Nou, het proletarisch winkelen is gemeengoed bij krakers, misschien proletarisch bankieren ook wel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Je weet toch helemaal niet in welke kringen deze meneer tegenwoordig rondhing, hij is iemand die gewapende overvallen pleegde, is niet bepaald het milieu van Louis.
Iedere moordzaak is gelijk, maar sommige moordzaken zijn gelijker dan andere.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:57 schreef Godslasteraar het volgende:
wordt voor elke moordzaak zoveel inzet vertoont?
Flikker opquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:59 schreef LENUS het volgende:
Serveke was een parasiet en een crimineel, derhalve niet rouwig om zijn dood.
Wordt snel duidelijk, de moordenaar heeft immers een bekentenis afgelegd.quote:
De waarheid is te hard voor je?quote:
Geweld is niet iets wat krakers schuwen dus die gewapende overvallen passen best in dat plaatje. Het is een verwerpelijk milieu dat blijkt maar weer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:53 schreef SCH het volgende:
Je weet toch helemaal niet in welke kringen deze meneer tegenwoordig rondhing, hij is iemand die gewapende overvallen pleegde, is niet bepaald het milieu van Louis.
In Turkije was je hiervoor aangeklaagd. Een moordenaar een beetje meneer staan te noemen, ben je wel lekker?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:53 schreef SCH het volgende:
[..]
ahem: http://indymedia.nl/nl/2007/03/42960.shtmlquote:
Hij was de opperkraker van Nederland, heeft niks zinnigs bijgedraagt behalve dat hij tonnen aan bezwaarsschriften heeft ingediend.quote:
Hij heeft geheel binnen de grenzen van de wet tal van mensen belangeloos juridische bijstand verleend, dat is zoals ik het begrepen heb.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:06 schreef LENUS het volgende:
[..]
Hij was de opperkraker van Nederland, heeft niks zinnigs bijgedraagt behalve dat hij tonnen aan bezwaarsschriften heeft ingediend.![]()
Hij heeft zijn hele leven geparatiseerd op dezelfde kapatilistische samenleving die hij en zijn maatjes zo verketteren. Binnen de wet ja, maar het was een Volkert in spe.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hij heeft geheel binnen de grenzen van de wet tal van mensen juridische bijstand verleend, ik denk dat je dat bedoelt.
Whehehe de kogel kwam van links dus.quote:
Krakers installeerden 'boobytrap' voor politiequote:Op woensdag 28 maart 2007 15:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geweld is niet iets wat krakers schuwen dus die gewapende overvallen passen best in dat plaatje. Het is een verwerpelijk milieu dat blijkt maar weer.
Ok, daar heb je een punt. Ik ben ook niet dol op beroepsuitkeringstrekkers.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef LENUS het volgende:
[..]
Hij heeft zijn hele leven geparatiseerd op dezelfde kapatilistische samenleving die hij en zijn maatjes zo verketteren.
Dat vind ik dan weer wat kort door de bocht.quote:Binnen de wet ja, maar het was een Volkert in spe.
Het scheelt wel weer in de uitkeringen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:52 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig![]()
En BVD-informanten en hun families het leven zuur gemaakt (met mishandeling), en hij scheen eigenhandig het been van Wil Janmaat-Schuurman geamputeerd te hebben......quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hij heeft geheel binnen de grenzen van de wet tal van mensen belangeloos juridische bijstand verleend, dat is zoals ik het begrepen heb.
ja denk ik wel. zij vinden dat wat van een ander is ook van hun is. ik vraag me af hoe ze het in hun hoofd halen om een andermans pand te betreden zonder toestemming van de eigenaar maar door wetgeving.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:33 schreef D1 het volgende:
Komen alle krakers uit het linkse milieu dan?
Zat Seveke achter de aanslag te Kedichem?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
En BVD-informanten en hun families het leven zuur gemaakt (met mishandeling), en hij scheen eigenhandig het been van Wil Janmaat-Schuurman geamputeerd te hebben......
Was hij niet betrokken bij die brandstichting ivm de CD?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:17 schreef Frollo het volgende:
Je noemde Sévèke trouwens ook crimineel, kun je dat toelichten?
Dit kan ik echt niet volgen/quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef DeMeneer het volgende:
[..]
ja denk ik wel. zij vinden dat wat van een ander is ook van hun is. ik vraag me af hoe ze het in hun hoofd halen om een andermans pand te betreden zonder toestemming van de eigenaar maar door wetgeving.
Hij heeft ook 9 maanden cel gekregen voor deelname aan een criminele organisatiequote:Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zat Seveke achter de aanslag te Kedichem?
Dat verhaal gaat. Althans...dat hij erbij betrokken was. Volgens mij is er echter nooit enige vorm van bewijs voor geleverd. Het politie-onderzoek in die zaak is overigens ook verre van nauwkeurig geweest.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zat Seveke achter de aanslag te Kedichem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |