abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47774519
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 23:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dat je dan geen achternaam vermeldt, ei.
Op een forumpje wel, kip.
pi_47774523
* note ++ *

[ Bericht 92% gewijzigd door Drugshond op 29-03-2007 09:34:35 ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 00:00:10 #253
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47774541
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 23:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Op een forumpje wel, kip.
Aha, een SCH-regel?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_47774553
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 23:59 schreef Meki het volgende:
de kogel kwam natuurlijk van extreem rechts onder leiding van Widers
Hier zit waarschijnlijk een duisterere reden achter, dat wordt weer real-life smullen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_47774590
note ++

[ Bericht 97% gewijzigd door Drugshond op 29-03-2007 09:35:38 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 29 maart 2007 @ 00:01:27 #256
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_47774603
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:00 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hier zit waarschijnlijk een duisterere reden achter, dat wordt weer real-life smullen
ja vet lachen, hohoh er is weer iemand vermoord. Wat liggen we weer dubbel.
Zat je ook zo te smullen toen fortuyn werd vermoord?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_47774676
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:01 schreef One_of_the_few het volgende:

Zat je ook zo te smullen toen fortuyn werd vermoord?
De Dood van Fortuyn was vreselijk voor mij, maar ieder nadeel heeft zijn voordeel.... Melkert, Rosenmuller, Kok, etc onder vinden nog regelmatig zware hinder door de dood van Fortuyn
pi_47774939
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar herkennen dat jij niet goed kunt lezen.
Die opgepakte kraker zou Wilders ook wel hebben willen vermoorden.
Ook weer een beetje vergezocht, vindt je niet?
pi_47775384
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, mooi he.

Maar goed, ik wil graag je mysterieuze verhaal horen. Gewoon een bewijs van belangstelling (duh!).
Ik zou niet weten wat er gebeurd is...... Maar ik denk dat met de tijd, een beerputje open gaat....
pi_47775549
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat er gebeurd is...... Maar ik denk dat met de tijd, een beerputje open gaat....
Waarom denk je dat?
pi_47775613
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:30 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Nou omdat het logisch lijkt dat Seveke is weggeschoten door de overheid of door vastgoedbazen.

Maar zoals het nu lijkt is hij weggeschoten door iemand uit zijn eigen wereld.....
pi_47775906
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:05 schreef Godslasteraar het volgende:
Maar hé, wat een ONGELOFELIJKE TEGENVALLER moet dat zijn voor de linkserts, ze hadden zo gehoopt op een "kogel van rechts". Maar niet getreurt linkserts, in het door jullie geschapen klimaat zal vroeg of laat een publieke linksert een rechtse kogel ontmoeten ...
En dan zeggen we allemaal in koor

zie nou wel
  donderdag 29 maart 2007 @ 00:45:49 #263
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47775933
Goed dat de dader gepakt is
pi_47775984
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Goed dat de dader gepakt is
Niet te snel conclusies trekken aan de hand van een beknopte real-life-soap
pi_47776023
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:48 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

euh ?
Er is nog geen moordwapen gevonden en er is ook nog geen motief. En er zijn wel vaker mensen die bekennen, die er niks mee te maken hadden.
  donderdag 29 maart 2007 @ 00:50:44 #266
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47776066
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Er is nog geen moordwapen gevonden en er is ook nog geen motief. En er zijn wel vaker mensen die bekennen, die er niks mee te maken hadden.
Ow oke, ben benieuwd dan
pi_47777355
Als de berichten tot nu toe waar zijn, heeft iemand na lange tijd wraak genomen. Slachtoffer was iemand die veel zwakkeren hielp en bijstond. En die sober leefde van een uitkering, in plaats van de maatschappij pakweg een ton per jaar te kosten.
Kortom: een verlies voor de mensheid uit wrokkigheid.

Voorwaar een schande voor veel posters!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 29 maart 2007 @ 07:29:57 #268
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47779010
Tot zover de poging van links om een martelaar te creeren. Ik vraag me af of er zo veel recherche-uren in zouden worden gestoken als dat niet zou spelen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 29 maart 2007 @ 07:32:53 #269
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47779025
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 01:52 schreef Kees22 het volgende:
En die sober leefde van een uitkering, in plaats van de maatschappij pakweg een ton per jaar te kosten.
Prachtig, het omhemelen van bijstandstrekkers en bezwaarschriftterroristen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 29 maart 2007 @ 08:31:12 #270
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_47779489
De Gelderlander heeft vanmorgen nog een aantal details over de zaak:

De man is aangehouden in een internetcafé op de Ramblas in Barcelona. Hij woonde korte of langere tijd in een bestelwagen in de buurt van het Olympisch dorp aldaar, terwijl hij ook enige tijd in een kraakpand in Barcelona heeft gewoond.

De bijdrage van de Amerikaanse justitie betrof het achterhalen van de internetgegevens van de verdachte, die onder de naam Edmund Dantes voor de moord via e-mail contact zocht met Seveke. Deze mails zijn vanuit België en Spanje verstuurd.

De politie heeft in totaal 70.000 manuren besteed aan het onderzoek.

De verdachte is mogelijk ook betrokken geweest bij bomaanslagen op het kantoor van de Banque Paribas in Arnhem op 2 januari 1996 en aaanslagen op kantoren van de Credit Lyonnais-bank in Arnhem en Nijmegen. Deze werden opgeëist door het Earth Liberation Front. De aanslag op BASF in Arnhem wordt door de verdachte in zijn dagboek vermeld.

Groen Links-raadslid Wouter van Eck was vlak voor de moord nog samen met Seveke een protestactie aan het voorbereiden. 'Ik denk nu vooral na over hoe het voor de broer en zus moet zijn. Het lijkt wel of het onherroepelijke van zijn dood nog eens wordt benadrukt. En dat er iemand uit de kraakbeweging is opgepakt, maakt me ook triest.'

Burgemeester Thom de Graaf is 'buitengewoon opgelucht'. 'Ik ben pas ene paar maanden burgemeester van Nijmegne, maar mij is vrij snel duidelijk geworden wat de impact van de moord was op de Nijmeegse samenleving. Het heeft een enorme onrust opgeleverd.'
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_47779509
quote:
Als de berichten tot nu toe waar zijn, heeft iemand na lange tijd wraak genomen. Slachtoffer was iemand die veel zwakkeren hielp en bijstond. En die sober leefde van een uitkering, in plaats van de maatschappij pakweg een ton per jaar te kosten.
Kortom: een verlies voor de mensheid uit wrokkigheid.

Voorwaar een schande voor veel posters!
Oh ja, fijne gozer. Veroordeeld voor lidmaatschap van criminele organisatie, heeft politieagenten EN hun families bewust in gevaar gebracht door undercover-agenten te verraden en hun adres + namen van vrouwen en kinderen te noemen etc
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 08:42:25 #272
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_47779626
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 23:59 schreef Meki het volgende:
de kogel kwam natuurlijk van extreem rechts onder leiding van Widers
Het is al lang en breed duidelijk waar die kogel vandaan kwam, waarom moet je dan ook hier Wilders erbij halen? What's next, dat Israel achter de aanslag zit?

note++

[ Bericht 5% gewijzigd door Drugshond op 29-03-2007 09:37:46 ]
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 29 maart 2007 @ 08:46:56 #273
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_47779685
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 07:29 schreef PJORourke het volgende:
Tot zover de poging van links om een martelaar te creeren. Ik vraag me af of er zo veel recherche-uren in zouden worden gestoken als dat niet zou spelen.
Een martelaar, zoals rechts Fortuyn en van Gogh heeft?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_47779698
quote:
Als de berichten tot nu toe waar zijn, heeft iemand na lange tijd wraak genomen. Slachtoffer was iemand die veel zwakkeren hielp en bijstond.
Hij heeft z'n "moordenaar" uitgemaakt voor een verrader en infiltrant van de politie! Lekker ventje die Seveke!
quote:
En die sober leefde van een uitkering, in plaats van de maatschappij pakweg een ton per jaar te kosten.
het moet niet gekker worden.
pi_47779710
Achterdocht
Sylvain Ephimenco

De vermoedelijke moordenaar van kraker en activist Louis Sévèke is gearresteerd. Een bekentenis is afgelegd. De 38-jarige verdachte, een Rotterdammer, wordt morgen voorgeleid aan de rechter-commissaris.

Allemaal zeer verheugend nieuws. Allereerst voor de familie van het slachtoffer. Maar ook voor het rechtvaardigheidsgevoel van elke Nederlander. Voor de rest overheerst een ander sentiment na de gebrekkige persconferentie van gisteren: achterdocht. Want die korte en karige uitleg van de politie heeft geen enkele concrete aanwijzing kunnen geven omtrent het motief van de moordenaar. Dit in een zaak die, gezien de enorme middelen en de disproportionele aandacht, een nationale dimensie heeft gekregen. Frustrerend is het wel. Het cliché-zinnetje lag al op de politielippen bestorven: Justitie benadrukte verder terughoudend te zijn met het geven van verdere informatie in het belang van het onderzoek. Is het dan zo schadelijk voor het onderzoek om een deel van de waarheid prijs te geven? Heeft de publieke opinie waar zo veel medewerking van werd verlangd tijdens het onderzoek, geen recht op meer duidelijkheid? Laat ik de drie meest waarschijnlijke hypotheses opnoemen. Het motief voor de moord op Sévèke lag in de relationele sfeer, of heeft een politieke lading, of is een criminele afrekening. De politie weet het al, wij niet.

Vanaf het prille begin van deze zaak is de behandeling ervan atypisch en geheimzinnig geweest. Er mocht van de autoriteiten niet over de mogelijke achtergrond van de moord worden ’gespeculeerd’ en tot mijn stomme verbazing hielden bijna alle journalisten zich hieraan. Het halfduister verleden van Sévèke (er waren geruchten en ook aanwijzingen voor zijn aandeel in gewelddadige krakeracties) bleef een gesloten boek. Wel werd hier en daar officieel medegedeeld dat Sévèke lief en integer was. De krakerswereld sloeg ook dicht. De onderzoekers werden kennelijk niet vertrouwd en een zogenoemd tegenspraakteam werd ingesteld om hun onderzoekende collega’s in de gaten te houden. Dit om ’de integriteit en de kwaliteit van het onderzoek te waarborgen’. Deze uitzonderlijke stap was kennelijk niet voldoende om vertrouwen en sereniteit in het onderzoek te bewerkstelligen. Het voormalig hoofd bestuurlijk-juridische zaken van het politiekorps Gelderland-Zuid werd daarom gevraagd om namens de intimi als ’externe monitor’ van het politieonderzoek te fungeren. Nog meer controle. Het verzoek werd uiteindelijk afgewezen en de man kreeg een spreekverbod (!). Wat is dit nu allemaal? Louis Sévèke was toch geen JFK en zijn actieradius was toch voornamelijk beperkt tot Nijmegen en omgeving?

Als de verdachte inderdaad uit de krakerswereld zelf komt, dan moeten in dat wereldje heel wat alarmpjes zijn gaan rinkelen. Een boef die banken beroofde heeft zijn oude makker uit zijn krakersjeugd omgelegd. Wat is de link en waar is de buit uit de kluizen gebleven?
-------
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')