Ik ga m niet halen. Ik download al heel veel leuke kleding dus die van Maxis heb ik niet (meer) nodigquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:18 schreef Purky het volgende:
Stilletjes hier..
Bijna het nieuwe assecoires pakket; fashion stuff!
Wie gaat 'm kopen?
Ik wel, misschien heb ik dan weer wat meer zin in de Sims, heb het nu al weken niet aangeraakt
Zolang je maar de mogelijkheid krijgt om hotels te bouwen vind ik alles bestquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:54 schreef The_Voice_Within het volgende:
Er komt overigs nog een nieuwe uitbreiding! Namelijk " The Sims op reis" ! Deze lijkt me echt ontzettend leuk, aangezien op Vakantie bij The Sims 1 ook m'n favoriet was!
Klinkt niet echt spannendquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:12 schreef Chanty87 het volgende:
Zeau, heb sinds eergister H&M Fashion Stuff, zit heel veel kleding bij (vooral voor dames, alsof ze niet genoeg hebben zo onderhand) waaronder ook afschuwelijke dingenMaargoed, H&M hè... Zit weer niks bij voor ouderen helaasch, kinderen hebben ook niet veel. Verder alleen dingen om een H&M winkel/catwalk te bouwen, that's it.
Lees anders even het topic doorquote:Op zondag 3 juni 2007 17:23 schreef paufy het volgende:
wat is de bool prop code dan
Is 't ook niet... Het is eigenlijk alleen veel adultkleding, wat ik erg jammer vindt want elke EP krijgt al veel adultkleding en vrijwel geen elderkleding.quote:
klote.. weet jij een antwoord op me vorige vraag?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:27 schreef SEMTEX het volgende:
Gisteren had ik m'n pc zover dat hij na een uur laadtijd eindelijk in CAS stond, viel de stroom en mijn pc uit. Kon ik weer een uur wachten.
Mag ik vragen waarom je specifiek een laptop wilt? Voor deze prijs heb je een goede HP PC die the Sims 2 een heel stuk makkelijker aankanquote:Op maandag 18 juni 2007 09:04 schreef ryangozer het volgende:
Kan ik op Deze laptop De complete sims 2 (goed) spelen??
Alleen de basisgame moet prima gaan, heb de basisgame ooit op een Pentium III 800Mhz gespeeld, ging ook goedquote:Op maandag 18 juni 2007 09:37 schreef ryangozer het volgende:
[..]
klote.. weet jij een antwoord op me vorige vraag?
Want? Je kunt anders dan beter zelf een PC samenstellen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:43 schreef dennisw het volgende:
whaha HPPC all in one, nee dat vind ik geen aanrader chanty..
Neem iets van:
Intel duo core E6xxx/AMD X2 4xxx
2 GB ram
minimaal videokaart van nvidia 76xx/78xx/79xx/88xx/ of Ati x16xx/x18xx/x19xx/hd2900
en natuurlijk raid0 2x (200GB) sata2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |