Ik dacht al dat ik het verkeerd opvattequote:Op woensdag 28 maart 2007 20:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Tussen 'kinderboerderij' (het ene uiterste) en 'de supermarkt' (het andere uiterste), de plaatsen dus.![]()
Zo, die kunnen inderdaad vet lekker zijn, maar die hebben toch al een vent? Of bedoel je de gescheiden kipjes?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:29 schreef OldJeller het volgende:
Als je vrij bent overdag moet je naar de supermarkt gaan, krijg je altijd aandacht van jonge () moeders.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:28 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik het verkeerd opvatte. Uiteraard is er wel iets voor me, ik ga gewoon niet echt voor moeders. Past niet echt bij mijn levensfase...
Even voor de duidelijkheid, het kan over liefde óf lust gaan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Zo, die kunnen inderdaad vet lekker zijn, maar die hebben toch al een vent? Of bedoel je de gescheiden kipjes?
óf, en wellicht laat ik plots het licht aan je zien, je houdt er scharrels op na.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:50 schreef Godshand het volgende:
single zijn, das teveel pikrukken
Maar niet iedereen kan er scharrels op na houden helaas. Je moet wel een persoonlijkheid en/of uiterlijk hebben die dit gedrag ondersteuntquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
óf, en wellicht laat ik plots het licht aan je zien, je houdt er scharrels op na.
TS heeft er nu 3 dacht ik.
Persoonlijkheid kan altijd bijgeschaafd worden in de gewenste manier.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:53 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Maar niet iedereen kan er scharrels op na houden helaas. Je moet wel een persoonlijkheid en/of uiterlijk hebben die dit gedrag ondersteunt
Is er voor deze gast nog hoop?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Persoonlijkheid kan altijd bijgeschaafd worden in de gewenste manier.
Uiterlijk: hygenisch, vlot, verzorgd etc.. als je dat hebt, moet je gewoon een lekker babbeltje hebben, het interessant houden en vooral zelfverzekerd zijn; persoonlijkheid dus.
Als je bij voorbaat al denk dat dergelijke dingen je niet zal lukken, zal je niet snel pogingen wagen en dus al helemaal niet slagen.
Kijk, ik zei niet dat iedereen kan slagen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:04 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Is er voor deze gast nog hoop?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=s3Fzt7EPrI0
Okay, hij is best zielig.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:04 schreef lavAzza het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:04 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand dat hier eerlijk toe gaat zitten geven, maar goed er is een grijs gebied tussen iemand heel leuk vinden en verliefd zijn.
Wacht maar over een paar maandjes.. dan ben je het single zijn wel zat denk ik hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dit single-gebeuren bevalt me prima trouwens! Mijn nieuwe collegaatje werd zojuist aan me voorgesteld, met haar erbij is het niet erg om met dit weer op kantoor te zitten![]()
Vrouwen romantiseren dingen maar al te graag, mannen blijven realistisch.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:06 schreef thaleia het volgende:
Ik heb het fenomeen 'scharrel' nooit zo begrepen. Als ik iemand geweldig leuk vind, wil ik een relatie met 'm, en als ik iemand niet leuk genoeg vind om een relatie mee te beginnen, hoef ik hem ook niet in m'n bed. Leve het zwart-witte wereldbeeld. Maar serieus, als ik bij een man in mijn achterhoofd heb dat het eigenlijk alleen maar "bij gebrek aan beter" is, en dat ik in tijden van groter liefdesgeluk never naar 'm zou hebben omgekeken, doet dat acuut mijn libido dalen. Het is niks voor mij.
Het KAN natuurlijk zo zijn dat iemand op zich laaiend aantrekkelijk is maar verder gewoon een flierefluiter ofzo, en daarom niet geschikt om een relatie mee te hebben. Dat kan. Ik had ooit een reisbegeleider die op elk continent wel wat dames had zitten, en eens per kwartaal sliep ie bij mij. Die was EN geweldig leuk in de omgang, EN hij leek op Brad Pitt. Kijk DAN kan ik het ook wel. Maar zo ken ik er niet zoveel. De meeste mannen zijn best in staat tot een relatie, en als ik hem leuk vind dan wil ik dat dus, en als ik hem niet zo leuk vind dan wil ik 'm uberhaupt niet.
Ik weet dat er HEEL veel mensen anders over denken maar zo werkt het bij mij, en telkens als ik probeerde om dan toch maar, want ach hij is toch best leuk, en vermakelijk gezelschap, en niet heel onaantrekkelijk, en het is toch gezellig, en er was al lange tijd niets meer gebeurd in m'n liefdesleven, dus waarom niet even plezier maken met hem.....telkens als ik dat probeerde was ik mezelf echt tegen heug en meug aan het dwingen tot iets waar ik eigenlijk geen trek in had.
Nee, dan liever af en toe een tijdlang totale stilte in mijn liefdesleven totdat ik weer eens iemand tegenkom die mijn hormonen wel doet opspelen, dat bevalt me veel beter
maar blijkbaar voel je toch de drang om het telkens te proberen... of ga je dat nu noooooooooooooit meer doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:06 schreef thaleia het volgende:
telkens als ik probeerde om dan toch maar, want ach hij is toch best leuk, en vermakelijk gezelschap, en niet heel onaantrekkelijk, en het is toch gezellig, en er was al lange tijd niets meer gebeurd in m'n liefdesleven, dus waarom niet even plezier maken met hem.....telkens als ik dat probeerde was ik mezelf echt tegen heug en meug aan het dwingen tot iets waar ik eigenlijk geen trek in had.
Nee, dan liever af en toe een tijdlang totale stilte in mijn liefdesleven totdat ik weer eens iemand tegenkom die mijn hormonen wel doet opspelen, dat bevalt me veel beter
Dat vind ik een wel heel sombere uitspraak OldJeller, of interpreteer ik 'm nu verkeerd? De realiteit kan ook best zijn dat je in bed ligt met iemand die je WEL aantrekkelijk vindt hoor. Het bestaat echtquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:11 schreef OldJeller het volgende:
Vrouwen romantiseren dingen maar al te graag, mannen blijven realistisch.
Ik bedoelde inderdaad niet 'Jij romantiseert alles waardoor je denkt dat je met een Brad Pitt uitziend persoon in bed beland terwjil het eigenlijk een trol is', thee-la.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:34 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat vind ik een wel heel sombere uitspraak OldJeller, of interpreteer ik 'm nu verkeerd? De realiteit kan ook best zijn dat je in bed ligt met iemand die je WEL aantrekkelijk vindt hoor. Het bestaat echt![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:53 schreef thaleia het volgende:
Ik snap er geen reet van![]()
En jij zo te zien ook niet van mijn bericht, maar dat geeft niet. Trusten!
Ik begrijp het al lezend ook niet echt. Ik vind het toch redelijk realistischquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vrouwen romantiseren dingen maar al te graag, mannen blijven realistisch.
Ik heb weleens dates en eigenlijk slagen die altijd, maar zelden zie ik me daarmee lang samen. Ik herken overigens het verhaal van thaileia wel. Ik heb ook zo'n periode gehad, maar nadat bleek dat je dan wel heel veel geduld moest hebben voor iemand met die meerdere kanten...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:23 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Same here, ik date vrijwel nooit maar er is nog geen slechte dat geweest
Waarschijnlijk heb je dan erg laaggespannen verwachtingen van betreffende date qua relatie-perspectief; je zit je er dus compleet blanco in.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:49 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik heb weleens dates en eigenlijk slagen die altijd, maar zelden zie ik me daarmee lang samen.
Maar júist als het je niks uitmaakt of als het lijkt alsof je het geen moer interesseert, slaagt je date vaak. En niet in de zin van; 'je verwachtte niks, er gebeurde niks: je date is geslaagd'.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je dan erg laaggespannen verwachtingen van betreffende date qua relatie-perspectief; je zit je er dus compleet blanco in.
ja zo kan ik het ook, zo slaagt iedere date! haha![]()
zo bedoelde ik het dus idd: je verw8 nix, er gebeurde wat gebeurde, en date is geslaagd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:58 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar júist als het je niks uitmaakt of als het lijkt alsof je het geen moer interesseert, slaagt je date vaak. En niet in de zin van; 'je verwachtte niks, er gebeurde niks: je date is geslaagd'.
Maar dat bedoelde ik dus niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het dus idd: je verw8 nix, er gebeurde wat gebeurde, en date is geslaagd.
moeha, ik in jouw val getuind.... dat was lachen he.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar dat bedoelde ik dus niet.Ik wist dat jij dat bedoelde, daarom benadrukte ik het even.
Ik bedoel dat je juist wél meer interesse van de andere kant krijgt als je zelf quasi ongeïntresseerd er bij zit.
Dat is voor iedereen inderdaad anders.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:46 schreef Frezer het volgende:
Waarom zou er "minimaal gezoend" moeten worden om een date als geslaagd te kenrmerken![]()
het vragen is ook gruwelijk eng, voor mannen net zo. Ongedwongenheid veinzen, maar net genoeg eagerness door laten schemeren dat het welgemeend lijkt, en tegelijkitair je voorbereiden op een mogelijk blauwtje... Dan ook nog je stemvolume, -hoogte, blaas en kringspier in bedwang houden...quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:48 schreef n8 het volgende:
oww ja, da wist ik niet.... mooi verwoord!! Ik kan me maar enkele 'officiele' dates herinneren. De laatste keer vroeg ik de jongen mee uit, da vond k eigenlijk best engMaar uiteindelijk was het een leuke date gelukkig!!
![]()
tsja, anders kan ik net zo goed met goede vrienden uit eten gaan enzo.... als ik een date heb heb ik daar toch wel die verwachting bij... als er dan niet gezoend wordt was de jongen of de date niet zo leuk (lees: niet geslaagd)quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:46 schreef Frezer het volgende:
Waarom zou er "minimaal gezoend" moeten worden om een date als geslaagd te kenrmerken![]()
Nog altijd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
het vragen is ook gruwelijk eng, voor mannen net zo.
sommige mannen zijn net mensen, OldJellert.quote:
nee, nog een re-date gahd, maar we zitten beiden in het buitenland atm... er zitten behoorlijk wat mijlen tussen ons dus daten is niet makkelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat het wel bij die ene date is gebleven?
Een geslaagde date is voor mij als ik een gezellige avond heb gehad, en dus niet direct afhankelijk van het al dan niet aanwezig zijn van seksuele aantrekkingskracht.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:55 schreef n8 het volgende:
[..]
tsja, anders kan ik net zo goed met goede vrienden uit eten gaan enzo.... als ik een date heb heb ik daar toch wel die verwachting bij... als er dan niet gezoend wordt was de jongen of de date niet zo leuk (lees: niet geslaagd)
Then maybe you should let your handpuppet do the talking, mister Garisson.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
sommige mannen zijn net mensen, OldJellert.
nee, als dat niet aanwezig is ga ik niet met iemand op 'date'. Dan ga ik wel leuke dingen ondernemen met m'n vrienden, die avonden zijn ook altijd top zonder seksuele aantrekkingskrachtquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een geslaagde date is voor mij als ik een gezellige avond heb gehad, en dus niet direct afhankelijk van het al dan niet aanwezig zijn van seksuele aantrekkingskracht.
Als je het zo bekijkt is het idd er van afhankelijk van hetgene je van te voren al weet van die persoon ja. En idd dan snap ik dat het wel kan tegenvallen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:02 schreef n8 het volgende:
[..]
nee, als dat niet aanwezig is ga ik niet met iemand op 'date'. Dan ga ik wel leuke dingen ondernemen met m'n vrienden, die avonden zijn ook altijd top zonder seksuele aantrekkingskracht. Maar ik heb dan ook nog nooit een blind date of een koppel date gehad, ik kies t zelf wel uit
![]()
hm... wekt de suggestie dat er wel een ander probleem is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Then maybe you should let your handpuppet do the talking, mister Garisson.
Het vragen zelf zie ik niet als een probleem.
ja logisch, zo houd je de statistieken tenminste een beetje onder controle.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:00 schreef liefie_ het volgende:
wat ook wel grappig is (als we het toch over het fenomeen date hebben)
een vriendinnetje van me gaat echt op heel veel verschillende dates
maar als ze achteraf dan denkt hmz t was niet geslaagd dan vind ze het ook opeens geen "officiele" date meer![]()
ik vind het ultiem flauw van drquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja logisch, zo houd je de statistieken tenminste een beetje onder controle.
Aangezien je het had over de angst van het vragen, om dan al een blauwtje te lopen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
hm... wekt de suggestie dat er wel een ander probleem is.
Heeft dat te maken met die ongedwongen, ongeinteresseerde houding die garant staat voor een geslaagde date, waar je het eerder over had? Is dat een geval van 'tot zover de theorie, nu de praktijk' ?
En deze precaire zaken kan ik toch echt niet aan iemand anders overlaten, handpuppet or otherwise...
he ju, ik was mijn 'I was being cynical'- smiley vergeten... I'll fix it.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind het ultiem flauw van dr
en wat zou er trouwens mis zijn met iemand die 365 dates per jaar heeft?
dus waarom zou je de statistieken onder controle moeten houden?
hmmm ja, zo heb ik ze ook het liefst. Gewoon alles in één moeite door!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Aangezien je het had over de angst van het vragen, om dan al een blauwtje te lopen.
Ik denk dat het initiatief te gaan zoenen meer als 'probleem' kan worden gezien en om dán een blauwtje te lopen.
Tenzij je de 'Ja, ik wil best wel met je op date' inclusief zoenpartij is, tussen neus en lippen door.
hehe lol, ja ik ook!!! ik vind t officieel van iemand mee uitvragen echt veel enger dan het initiatief tot zoenen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
hmmm ja, zo heb ik ze ook het liefst. Gewoon alles in één moeite door!![]()
En hoe vaak heb jij het initiatief moeten nemen te gaan zoenen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:28 schreef n8 het volgende:
[..]
hehe lol, ja ik ook!!! ik vind t officieel van iemand mee uitvragen echt veel enger dan het initiatief tot zoenen...
.... waarschijnlijk doordat ik in het een wel veel ervaring heb en in het ander niet![]()
no shame in being old-fashioned...quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:31 schreef liefie_ het volgende:
ik ga nu iets zeggen waardoor ik waarschijnlijk gelynched ga worden maar ik vind een beetje dat de jongen het moet doen
ik zal best een jongen vragen om eens wat te gaan drinken maar ik zal nooit een jongen echt mee uit vragen omdat ik vind dat mannen dat moeten doen
Je kan het toch beetje aanvoelen of iemand met je uit wil? Als ik er niet zeker van ben dan stel ik de vraag op een niet zo serieuze manier.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:28 schreef n8 het volgende:
[..]
hehe lol, ja ik ook!!! ik vind t officieel van iemand mee uitvragen echt veel enger dan het initiatief tot zoenen...
.... waarschijnlijk doordat ik in het een wel veel ervaring heb en in het ander niet![]()
ik zal er ook best op zinspelen en zo hoor! of hem als ik m tegen kom uitnodigen voor een kop koffie of zoquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
no shame in being old-fashioned...![]()
ik vind dat vrouwen het net zo goed mogen. Ik vind het erg leuk als ik door een vrouw word gevraagd (of dat er door haar minstens op wordt gezinspeeld...)
Eigenlijk zou ik ook niet weten wat er nou op tegen zou moeten zijn? Is er voor jou een reden om dit te vinden?
hoezo weet je het niet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zal er ook best op zinspelen en zo hoor! of hem als ik m tegen kom uitnodigen voor een kop koffie of zo
maar als we het hebben over iemand echt op date uitnodigen en zo vind ik dat hij dat moet doen
en nee ik heb daar geen reden voor het is een geheel gevoelsmatig iets
ik heb er bewondering voor als ze het doen en het laat me heel vrouwlijk en zo voelen
ik weet het ook allemaal niet precies
nou er zit nog wel meer achter hoor waarom ik het tof vindquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
hoezo weet je het niet?
je geeft een prima reden, zo had ik het dan weer niet bekeken - ws omdat ik als man bezig ben om mijn date-aanvraag zonder kleerscheuren te volbrengen op zo'n moment. Geen hersencapaciteit meer over om te bedenken dat jij het zo zou kunnen opvatten...![]()
ben ik echt wel met je eens. Maar pas sinds dit jaar kan ik enigzinds begrijpen dat t soms best lastig is om iemand mee uit te vragenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zal er ook best op zinspelen en zo hoor! of hem als ik m tegen kom uitnodigen voor een kop koffie of zo
maar als we het hebben over iemand echt op date uitnodigen en zo vind ik dat hij dat moet doen
en nee ik heb daar geen reden voor het is een geheel gevoelsmatig iets
ik heb er bewondering voor als ze het doen en het laat me heel vrouwlijk en zo voelen
ik weet het ook allemaal niet precies
Jaaaaaaaaaaa, en die bonuspunten, díé kunnen nog weleens invloed hebben of zal slagen of niet op je date.. zonder die bonus kwam je misschien te kort!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk dat stiekum heel veel vrouwen er ook zo over denken dus door een meisje te vragen scoor je volgens mij al zo veel bonus punten....
Ow, ik zit middenin een vaag schemergebied tussen single en niet-single. We noemen het geen relatie, maar ondertussen zouden we er ook niet bepaald gecharmeerd van zijn als er met anderen gerommeld wordt. Het is geen relatie, het is ook het niveau van seksrelatie ontstegen, we zijn geen 'vrienden', wat zijn we dan wel?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:45 schreef n8 het volgende:
@nozem, ik snap je niet helemaal, leg eens uit![]()
nou serieus!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, en die bonuspunten, díé kunnen nog weleens invloed hebben of zal slagen of niet op je date.. zonder die bonus kwam je misschien te kort!
Geen idee wat het tegenhoudt. Zij is nog niet zolang uit een lange relatie en ik vind het niet erg om rustig aan te doen, maar zou het misschien ook niet erg vinden als het een beetje evolueert naar 'iets meer' zeg maar...quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:50 schreef n8 het volgende:
oei, dat klinkt wel heel gecompliceerd...
... staan jullie beiden open voor een relatie? zo ja, wat houdt het dan tegen? of doen jullie gewoon rustig aan?
nee ik ben Niet nieuwschierig![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:51 schreef liefie_ het volgende:
ej vrouwke doen we samen es n keer n pilske?
hm, nu gaat het dus over de exacte manier waarop de vraag gesteld wordt. Tussen de zwierige knieval en jouw Brabantse boer-voorbeeld ligt nog een flink mijnenveld...quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou serieus!
ze kunnen mij iig wel over de streep trekken om toch met die jongen uit te gaan!
als een jongen waar van ik denk nou misschien wel misschien niet naar me toe komt en zegt ej vrouwke doen we samen es n keer n pilske?
dan denk ik nee dankje ga maar lekker alleen
Toch vind ik ze lastig, die net-wel net-niet situaties.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:54 schreef nozem het volgende:
[..]
Geen idee wat het tegenhoudt. Zij is nog niet zolang uit een lange relatie en ik vind het niet erg om rustig aan te doen, maar zou het misschien ook niet erg vinden als het een beetje evolueert naar 'iets meer' zeg maar...
De tijd zal het uitwijzen. Voorlopig is het gewoon leuk zo.![]()
Ik heb een maatje die het graag op zo'n manier vraagt. Meestal zeggen ze jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou serieus!
ze kunnen mij iig wel over de streep trekken om toch met die jongen uit te gaan!
als een jongen waar van ik denk nou misschien wel misschien niet naar me toe komt en zegt ej vrouwke doen we samen es n keer n pilske?
Zo begon mijn relatie ook. Achteraf kan ik zeggen dat wel/niet situaties niets voor mij zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Toch vind ik ze lastig, die net-wel net-niet situaties.
Breek me de bek niet open Frezer.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Toch vind ik ze lastig, die net-wel net-niet situaties.
Op het gevaar af dat ik dat toch doe; hoe lang duurt dat "voorlopig" al?quote:
Och, maandje ofzo. Dus dat valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Op het gevaar af dat ik dat toch doe; hoe lang duurt dat "voorlopig" al?
Dat is idd nog te overzien.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:04 schreef nozem het volgende:
[..]
Och, maandje ofzo. Dus dat valt allemaal wel mee.
iets in de trant van: Ik vroeg me af of je misschien een keer met me uit eten zou willen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
hm, nu gaat het dus over de exacte manier waarop de vraag gesteld wordt. Tussen de zwierige knieval en jouw Brabantse boer-voorbeeld ligt nog een flink mijnenveld...
wat vond jij nou een mooie manier om op date gevraagd te worden?
uiteraard geldt de vraag voor iedereen die zich geroepen voelt...
Dat lijkt me helemaal niks, zo'n situatie . . .quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:43 schreef nozem het volgende:
Ik vraag mezelf af of ik nu wel of geen single ben. Zij kan me daar ook niet echt duidelijkheid in verschaffen vrees ik.
Gaat oe mit brommers kieken?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou serieus!
ik vind drie one night stands kunnen versieren in een jaar tijd als je echt van nul moet beginnen helemaal niet slecht hoor, schtoppel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:24 schreef M_Schtoppel het volgende:
Overigens vind ik het wel leuk te vermelden dat een vriend van mij ook nog steeds niet aan de vrouw is. Zoals jullie weten ben ik 3 jaar geleden begonnen met een "studie" naar het hele proces achter wat een man nu aantrekkelijk voor een vrouw maakt. En in tegenstelling tot ik past hij echt alles in de praktijk toe. Hij heeft nu in 1 jaar tijd 1000 (!!!) vrouwen aangesproken. En waar heeft dat in geresulteerd? In welgeteld 3 (wow!!!) one-night-stands met niet al te knappe vrouwen.
Conclusie, als het hele man-vrow spelletje in je tienerjaren om wat voor reden dan ook aan je voorbij is gegaan, leer je het blijkbaar nooit meer en hou je daar je hele leven last van.
Mijn doel is een serieuze relatie, zijn doel is zoveel mogelijk one-night-stands hebben, wat ik ook wel begrijp omdat hij, in tegenstelling tot ik, nooit eens lekker heeft kunnen rondneuken.
hmm ja, ik heb ook vaak t idee dat als iemand sex-materiaal (lees: one-night-stand materiaal) is deze persoon veel moeilijker aan een vaste serieuze relatie komt dan bv iemand die niet zo'n enorme seksuele uitstraling heeft. Hoe denken jullie hier over? Denk je dat die buurjongen/meisje op de hoek makkelijker een serieuze relatie heeft dan dat ontzettend lekkere ding op je sportschool?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:24 schreef M_Schtoppel het volgende:
Mijn doel is een serieuze relatie, zijn doel is zoveel mogelijk one-night-stands hebben, wat ik ook wel begrijp omdat hij, in tegenstelling tot ik, nooit eens lekker heeft kunnen rondneuken.
3 vrouwen op 1000 vrouwen?? Dat is toch een bedroevend lage score? Dat is procentueel gezien een succesratio van 0,3 % Ik denk dat de gemiddelde student met z'n dronken kop beter scoort hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:30 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind drie one night stands kunnen versieren in een jaar tijd als je echt van nul moet beginnen helemaal niet slecht hoor, schtoppel.
En natuurlijk moet er weer bijstaan dat het niet al te knappe vrouwen waren, ziet die vriend er dan zelf uit als brad pitt of zo, iets in mij denkt van niet.
in ieder geval, ik denk dat ik zelf moest ik single zijn niet eens aan drie one night stands zou geraken op een jaar, ik zou niet weten hoe daar aan te beginnen of waar te zoeken
![]()
Ik denk dat ik wel 100 one night stands in een jaar zou kunnen versieren. Kwestie van tijdens elke uitgaansavond je zinnen zetten op de minst aantrekkelijke vrouw.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:30 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind drie one night stands kunnen versieren in een jaar tijd als je echt van nul moet beginnen helemaal niet slecht hoor, schtoppel.
En natuurlijk moet er weer bijstaan dat het niet al te knappe vrouwen waren, ziet die vriend er dan zelf uit als brad pitt of zo, iets in mij denkt van niet.
in ieder geval, ik denk dat ik zelf moest ik single zijn niet eens aan drie one night stands zou geraken op een jaar, ik zou niet weten hoe daar aan te beginnen of waar te zoeken
![]()
Het ontzettende lekkere ding op de sportschool heeft meer keus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:31 schreef n8 het volgende:
[..]
hmm ja, ik heb ook vaak t idee dat als iemand sex-materiaal (lees: one-night-stand materiaal) is deze persoon veel moeilijker aan een vaste serieuze relatie komt dan bv iemand die niet zo'n enorme seksuele uitstraling heeft. Hoe denken jullie hier over? Denk je dat die buurjongen/meisje op de hoek makkelijker een serieuze relatie heeft dan dat ontzettend lekkere ding op je sportschool?
ik ben al blij dat ik er één heb gevonden die het graag met me doetquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:33 schreef M_Schtoppel het volgende:
3 vrouwen op 1000 vrouwen?? Dat is toch een bedroevend lage score? Dat is procentueel gezien een succesratio van 0,3 % Ik denk dat de gemiddelde student met z'n dronken kop beter scoort hoor.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:37 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik ben al blij dat ik er één heb gevonden die het graag met me doet, één op zes miljard of zo
![]()
Als jij aantrekkelijk bent dan wil elke heteroman het op zich wel een keer met je doen. Dat is de aard van het beestje.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:37 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik ben al blij dat ik er één heb gevonden die het graag met me doet, één op zes miljard of zo
![]()
wat al die andere miljarden mensen van me denken, kan me bitter weinig schelen, waarschijnlijk zitten daar heel veel mensen bij die het NIET met mij willen doen, so what ????
ik ga mijn succes echt niet in percentages uitdrukken, daar heeft liefde en sex voor mij helemaal niets mee te maken.
maaruh ik begrijp het dus helemaal goed als ik zeg dat jij niet single bent?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:37 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
wat al die andere miljarden mensen van me denken, kan me bitter weinig schelen, waarschijnlijk zitten daar heel veel mensen bij die het NIET met mij willen doen, so what ????
ik ga mijn succes echt niet in percentages uitdrukken, daar heeft liefde en sex voor mij helemaal niets mee te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
Een hoer zal zelden iemand afwijzen. Een vrouw in de kroeg wel. Ook na 25 drankjes. Dat is het verschil. Jij hebt er niet je best voor hoeven te doen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:40 schreef M_Schtoppel het volgende:
Je klinkt nu net alsof je een warpig bent, ben je zo lelijk bent? Dat zal toch wel meevallen?
Hij moest er wel om lachen, hij heeft zo'n 2500 euro aan uitgaan uitgegeven en neukt dus met 3 lelijke vrouwen, terwijl ik 600 euro heb uitgegeven en geneukt heb met 6 vleesgeworden godinnen, waar zelfs de meest vaardige versierder nog heel veel moeite voor moet doen.
Dan heb ik toch de betere deal denk ik.
ja, goeie stelling. Ik denk idd van wel. MIsschien omdat dat enorm lekkere ding constantinu in de gelegenheid komt om weer eens met iemand te neuken die hij/zij nauwelijks kent. Op die manier zal een serieuze relatie niet snel postvatten, want voordat het zover komt, is er weer een nieuwe gelegenheid... Met in het achterhoofd: nu kan het nog, laat ik ervan genieten, strax bennik misschien lelijk oud geworden...quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:31 schreef n8 het volgende:
Denk je dat die buurjongen/meisje op de hoek makkelijker een serieuze relatie heeft dan dat ontzettend lekkere ding op je sportschool?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |