Jij bent treurig.quote:
Ga jij nou maar een kaarsje branden voor je look a like Seveke.quote:daarom stond je te janken op het Binnenhof toen Pim was vermoord
Laffe smiecht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:30 schreef SCH het volgende:
daarom stond je te janken op het Binnenhof toen Pim was vermoord
Je zit in POL.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Mag het bitchfightniveau ietwat minder.
Ja, dat wist ikquote:
Maar goed, ben je getuige van het hypocriete gejank van ons SCH.quote:
Ik reageer toch gewoon op wat X-Ray zegt. Hij stelt dat niemand buiten een bepaald groepje hem ook maar iets boeit of kan schelen. Dat weerleg ik met een simpel feitje. Of speelde hij toneel op die avond?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar goed, ben je getuige van het hypocriete gejank van ons SCH.
Kind van een user als discussietechniek gebruiken en dan iemand uitlachen met Fortuyn, terwijl die om Seveke staat te tieren als daar iemand van roept dat die crimineel was.![]()
Ja, dat is nu treurig.
Totdat het hier zwart ziet van de mensen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:05 schreef Godslasteraar het volgende:
er komen overigens de komende 50 jaar zo'n miljard Afrikanen bij, hoeveel honderd miljoen mogen daarvan ook naar Europa komen?
mag dan eindelijk al die nutteloze grond op de Veluwe en in de duinen etc. volgebouwd worden?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Totdat het hier zwart ziet van de mensen.
Nee.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
mag dan eindelijk al die nutteloze grond op de Veluwe en in de duinen etc. volgebouwd worden?
Ach ja, de zegeningen van de multicul.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/10719/fb676166/index.html
Frieslandquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
maar waar moeten die 28 miljoen Afrikaantjes dan gaan wonen?
Goh, wat een nietszeggende vergelijking weer. Jij bent goed, met dingen posten die nergens op slaan. (Al moeten dat soort lui in jouw filmpje wel het land uitgesodeflikkerd worden, jammer dat ons nieuwe kutkabinet dat niet gaat doen).quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/10719/fb676166/index.html
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Goh, wat een nietszeggende vergelijking weer. Jij bent goed, met dingen posten die nergens op slaan. (Al moeten dat soort lui in jouw filmpje wel het land uitgesodeflikkerd worden, jammer dat ons nieuwe kutkabinet dat niet gaat doen).
Zo kan ik het natuurlijk ook, hier een filmpje van jouw vrienden en familie:
http://www.youtube.com/watch?v=JGShL1xmtbs
Volgens Rutger van GeenStijl wonen juist de aso's er nog en zijn de slachtoffers weg.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Die mensen in dat filmpje waren het zo zat dat ze zo tekeer gingen. Het bleken juist de "belaagden" in dat filmpje te zijn, die de werkelijke retards waren.![]()
Ben jij ook de "hofstad_gruppe" van Geenstijl?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen dat jij dat erg zou vinden ja. Ik daar in tegen ben apetrots op dochterlief en hou zielsveel van haar
[..]
Mijn dochter komt op de 1e plaats, dat is logisch. Kom aan haar en je overleeft het echt niet.
Andere mensen buiten degenen die ik als geliefden/vrienden/familie beschouw interesseren me echter 0,0, niets, nakko, nada.
Ja, Rutger is echt slim.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens Rutger van GeenStijl wonen juist de aso's er nog en zijn de slachtoffers weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |