schreef OldJeller het volgende:
Als je vrij bent overdag moet je naar de supermarkt gaan, krijg je altijd aandacht van jonge ( ) moeders.
Zo, die kunnen inderdaad vet lekker zijn, maar die hebben toch al een vent? Of bedoel je de gescheiden kipjes?
Gaap Goals rulezzz!
pi_47763491
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:28 schreef lavAzza het volgende:

[..]

Ik dacht al dat ik het verkeerd opvatte . Uiteraard is er wel iets voor me, ik ga gewoon niet echt voor moeders. Past niet echt bij mijn levensfase...
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:29 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Zo, die kunnen inderdaad vet lekker zijn, maar die hebben toch al een vent? Of bedoel je de gescheiden kipjes?
Even voor de duidelijkheid, het kan over liefde óf lust gaan.
Nu heb ik het over de laatste.

Je gaat uiteraard niet op zoek naar een gesprekspartner bij jonge moeders, tenzij je verhalen over luiers wilt aanhoren..
  woensdag 28 maart 2007 @ 20:37:41 #104
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47763692
BTW, coole chuck palahniuk quote
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
pi_47763922
Ik vind 'm ook mooi en vaak toepasselijk.

-edit-
jij ook.
pi_47764325
single zijn, das teveel pikrukken
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 28 maart 2007 @ 20:50:53 #107
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47764374
tp als in toilet paper?
pi_47764421
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:50 schreef Godshand het volgende:
single zijn, das teveel pikrukken
óf, en wellicht laat ik plots het licht aan je zien, je houdt er scharrels op na.
TS heeft er nu 3 dacht ik.
  woensdag 28 maart 2007 @ 20:53:14 #109
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47764491
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:51 schreef OldJeller het volgende:

[..]

óf, en wellicht laat ik plots het licht aan je zien, je houdt er scharrels op na.
TS heeft er nu 3 dacht ik.
Maar niet iedereen kan er scharrels op na houden helaas. Je moet wel een persoonlijkheid en/of uiterlijk hebben die dit gedrag ondersteunt
pi_47764683
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:53 schreef lavAzza het volgende:

[..]

Maar niet iedereen kan er scharrels op na houden helaas. Je moet wel een persoonlijkheid en/of uiterlijk hebben die dit gedrag ondersteunt
Persoonlijkheid kan altijd bijgeschaafd worden in de gewenste manier.
Uiterlijk: hygenisch, vlot, verzorgd etc.. als je dat hebt, moet je gewoon een lekker babbeltje hebben, het interessant houden en vooral zelfverzekerd zijn; persoonlijkheid dus.

Als je bij voorbaat al denk dat dergelijke dingen je niet zal lukken, zal je niet snel pogingen wagen en dus al helemaal niet slagen.
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:04:05 #111
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47765027
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:57 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Persoonlijkheid kan altijd bijgeschaafd worden in de gewenste manier.
Uiterlijk: hygenisch, vlot, verzorgd etc.. als je dat hebt, moet je gewoon een lekker babbeltje hebben, het interessant houden en vooral zelfverzekerd zijn; persoonlijkheid dus.

Als je bij voorbaat al denk dat dergelijke dingen je niet zal lukken, zal je niet snel pogingen wagen en dus al helemaal niet slagen.
Is er voor deze gast nog hoop?

http://www.youtube.com/watch?v=s3Fzt7EPrI0
pi_47765268
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 21:04 schreef lavAzza het volgende:

[..]

Kijk, ik zei niet dat iedereen kan slagen.
Die knul heeft qua stem, haar, uiterlijk, kleding, instelling e.d. veel veranderen.
Veel mensen minder alleen doen ze het niet.
pi_47766960
quote:

[..]

Okay, hij is best zielig.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:44:03 #114
141482 Q.
JurassiQ
pi_47767185
quote:

[..]

.
For great justice!
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:48:29 #115
17979 MissMSX
Knightmare
pi_47767406
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iemand dat hier eerlijk toe gaat zitten geven, maar goed er is een grijs gebied tussen iemand heel leuk vinden en verliefd zijn.
Ja.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_47767621
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dit single-gebeuren bevalt me prima trouwens! Mijn nieuwe collegaatje werd zojuist aan me voorgesteld, met haar erbij is het niet erg om met dit weer op kantoor te zitten
Wacht maar over een paar maandjes.. dan ben je het single zijn wel zat denk ik hoor
pi_47768463
Ik heb het fenomeen 'scharrel' nooit zo begrepen. Als ik iemand geweldig leuk vind, wil ik een relatie met 'm, en als ik iemand niet leuk genoeg vind om een relatie mee te beginnen, hoef ik hem ook niet in m'n bed. Leve het zwart-witte wereldbeeld. Maar serieus, als ik bij een man in mijn achterhoofd heb dat het eigenlijk alleen maar "bij gebrek aan beter" is, en dat ik in tijden van groter liefdesgeluk never naar 'm zou hebben omgekeken, doet dat acuut mijn libido dalen. Het is niks voor mij.

Het KAN natuurlijk zo zijn dat iemand op zich laaiend aantrekkelijk is maar verder gewoon een flierefluiter ofzo, en daarom niet geschikt om een relatie mee te hebben. Dat kan. Ik had ooit een reisbegeleider die op elk continent wel wat dames had zitten, en eens per kwartaal sliep ie bij mij. Die was EN geweldig leuk in de omgang, EN hij leek op Brad Pitt. Kijk DAN kan ik het ook wel. Maar zo ken ik er niet zoveel. De meeste mannen zijn best in staat tot een relatie, en als ik hem leuk vind dan wil ik dat dus, en als ik hem niet zo leuk vind dan wil ik 'm uberhaupt niet.

Ik weet dat er HEEL veel mensen anders over denken maar zo werkt het bij mij, en telkens als ik probeerde om dan toch maar, want ach hij is toch best leuk, en vermakelijk gezelschap, en niet heel onaantrekkelijk, en het is toch gezellig, en er was al lange tijd niets meer gebeurd in m'n liefdesleven, dus waarom niet even plezier maken met hem.....telkens als ik dat probeerde was ik mezelf echt tegen heug en meug aan het dwingen tot iets waar ik eigenlijk geen trek in had.
Nee, dan liever af en toe een tijdlang totale stilte in mijn liefdesleven totdat ik weer eens iemand tegenkom die mijn hormonen wel doet opspelen, dat bevalt me veel beter
pi_47768565
Oh, en om meubeltjes te versjouwen hoef je er ook geen scharrel op na te houden hoor whoopsy, er hebben hier gisteren twee vrienden een bankje drie verdiepingen naar boven gesjouwd, en het oude naar beneden, en die heb ik allebei nog nooit gepijpt
pi_47768770
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:06 schreef thaleia het volgende:
Ik heb het fenomeen 'scharrel' nooit zo begrepen. Als ik iemand geweldig leuk vind, wil ik een relatie met 'm, en als ik iemand niet leuk genoeg vind om een relatie mee te beginnen, hoef ik hem ook niet in m'n bed. Leve het zwart-witte wereldbeeld. Maar serieus, als ik bij een man in mijn achterhoofd heb dat het eigenlijk alleen maar "bij gebrek aan beter" is, en dat ik in tijden van groter liefdesgeluk never naar 'm zou hebben omgekeken, doet dat acuut mijn libido dalen. Het is niks voor mij.

Het KAN natuurlijk zo zijn dat iemand op zich laaiend aantrekkelijk is maar verder gewoon een flierefluiter ofzo, en daarom niet geschikt om een relatie mee te hebben. Dat kan. Ik had ooit een reisbegeleider die op elk continent wel wat dames had zitten, en eens per kwartaal sliep ie bij mij. Die was EN geweldig leuk in de omgang, EN hij leek op Brad Pitt. Kijk DAN kan ik het ook wel. Maar zo ken ik er niet zoveel. De meeste mannen zijn best in staat tot een relatie, en als ik hem leuk vind dan wil ik dat dus, en als ik hem niet zo leuk vind dan wil ik 'm uberhaupt niet.

Ik weet dat er HEEL veel mensen anders over denken maar zo werkt het bij mij, en telkens als ik probeerde om dan toch maar, want ach hij is toch best leuk, en vermakelijk gezelschap, en niet heel onaantrekkelijk, en het is toch gezellig, en er was al lange tijd niets meer gebeurd in m'n liefdesleven, dus waarom niet even plezier maken met hem.....telkens als ik dat probeerde was ik mezelf echt tegen heug en meug aan het dwingen tot iets waar ik eigenlijk geen trek in had.
Nee, dan liever af en toe een tijdlang totale stilte in mijn liefdesleven totdat ik weer eens iemand tegenkom die mijn hormonen wel doet opspelen, dat bevalt me veel beter
Vrouwen romantiseren dingen maar al te graag, mannen blijven realistisch.
pi_47768965
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:06 schreef thaleia het volgende:

telkens als ik probeerde om dan toch maar, want ach hij is toch best leuk, en vermakelijk gezelschap, en niet heel onaantrekkelijk, en het is toch gezellig, en er was al lange tijd niets meer gebeurd in m'n liefdesleven, dus waarom niet even plezier maken met hem.....telkens als ik dat probeerde was ik mezelf echt tegen heug en meug aan het dwingen tot iets waar ik eigenlijk geen trek in had.
maar blijkbaar voel je toch de drang om het telkens te proberen... of ga je dat nu noooooooooooooit meer doen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_47769215
Oh nee hoor, 'telkens' kan ook gaan over twee keer, het is niet zo veel voorgekomen, omdat ik gelukkig eens in de zoveel tijd wel iemand tegenkom die ik wel echt behoorlijk aantrekkelijk vind. Misschien als dat niet zo was dat ik dan wel meer drang zou voelen tot scharrelen.
pi_47769464
tvp.
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_47770202
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:11 schreef OldJeller het volgende:
Vrouwen romantiseren dingen maar al te graag, mannen blijven realistisch.
Dat vind ik een wel heel sombere uitspraak OldJeller, of interpreteer ik 'm nu verkeerd? De realiteit kan ook best zijn dat je in bed ligt met iemand die je WEL aantrekkelijk vindt hoor. Het bestaat echt
pi_47770849
(Ik word zelf nu ook moe van m'n buitensporig zonnige humeur. Ik ga slapen
pi_47770950
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:34 schreef thaleia het volgende:

[..]

Dat vind ik een wel heel sombere uitspraak OldJeller, of interpreteer ik 'm nu verkeerd? De realiteit kan ook best zijn dat je in bed ligt met iemand die je WEL aantrekkelijk vindt hoor. Het bestaat echt
Ik bedoelde inderdaad niet 'Jij romantiseert alles waardoor je denkt dat je met een Brad Pitt uitziend persoon in bed beland terwjil het eigenlijk een trol is', thee-la.
Jij zegt: ik ga alleen met iemand naar bed als die persoon écht leuk is (persoonlijkheid) en niet alleen als hij er leuk uitziet.
En omdat die reisbegeleider beide bezat, hebben jullie wel wat avontuurtjes beleefd.

Als je iemand wilt regelen moet je ook leuk, vlot, spontaan, etc. zijn/doen om het voor elkaar te krijgen. Dat is wat vrouwen willen namelijk, dus of het echt is of gespeeld, dat weet je niet. Mannen doen vaak zó omdat ze weten dat ze het anders niet voor elkaar krijgen.
Vrouw: 'oh wat een mooie, leuke man'
Man: 'mooie vrouw, moet ik regelen'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')