abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 maart 2007 @ 20:10:53 #1
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_47559091
quote:
Krakers installeerden 'boobytrap' voor politie

AMSTERDAM (ANP) - De politie van Amsterdam is vorige week tijdens de ontruiming van kraakpanden ontsnapt aan een aanslag.

Bij het leeghalen van een pand aan de Bilderdijkstraat stuitten agenten bij de voordeur op een constructie die voor ,,een levensgevaarlijke situatie voor de politie en voor omwonenden had kunnen zorgen'', aldus een woordvoerder donderdag.

Het huis was zwaar gebarricadeerd. Bij de deur hingen twee jerrycans, waarvan een volgens de zegsman ,,een zeer brandbare vloeistof'' bevatte. In de andere zat een nog onbekende stof. Dit had tot brand of een explosie kunnen leiden. Leden van de mobiele eenheid waren uren bezig om binnen te komen.

Er waren geen krakers meer in het pand aanwezig. De politie neemt de zaak hoog op en is actief op zoek naar degenen die verantwoordelijk zijn voor de 'boobytrap'. Ook burgemeester Job Cohen toonde zich bezorgd. ,,Ik zie persoonlijk niet in wat dit nou nog met kraken te maken heeft'', zei hij tijdens een commissievergadering over openbare orde en veiligheid.
Bron

Dat tuig dat dat gedaan heeft zouden ze moeten straffen voor een poging tot moord. Eerst een pand innemen wat niet van je zelf is en dan ook nog een aanslag proberen te plegen op de politie.

Waar gaat het heen met Nederland
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_47559128
Oplossing is simpel: Krakers gewoon laten zitten in slooppanden en de bulldozer ertegen. Twee vliegen in 1 klap.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_47559158
het is niet meer wat het geweest is met het kraken
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
pi_47559249
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 20:10 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]
Nederland is al lang naar de klote.......
pi_47567044
Moet niet gekker worden
  donderdag 22 maart 2007 @ 23:48:18 #6
121890 M42
I Love Techno!
pi_47567176
Kraken moeten ze gewoon strafbaar stellen en deze daad valt gewoon onder terrorisme en zo moeten de daders ook behandeld worden. Verder nog ASAP de doodstraf invoeren voor terroristen, verkrachters... het wordt tijd voor een grote schoonmaak
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
pi_47567321
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 20:12 schreef Yestuuur het volgende:
het is niet meer wat het geweest is met het kraken
quote:
Ook burgemeester Job Cohen toonde zich bezorgd. ,,Ik zie persoonlijk niet in wat dit nou nog met kraken te maken heeft''
kan ik mij alleen maar bij aansluiten
pleased to meet you
pi_47567474
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:44 schreef kevin85 het volgende:
Moet niet gekker worden
Voordat er daadwerkelijk iets aan gedaan gaat worden ben ik bang van wel.
Als jij of een collega van je omgekomen zou zijn of gewond geraakt door zoiets zou de hele politiek
over elkaar heen buitelen om schande te spreken. Heel misschien zouden er dan
maartegelen genomen worden om dit soort "pogingen tot moord" te voorkomen.
Heel misschien.
  donderdag 22 maart 2007 @ 23:58:19 #9
121890 M42
I Love Techno!
pi_47567536
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:56 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Voordat er daadwerkelijk iets aan gedaan gaat worden ben ik bang van wel.
Als jij of een collega van je omgekomen zou zijn of gewond geraakt door zoiets zou de hele politiek
over elkaar heen buitelen om schande te spreken. Heel misschien zouden er dan
maartegelen genomen worden om dit soort "pogingen tot moord" te voorkomen.
Heel misschien.
Ik denk het niet... kijk naar Pim die is ook dood... even leek het te helpen en nu?! het is 1 grote zooi daarbuiten en nu met Wilders begint het gezeik van voor af aan, je kan er donder opzeggen dat hij binnenkort ook afgemaakt wordt.
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
pi_47568089
Holleeder wist in zijn jonge jaren tenminste hoe hij krakers moest verwijderen, hij liet ze gillend de stad uit rennen.

Ik weet trouwens nog een legale, goedkope en originele manier om Krakers uit 'jouw' pand te verwijderen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_47568220
Cohen ziet 'persoonlijk' niet wat dit met kraken te maken heeft. Gelukkig laat hij wat ruimte voor nuancering.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_47568280
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:16 schreef JohnDope het volgende:
Holleeder wist in zijn jonge jaren tenminste hoe hij krakers moest verwijderen, hij liet ze gillend de stad uit rennen.

Ik weet trouwens nog een legale, goedkope en originele manier om Krakers uit 'jouw' pand te verwijderen
Legaal en goedkoop.... vertel
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_47568297
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:24 schreef desiredbard het volgende:

[..]

dan zal je eerst moeten gaan betalen, ik wil best wat idealistische kortingen weggeven, daar niet van

ik heb het nog nooit in de praktijk kunnen testen, maar ik denk dat het wel gaat werken No Cure No Pay dus.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_47568522
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:24 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Het is heel simpel. Je gaat gewoon met zo'n bord en een megafoon rondjes om dat pand lopen terwijl je WERK! WERK! schreeuwt.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_47568523
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

dan zal je eerst moeten gaan betalen, ik wil best wat idealistische kortingen weggeven, daar niet van

ik heb het nog nooit in de praktijk kunnen testen, maar ik denk dat het wel gaat werken No Cure No Pay dus.
Ik heb het recentelijk zien gebeuren met behulp van een honkbalknuppel....
De huisbaas (met honkbalknuppel) werd bedreigd..zijn vrouw geslagen...politie komt opdraven ...neemt de honkbalknuppel in beslag en verdwijnt.... vrouw wordt weer geslagen...politie weigert te komen...en ineens had de halve straat een lekke band .... iedereen had inene een "wielijzer".....
Het fijne gevolg van verplichte sociale woningbouw, verhuur in je buurt en het tuich dat vervolgens het huis (3 kamers onderverhuurd aan 12 zigeuners

Dat is wel fijn en vlotjes verlopen daarnaa.... maar dat valt niet onder legaal.
Afsluiten van GWL in NL is ook niet legaal , Evenmin het fokken/houden van bijen in de voor/achtertuin danwel hal van het pand.

Ik ben schiewsnierig. (Ik heb gelukkig alleen fijne werkende huurders ... maar het mocht eens van pas komen)
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_47568756
Dit heeft geen zak met kraken te maken. En het is zeker niet eerlijk om dit de hele kraakbeweging te verwijten want die is niet als 1 grote groep georganiseerd. (Iedereen kan kraken, hoef je geen lid van een vereniging of club voor te worden)
Dit is gewoon het werk van idioten waar de meeste krakers niets mee te maken wil hebben.

Ik wens de idioten die hiervoor verantwoordelijk zijn veel succes met hun smoel nog te vertonen op kraakspreekuren als ze die al bezoeken en als ze dat lef hebben.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_47568927
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:49 schreef Spacehamster het volgende:
............kraakspreekuren...............
kraakspreekuren?????????

Vertel.......
pi_47570149
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:16 schreef JohnDope het volgende:

Legaal kan het zonder een gerechtelijk besluit nooit zijn, dus je verhaal valt nu al in duigen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 07:39:31 #19
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_47570748
En dat was geen onderdeel van operatie Homerus?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  FOK!fotograaf vrijdag 23 maart 2007 @ 08:31:15 #20
18921 freud
Who's John Galt?
pi_47571135
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:49 schreef Spacehamster het volgende:
Dit heeft geen zak met kraken te maken. En het is zeker niet eerlijk om dit de hele kraakbeweging te verwijten want die is niet als 1 grote groep georganiseerd. (Iedereen kan kraken, hoef je geen lid van een vereniging of club voor te worden)
Dit is gewoon het werk van idioten waar de meeste krakers niets mee te maken wil hebben.

Ik wens de idioten die hiervoor verantwoordelijk zijn veel succes met hun smoel nog te vertonen op kraakspreekuren als ze die al bezoeken en als ze dat lef hebben.
Euh, kraken is voor luie mensen die geen geld willen verdienen om ergens te kunnen wonen zoals normale mensen dat doen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_47576976
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 03:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Legaal kan het zonder een gerechtelijk besluit nooit zijn, dus je verhaal valt nu al in duigen.
Legaal is het zeker, je kan daarmee juist dure rechtzaken e.d. besparen.
pi_47577289
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 20:10 schreef Martijn_77 het volgende:

Het gaat helemaal fout, binnen nu en vier jaar wonen we in een Moslimstaat en leven we volgens de regels van de Sharia.!!
En dat allemaal door die Krakers.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_47577637
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 08:31 schreef freud het volgende:

[..]

Euh, kraken is voor luie mensen die geen geld willen verdienen om ergens te kunnen wonen zoals normale mensen dat doen.
euhm, de meeste krakers die ik ken/kende (binnenstad Amsterdam) betalen anders ook gewoon maandelijks "huur", de meeste kraakpanden zijn namelijk in niet al te beste staat en daken ed repareren zich niet vanzelf
pleased to meet you
pi_47577904
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:38 schreef moussie het volgende:

[..]

euhm, de meeste krakers die ik ken/kende (binnenstad Amsterdam) betalen anders ook gewoon maandelijks "huur", de meeste kraakpanden zijn namelijk in niet al te beste staat en daken ed repareren zich niet vanzelf
Dat komt omdat die ongewassen viezeriken de boel helemaal uitwonen......
  FOK!fotograaf vrijdag 23 maart 2007 @ 12:48:51 #25
18921 freud
Who's John Galt?
pi_47577935
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:38 schreef moussie het volgende:

[..]

Waarom dan moedwillig in het eigendom van een ander gaan zitten? Werd ze gevraagd om het te repareren? Nee. Een vrijwillige bijdrage is iets anders als netjes ergens huur betalen. En ik denk ook niet dat ze vrijwillig elke maand 600 euro aan verbouwing in een kraakpand stoppen om er na 2 jaar uit te trekken en het netjes gerenoveerd achter te laten...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')