Dit topic kan gevuld worden met alle geruchten van/over Steef, die niet thuishoren in andere topics.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:11 schreef cultheld het volgende:
Steef schijnt sinds januari hoofdscout bij Feyenoord te zijn. Dat is ook de reden dat z'n hyves is verwijderd en dat ie niet meer op internet post. We zullen het komende zomer gaan beleven.
Steven Apetroot/Aptroot. Een van die twee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:04 schreef Messenga het volgende:
Steef heet irl dus Michel Beukers?
Neequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:04 schreef Messenga het volgende:
Steef heet irl dus Michel Beukers?
Google maar op "Steven Aptroot".quote:Op woensdag 11 april 2007 07:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe kom je daarbij cultheld? Niet zelf toegevoegd he.
Postzegels? Is Cultheld filatelist?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Misschien dat Cultheld wat kan losweken bij hem?![]()
Hij beweert een vriend/kennis/zakenparter/lover te zijn van Steef, hij kent hem in elk geval. Hij beweerde ook dat Steef nu (weer) bij Feyenoord in dienst is, geen idee of dat zo is.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij beweert een vriend/kennis/zakenparter/lover te zijn van Steef, hij kent hem in elk geval. Hij beweerde ook dat Steef nu (weer) bij Feyenoord in dienst is, geen idee of dat zo is.
Hij vindt Yeti Lussenhof ook een versterking voor Feyenoord![]()
Steef is Leoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij beweert een vriend/kennis/zakenparter/lover te zijn van Steef, hij kent hem in elk geval. Hij beweerde ook dat Steef nu (weer) bij Feyenoord in dienst is, geen idee of dat zo is.
Steef is met naam en toenaam bekend.quote:
Je bedoelt Steinar zeker: Dat is een vriend van hem en hij werkt bij Essel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij vindt Yeti Lussenhof ook een versterking voor Feyenoord![]()
Nee, van zijn kantoortje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hyves?
Dat was een reactie op je eerste alineaquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, die bedoel ik niet
Federico Lussenhof
Die heb je al een keer of 50 voorbij zien komen doe je een gestreamde wedstrijd van River keek
Ooit nog bij Tenerife spelend?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Federico Lussenhof
Bourillon is al jaren bekend, werd paar jaar terug al gevolgd door Ajax.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gregory Bourillon- Rennes
Kan als centrale verdediger maar ook als verdedigende middenvelder uitstekend uit de voeten.
Topaankoop.
Die kneus kopieert Steinar gewoon, want dit heb ik letterlijk op AT gelezen. Zoals ik al dacht: Een zwakzinnige die doet alsof hij een vriend van Steef is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Krooswijk meldt :
Ik kan jullie melden dat Steef al geruime tijd in vaste dienst is bij Feyenoord.
Hij is de nieuwe hoofdscout geworden voor Midden en Zuid-Amerika.
Steef moet voor de rest zwijgen als het graf, staat in zijn contract.
Dan pas je gewoon wat info naar Krooswijk die het dan plaatst
Steinar Dietsz als ik me niet vergis. Werkt bij Essel (marketing geloof ik) en is de beste vriend van Steef. Die postte ook veel in de hyve van Steef destijds.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is Steinar?
Volgens mij iets van Steinar14. Steef werkt er; Jorienvdherik had het al een keer getest toen ik in het Feyenoord topic postte dat Steef de nieuwe hoofdscout Amerika is bij Feyenoord.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Steinar is zijn naam op AT?
Ik zal Steef een mail sturen, als hij bij Feyenoord werkt reageert hij daar op. Anders is het een broodje aap
Hem gemaild met een vraag en het antwoord in het topic gezet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe had ie dat getest?
Lekker is datquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hem gemaild met een vraag en het antwoord in het topic gezet.
Jij bent de nieuwe Steef ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die ook ja.
quote:13/6/2007 - 'Feyenoord bekijkt Omar Bravo en Albert Medina'
(Gepost door K)
Volgens de Mexicaanse krant Reforma is een scout van Feyenoord aangekomen in de Verenigde Staten om de ontwikkeling van de Mexicanen Omar Bravo en Alberto Medina te bekijken. Omar Bravo is een 27-jarige aanvaller die zowel in de spits als op de flanken uit de voeten kan. Hij speelt al zijn hele carrière voor Chivas de Guadalajara. In een reactie liet Bravo weten naar Europa toe te willen deze zomer en waarschijnlijk te vertrekken bij zijn huidige club. Concreter dan Feyenoord zou de interesse van het Franse Auxerre zijn. De 24-jarige Alberto Medina komt uit voor dezelfde club en speelt met nummer 10 als aanvallende middenvelder of op de flanken voorin.
Hij kan tekenen bij een Roemeense deelnemer aan de UEFA Cup en bij een Portugees 2e klasser en hij gaat half juli op proef bij Udinese. Afgelopen winter kon hij tekenen bij Panitinaikos en kost maar liefst 3000 euroquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef Erasmusch het volgende:
Als ie bij de beste 22 zou zitten en spits is, staat ie gewoon in de basis
http://feyenoord.netwerk.(...)025-10.php#post77060quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat Feyenoord een heel eind is uitgekocht, maar als ze slim zijn sturen ze natuurlijk minimaal een scout.
Goede spelers daar
quote:SteefNYC schreef:
vier miljoen voor Hofland is nog steeds veel en veel te veel. Galasek mag direct komen.
Het busje zal binnenkort wel voor Bosz komenquote:SteefNYC schreef:
Wie bijna 4 mln Euro wil betalen voor Hofland moeten ze echt opsluiten.
Sevilla.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar speelt Mosquera?
Die kwam ook uit de koker van Steef waarschijnlijk, maar zagen Janssen en Van Marwijk het meer zitten in de Limburgse blunderkoning
Speelt op huurbasis bij Internacionalquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Magrao nog bij Corinthians?
Ja nog steeds op huurbasis bij Wigan.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Valencia nog in Engeland?
Nee die is terug naar Braziliequote:Op zaterdag 8 september 2007 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En Bovio nog in Griekenland?
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij houdt hij zich ook bezig met dat nieuwe scout-database programma.
Bron?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn rol lijkt uitgespeeld bij Feyenoord
Die Braziliaanse keeper misschien?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aan de persberichten/geruchten te zien niet zoveel
Zou zomaar kunnen maar hij is natuurlijk gewoon in Nederland gescoutquote:
quote:Steef
02 Aug 2006, 07:01 AM
Except for his free-kicks, this guy stinks. Slow, clumsy at defending, no speed, no tactical knowledge, moves forward at all the wrong times.
He'll be a certain flop at Portsmouth.
quote:I do scouting in South America. And Vargas was offered to us about a year ago, so I checked him out for a few games.
-----Original Message-----
From: M.C. Wotte [mailto:mwo@feyenoord.nl]
Sent: Wednesday, May 18, 2005 3:00 AM
To: sap@feyenoord.nl
Subject: Vargas en zavagno
peruaanse linksback en linksback van estudiantes, bekend ? Gr. Mark
--
Sent from my Treo
From: Steven Aptroot [mailto:sap@feyenoord.nl]
Sent: Wednesday, May 18, 2005 6:50 AM
To: 'M.C. Wotte'
Subject: RE: Vargas en zavagno
Mark,
Vargas heeft een fantastische vrije trap, maar is traag en verdedigt slordig en total niet scherp. Zal zo nog even de tweede helft van de wedstrijd tegen Velez bekijken van zondag jl., maar vooralsnog heeft hij -in wedstrijden tegen Boca en de eerste helft tegen Velez- niet genoeg indruk op mij gemaakt.
Zavagno is reserve in Estudiantes en speelt nooit. Kan ik dus weinig over zeggen. Krupoviesa is daar eerste man en die hoop ik zsm eens te kunnen bekijken.
Reasco weer fantastisch gisteren tegen River Plate als rechtsback - blijft maar opkomen a la Trabelsi en zoekt de verdediging op en gaf ook nog eens een briljante voorzet bij de 2-1. Liep zowel River-linkshalf Zapata als linksback Dominguez compleet stuk. Nog maar eens kijken hoe hij het er volgende week in Buenos Aires vanaf brengt als hij defensief meer onder druk zal worden gezet (en River-spelers geen last zullen hebben van de hoogte zoals in Quito), maar als-ie daar weer uitblinkt lijkt hij mij een interesante optie, aangezien hij ook op links uit de voeten kan.
Groet,
Steven
p.s. Gisteren nog mijn brief ontvangen?
From: Steven Aptroot
Date: 18.5.05 13:13
To: 'M.C. Wotte'
Subj: RE: Vargas en zavagno
Mark,
Vwrgas nog eens bekeken, maar is allesbehalve vinnig, slordig in de passing, komt op de verkeerde momenten op en geeft ook nog eens onbruikbare voorzetten. Nee, behalve z;n fantastische vrije trap is het weinig.
Groet,
Steven
From: M.C. Wotte [mailto:mwo@feyenoord.nl]
Sent: Wednesday, May 18, 2005 2:17 PM
To: sap@feyenoord.nl
Subject: RE: Vargas en zavagno
Dank je Steven, ik blijf nadenken over een voorstel Groeten Mark
Foutje bedankt.quote:Topclubs azen op Catania's Vargas
Catania dreigt het volgend seizoen te moeten doen zonder Juan Vargas. De verdediger heeft een uitstekend seizoen achter de rug en wordt gevolgd door diverse Europese topclubs.
De technisch directeur van de Italiaanse middenmoter, Pietro Lo Monaco, geeft tegenover Onda Cero onder meer toe dat Real Madrid zich heeft gemeld voor de mandekker. "Vargas is één van de beste spelers uit onze selectie. Veel clubs hebben zich al voor hem gemeld, vooral uit Spanje. Daar zit ook Real Madrid bij."
Juan Manuel Vargas Risco, zoals de uit Peru afkomstige verdediger volledig heet, heeft nog een contract tot medio 2010 bij Catania. De club kan dan ook een fikse afkoopsom eisen voor de 24-jarige international, die bezig is aan zijn tweede seizoen bij de club.
Niet nieuw, gewoon die bekende mails die hij toen zelf had verspreid. Ik ben benieuwd of we deze zomer nog wat van hem kunnen verwachten, áls 'ie er nog werkt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:54 schreef methodmich het volgende:
Zijn dit nieuw opgedoken mails of quote je nu oude verhalen van DAM?
Wel geinig.
Dat zegt ie dan ook in die mails(bijvoorbeeld Vargas)quote:Op zondag 6 juli 2008 16:06 schreef NFP het volgende:
Ik vind die uitspraken in die mails wel erg opvallend.
Zijn mening over bepaalde spelers lijkt niet gebasseerd op erg veel bekeken wedstrijden.
Zou hij dan toch? ... Nah...quote:Feyenoord heeft het Braziliaanse talent David Henrique dos Santos 'Manteiga' vastgelegd. De 18-jarige middenvelder is afkomstig van Gama en genoot zijn opleiding bij Vitoria uit Salvador. 'Met het aantrekken van Manteiga anticiperen we op de toekomst', aldus technisch directeur Peter Bosz. 'Hij zal nog moeten rijpen, maar een dergelijk talent is op latere leeftijd voor ons niet meer haalbaar. Onze scouting heeft dan ook uitstekend werk geleverd.' Manteiga zal een contract voor drie seizoenen ondertekenen, met een optie voor nog eens twee jaar. De speler verblijft momenteel nog in zijn vaderland in afwachting van de afhandeling van een verblijfsvergunning.
Oh oke, ik dacht dat dat door Beukers gedaan werd.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hj doet heel Latijns Amerika.
Is ook wel logisch want in 2000 uur per jaar werken kan je heel wat doen
Dat ie zou mislukken.quote:Op maandag 14 juli 2008 06:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zei die?
Jah.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De Carizzo van PSV?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat ie zou mislukken.
Volgens Happel is "Boter" trouwens gescout door Steef.
Kijk eens een paar posts boven je.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:44 schreef Valdivia het volgende:
Volgens mij heeft ie wel een vinger in de pap gehad bij de transfer van Manteiga naar Feyenoord.
A i seequote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts boven je.
Manteiga valt voorlopig wel tegen..
Inmiddels wisselspeler van een of andere (veredelde) amateurclub.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Waar speelt Sammuel nu?:
Brazilie. Overigens geen amateurclub zie ik nu, maar een club die na zes wedstrijden eerste staat in de Serie C. Van de 6 wedstrijden deed Samuel er twee mee.quote:
Cool, heb je posts van hem, plaats ze hier.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij is weer terug op AT
Had wel een mooie voorspelling over de VS overigens
quote:Steef
Berichttitel: Re: Confederations cup 2009
Geplaatst: ma jun 15, 2009 7:56 pm
Reacties: 140
Bekeken: 1257
Zou er nog een Amerikaan wraak halen op De Rossi voor 2006? Ik zet de 10 Euro van 999 op Ricardo Clarke.
Hij gaf ook wat inside info hoe het scouten werkt in Nederland. Ik weet dat allemaal al maar je moet wel echt een laag zelfbeeld hebben om het te kunnen volhouden.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij vermeldt overigens ook dat hij gewoon nog voor Feyenoord werkt.
Geen 1 scout beslist toch over een speler?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij gaf ook wat inside info hoe het scouten werkt in Nederland. Ik weet dat allemaal al maar je moet wel echt een laag zelfbeeld hebben om het te kunnen volhouden.
Als je scout zonder dat je beslissingsbevoegdheid hebt kan je beter een andere baan zoeken
Zijn reactie op de komst van Atouba.quote:AHAHAHAHAHA.
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Hahahahahaquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:49 schreef Prosac het volgende:
Versteegrob heeft uit betrouwbare bron dat de Zeeuw naar Ajax gaat
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan het niet ergens kwijt maar dit is wel een interessante topic om te volgen
http://www.ajaxfans.net/forum/viewtopic.php?t=1703&postdays=0&postorder=asc&start=0
Is niet echt de bedoeling van dit topic.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef Radegast het volgende:
Mag je hier geruchtjes zonder duidelijke bron plaatsen? Zo ja, Van der Vaart gaat zeer binnenkort bij een PL-club tekenen.
Honda ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef Radegast het volgende:
Mag je hier geruchtjes zonder duidelijke bron plaatsen? Zo ja, Van der Vaart gaat zeer binnenkort bij een PL-club tekenen.
Ik vind het een goede wending hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Is niet echt de bedoeling van dit topic.Al werd iemand eerder ook hierheen verwezen, waarom is mij een raadsel.
Misschien kan hij een opvolger voor Manteiga scouten dan....quote:Op maandag 6 juli 2009 20:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij vermeldt overigens ook dat hij gewoon nog voor Feyenoord werkt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Misschien kan hij een opvolger voor Manteiga scouten dan....
Steef donderdag.quote:Ajax zoekt inmiddels de heil bij optie AA.
Waar zei die dat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Steef donderdag.
Afonso Alves dus, zoals nu in de kranten te lezen is.
Daar zou ik als, Nederlandse, club gillend omheen rijdenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Steef donderdag.
Afonso Alves dus, zoals nu in de kranten te lezen is.
Niet dus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef Radegast het volgende:
Hij verdedigde dat nog niet zo lang geleden op Ajaxtalk. Volgens hem zou je recht in je gezicht worden uitgelachen als je met een shirt met Vargas achterop door Florence zou lopen of zo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
de afgescoutte linksback van Steef scoorde net
Hij speelde toen bij Colon en ging daarna via Catania naar Fiorentina. Kan gebeuren dat je hem dan over het hoofd ziet, zeker als je hem niet vaak ziet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij verdedigde dat nog niet zo lang geleden op Ajaxtalk. Volgens hem zou je recht in je gezicht worden uitgelachen als je met een shirt met Vargas achterop door Florence zou lopen of zo.
Z'n beste vriend werkt bij Essel Sports, dus het kan best kloppen. Destijds vermeldde hij ook als eerste op internet dat Trabelsi's knie waardeloos was geworden, en hij daarom geen club meer kon krijgen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben benieuwd wat hij nou precies weet van de fysieke gesteldheid van Sulejmani. Op AT heeft ie eerder al gemeld dat Sulejmani chronische kraakbeenproblemen heeft en gister meldt hij ook weer dat Sulejmani nooit meer fit zal worden...
Hmm, maar het is toch vreemd dat zoiets niet boven komt drijven bij de medische keuring? Zeker bij een aankoop van 16 miljoen..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Z'n beste vriend werkt bij Essel Sports, dus het kan best kloppen. Destijds vermeldde hij ook als eerste op internet dat Trabelsi's knie waardeloos was geworden, en hij daarom geen club meer kon krijgen.
quote:Tuurlijk niet. Feyenoord speelt voor plek 5-7. Zeker nu Dani-vic de sfeerverpester/playboy binnen is als kleedkamergezwel.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij verdedigde dat nog niet zo lang geleden op Ajaxtalk. Volgens hem zou je recht in je gezicht worden uitgelachen als je met een shirt met Vargas achterop door Florence zou lopen of zo.
Zoals Piet de Visser destijds voor PSV?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je serieus wil scouten moet je gewoon iemand in dat land/regio hebben die veel wedstrijden ziet, de cultuur kent en alles leest. Maar dat zal niet meevallen voor een Nederlandse ploeg omdat te financieren
Ja, dat was zijn pareltje. Benieuwd waar die terecht gaat komen.quote:Op woensdag 16 december 2009 06:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Henrique_dos_Santos
Heeft ie al gevonden in Italiequote:Op zondag 13 juni 2010 15:39 schreef heiden6 het volgende:
Hij moet wel op zoek naar een nieuwe baan.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-bij-feyenoord-.html
Spelling?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heeft ie al gevonden in Italie
Mooie spelling overigens
Staan gewoon meerdere fouten in dat stukquote:
Ongetwijfeld. Ik ben niet anders gewend daar, maar op VI.nl is het net zo goed huilen met de pet op!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Staan gewoon meerdere fouten in dat stuk
Daar heeft Steef in elk geval geen last vanquote:Op zondag 13 juni 2010 17:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Ik ben niet anders gewend daar, maar op VI.nl is het net zo goed huilen met de pet op!
Juvequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |