Niks meer aan toe te voegen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:38 schreef BoukeF het volgende:
Wat ik als toegevoegde waarde zie, na er 1 van mijn werkgever te hebben gekregen die wel overal en nergensn aar toe wordt gezeuld, dat je lekker op de bank kan zitten,
beetje computeren, tv kijken en het ding kan dichtklappen en in de kast leggen als je hem niet gebruikt.
of open kan klappen terwijl je aan het koken bent, wel de pannetjes in de gaten houden en toch nog even "computeren".
O.k, dat begrijp ik. Dan gebruik je hem dus wel mobiel. Vraag me overigens wel af hoe erg het is als je zo vast zit aan je PC dat je er mee kookt en T.V. kijkt. Op de WC, tijdens het kakken, ja dat begrijp ik dan weer welquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:38 schreef BoukeF het volgende:
Wat ik als toegevoegde waarde zie, na er 1 van mijn werkgever te hebben gekregen die wel overal en nergensn aar toe wordt gezeuld, dat je lekker op de bank kan zitten,
beetje computeren, tv kijken en het ding kan dichtklappen en in de kast leggen als je hem niet gebruikt.
of open kan klappen terwijl je aan het koken bent, wel de pannetjes in de gaten houden en toch nog even "computeren".
tijdens het braden van een stuk varken die 45 minuten moet braden en regelmatig gekeerdm oet worden is het heel prettig als je ondertussen online een potje kan klaverjassen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:43 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
O.k, dat begrijp ik. Dan gebruik je hem dus wel mobiel. Vraag me overigens wel af hoe erg het is als je zo vast zit aan je PC dat je er mee kookt en T.V. kijkt. Op de WC, tijdens het kakken, ja dat begrijp ik dan weer wel![]()
Ja, dat weet ik dan weer niet. Bij mij gaan dat soort dingen aan het spit en dan ga ik wat nuttigs doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:45 schreef BoukeF het volgende:
[..]
tijdens het braden van een stuk varken die 45 minuten moet braden en regelmatig gekeerdm oet worden is het heel prettig als je ondertussen online een potje kan klaverjassen.![]()
Een laptop is dan ook gemaakt voor mobiel gebruik, en niet om te gamen. maar met de desktop replacements die de laatste jaren in opmars zijn begint deze tendens te veranderen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:49 schreef thedude0 het volgende:
Volkomen nutteloos ja. Laptop's zijn duurder dan desktops en minder makkelijk te upgraden. Vaak zitten er ook mobiele versies van onder andere grafische kaarten in; die zijn meestal duurder en slechter dan de normale desktop varianten.
Sinds wanneer is de muis een vast component van een pc. Waar heb jij het in godsnaam over! Koop dan een fatsoenlijke muis ovor de laptop, dan heb je een muis voor de laptop. Moeilijk?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:31 schreef Dungeonmaster het volgende:
Ik zie het steeds meer om me heen. Mensen die voor prive gebruik een laptop kopen. De mensen die ik ken hebben dat ding dan thuis evengoed op een vaste plek staan. Na een jaar zeuren ze, dat de hele shit niet de laatste nieuwe spellen meer kan draaien en staat het ding te verstoffen op dezelfde plek als waar die nooit vandaan is gekomen. Daar komt nog bij dat ze veel geld betalen (en dan heb ik het dus niet over die Lidl en Aldi meuk die er gekocht wordt) voor iets wat ze niet functioneel gebruiken, namelijk als PC die je overal mee naar toe neemt, terwijl voor hetzelfde geld een snellere en makkelijker te upgraden gewone PC te koop is, waarbij je dan ook een fatsoenlijk scherm hebt en een normale muis. (voor gamen vaak ook erg handig, beetje fatsoenlijke muis.)
Wat is dat toch? Misschien hebben jullie hier een ander idee over of kan iemand mij uitleggen wat dan wel de toegevoegde waarde is. Ik ben erg nieuwsgierig.
Specificaties: XNi570u3 17" breedbeeldquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:49 schreef thedude0 het volgende:
Volkomen nutteloos ja. Laptop's zijn duurder dan desktops en minder makkelijk te upgraden. Vaak zitten er ook mobiele versies van onder andere grafische kaarten in; die zijn meestal duurder en slechter dan de normale desktop varianten.
En dan zit je met je Laptop (ja inderdaad, daar komt de naam vandaan) op schoot en waar laat je dan je muis? Of in de trein? Of op de WC of welke andere handige plek je dan ook wil "gamen" met je laptop. en waarom ben jij zo'n boos mens? In dat andere topic ben je ook al in de aanval. Relax.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:54 schreef Draganta het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de muis een vast component van een pc. Waar heb jij het in godsnaam over! Koop dan een fatsoenlijke muis ovor de laptop, dan heb je een muis voor de laptop. Moeilijk?
Ook datquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:01 schreef Flashwin het volgende:
ik gebruik mn laptop voor als ik vanuit mn bed wil internetten of een dvdtje wil kijken. ideaal
Sorry als ik boos overkom ik was juist hard aan het lachen. Toch maar eens emoticons gebruikenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:01 schreef Flashwin het volgende:
ik gebruik mn laptop voor als ik vanuit mn bed wil internetten of een dvdtje wil kijken. ideaal
niet duurder dan een desktop ben k toch niet met je eens hoor,quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:03 schreef Willaaam het volgende:
Het is eigenlijk heel logisch.
- Klein
- Relatief stil (nu zijn nieuwe desktops dat ook, maar maak het ze maar eens wijs)
- Mooi
- Niet duurder dan desktop (HD en graka minder, niemand geeft er een zak om)
- Computeren waar je er zin in hebt
Kortom, laptops zijn vrouwvriendelijker dan desktops en meestal hebben die toch de touwtjes in handen over wat er in de woonkamer komt
Goed onderbouwd ook.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:04 schreef Posdnous het volgende:
Ik vind laptops echt sucken, enige voordel is dat ze portabel zijn, maar als je dat niet nodig hebt is een desktop in alle opzichten beter.
Heb je gelijk in hoor, maar het ging hier over gezinnetjes met laptops.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
niet duurder dan een desktop ben k toch niet met je eens hoor,
mijn laptop kost 1200 euro, en een vergelijkbare desktop heb je echt wel voor een paar honderd euro minder.
Ja, ok, dat klopt wel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:08 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Heb je gelijk in hoor, maar het ging hier over gezinnetjes met laptops.
Die hebben echt genoeg aan de goedkoopste pc, welke qua processorsnelheid en 2D prestaties helemaal gelijk is aan een desktop van hetzelfde aantal euro's.
Spelletjes spelen doen ze toch niet, alleen wat msn en internet. 699 euro heb je dan een laptop met wireless, webcam, 80gb hdd en 1gb ram. Vergelijkbare pc kost ongeveer hetzelfde in een consumentenwinkel.
Je hebt weer gelijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ok, dat klopt wel.
Mijn vorige laptop was ook 680 euro ofzo, en dat ding is total loss na anderhalf jaar
Nou heb ik maar een degelijk merk gekocht, wat meer voor betaald enzo, maar het bevalt me prima.
Voelt steviger aan, is stabieler, en vooral sneller
't is net zo stom als zeggen dat windows kut is (ok, slecht voorbeeld).quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:14 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat hoeft ie toch niet te onderbouwen?
Idd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:15 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Je hebt weer gelijk![]()
Maar ach, consumenten die de goedkope PB en Acer krengen kopen laten hem toch op het bureau staan. Ergste wat het ding kan overkomen is een glas water en verkleurd plastic door de zon.
En kinderen...
Precies mijn punt. koop dan geen laptop als je hem gewoon ergens neerzet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:15 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Je hebt weer gelijk![]()
Maar ach, consumenten die de goedkope PB en Acer krengen kopen laten hem toch op het bureau staan. Ergste wat het ding kan overkomen is een glas water en verkleurd plastic door de zon.
En kinderen...
Je ziet echt geen reet op zo'n tft, buiten in de zon.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:51 schreef Qwea het volgende:
omdat ik in de zomer te lui ben om in een stik hete kamer te gaan zitten. Ik zit altijd met mn flaptop buiten
Zie bovenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:16 schreef Chandler het volgende:
Het is heerlijk om een laptop te hebben, je bent mobiel als de pest.. En natuurlijk heeft het veel meer voordelen voor een 'bedrijf' dan voor particulier.... Maar wat is er nu lekkerder dan bv je huiswerk op een terasje te doen
Tuurlijk doe je dat wel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:24 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Precies mijn punt. koop dan geen laptop als je hem gewoon ergens neerzet.
Dat hangt er helemaal vanaf welk type tft er gebruikt is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:25 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Je ziet echt geen reet op zo'n tft, buiten in de zon.
Nadelen:quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:03 schreef Willaaam het volgende:
Het is eigenlijk heel logisch.
- Klein
- Relatief stil (nu zijn nieuwe desktops dat ook, maar maak het ze maar eens wijs)
- Mooi
- Niet duurder dan desktop (HD en graka minder, niemand geeft er een zak om)
- Computeren waar je er zin in hebt
Kortom, laptops zijn vrouwvriendelijker dan desktops en meestal hebben die toch de touwtjes in handen over wat er in de woonkamer komt
1. Dat is waar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:34 schreef BertV het volgende:
[..]
Nadelen:
- Slecht uit te breiden
- Langzame hardeschijf
- Klein scherm
- "Knoeien" over toetsenbord![]()
- Duurder dan een desktop
- Niet geschikt voor spellen / of veel duurder dan desktop
Alles met een ** boeit dixons/it's/expert klanten echt geen zak.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:34 schreef BertV het volgende:
[..]
Nadelen:
- Slecht uit te breiden**
- Langzame hardeschijf**
- Klein scherm**
- "Knoeien" over toetsenbord-waar-
- Niet geschikt voor spellen** / of veel duurder dan desktop (niet waar in consumentenwinkel)
- Toch gerommel met losse muis en snoeren voor de voeding -waar-
- slecht geluid -waar-
Hell yes. Paar flinke kussen erbij en uren kijkplezierquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:01 schreef Flashwin het volgende:
Dat kan wel zijn, maar hoeveel mensen denk jij dat daar op letten als ze in de winkel zo'n ding kopen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal vanaf welk type tft er gebruikt is.
Bijna alle laptops worden tegenwoordig met die ultrareflecterende glare panelen verkocht. Daar kun je allemaal gewoon op kijken in de zon.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:41 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar hoeveel mensen denk jij dat daar op letten als ze in de winkel zo'n ding kopen?
Bovendien zijn er inderdaad wel laptops met TFT's waar je wel wat opziet buiten in de zon, maar daar hangt ook een prijskaartje aan.
normaal toetsenbord, 10 euro. Nieuwe laptop, iets meer dan dat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
1. Dat is waar.
2. Bullshit, er zijn ook al SATA schijven voor laptops.
3. Bullshit, Dell heeft ook 20,1" in z'n assortiment.
4. Bullshit, dat kan bij een normale tb ook.
5. Bullshit, vergelijk maar eens.
6. Zie vorige punt.
1 da's waar ja, jammer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:34 schreef BertV het volgende:
[..]
Nadelen:
- Slecht uit te breiden
- Langzame hardeschijf
- Klein scherm
- "Knoeien" over toetsenbord![]()
- Niet geschikt voor spellen / of veel duurder dan desktop
- Toch gerommel met losse muis en snoeren voor de voeding
- slecht geluid
Ik zie veel Bullshitquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
1. Dat is waar.
2. Bullshit, er zijn ook al SATA schijven voor laptops.
3. Bullshit, Dell heeft ook 20,1" in z'n assortiment.
4. Bullshit, dat kan bij een normale tb ook.
5. Bullshit, vergelijk maar eens.
6. Zie vorige punt.
Zucht....quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:44 schreef Draganta het volgende:
Dat comsumenten laptops kopen stoort me niet zo erg als jouw "coole" avatar...
Wat is dit toch weer een nuttige en interessante topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |