quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat je dan geen achternaam vermeldt, ei.
Aha, een SCH-regel?quote:
Hier zit waarschijnlijk een duisterere reden achter, dat wordt weer real-life smullenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:59 schreef Meki het volgende:
de kogel kwam natuurlijk van extreem rechts onder leiding van Widers
ja vet lachen, hohoh er is weer iemand vermoord. Wat liggen we weer dubbel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hier zit waarschijnlijk een duisterere reden achter, dat wordt weer real-life smullen![]()
De Dood van Fortuyn was vreselijk voor mij, maar ieder nadeel heeft zijn voordeel.... Melkert, Rosenmuller, Kok, etc onder vinden nog regelmatig zware hinder door de dood van Fortuynquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Zat je ook zo te smullen toen fortuyn werd vermoord?![]()
Ook weer een beetje vergezocht, vindt je niet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar herkennen dat jij niet goed kunt lezen.
Die opgepakte kraker zou Wilders ook wel hebben willen vermoorden.
Ik zou niet weten wat er gebeurd is...... Maar ik denk dat met de tijd, een beerputje open gaat....quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, mooi he.![]()
Maar goed, ik wil graag je mysterieuze verhaal horen. Gewoon een bewijs van belangstelling (duh!).
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er gebeurd is...... Maar ik denk dat met de tijd, een beerputje open gaat....
Nou omdat het logisch lijkt dat Seveke is weggeschoten door de overheid of door vastgoedbazen.quote:
En dan zeggen we allemaal in koorquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:05 schreef Godslasteraar het volgende:
Maar hé, wat een ONGELOFELIJKE TEGENVALLER moet dat zijn voor de linkserts, ze hadden zo gehoopt op een "kogel van rechts". Maar niet getreurt linkserts, in het door jullie geschapen klimaat zal vroeg of laat een publieke linksert een rechtse kogel ontmoeten ...
Niet te snel conclusies trekken aan de hand van een beknopte real-life-soapquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Goed dat de dader gepakt is
Er is nog geen moordwapen gevonden en er is ook nog geen motief. En er zijn wel vaker mensen die bekennen, die er niks mee te maken hadden.quote:
Ow oke, ben benieuwd danquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er is nog geen moordwapen gevonden en er is ook nog geen motief. En er zijn wel vaker mensen die bekennen, die er niks mee te maken hadden.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:52 schreef Kees22 het volgende:
En die sober leefde van een uitkering, in plaats van de maatschappij pakweg een ton per jaar te kosten.
Oh ja, fijne gozer. Veroordeeld voor lidmaatschap van criminele organisatie, heeft politieagenten EN hun families bewust in gevaar gebracht door undercover-agenten te verraden en hun adres + namen van vrouwen en kinderen te noemen etcquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:52 schreef Kees22 het volgende:
Als de berichten tot nu toe waar zijn, heeft iemand na lange tijd wraak genomen. Slachtoffer was iemand die veel zwakkeren hielp en bijstond. En die sober leefde van een uitkering, in plaats van de maatschappij pakweg een ton per jaar te kosten.
Kortom: een verlies voor de mensheid uit wrokkigheid.
Voorwaar een schande voor veel posters!
Het is al lang en breed duidelijk waar die kogel vandaan kwam, waarom moet je dan ook hier Wilders erbij halen? What's next, dat Israel achter de aanslag zit?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:59 schreef Meki het volgende:
de kogel kwam natuurlijk van extreem rechts onder leiding van Widers
Een martelaar, zoals rechts Fortuyn en van Gogh heeft?quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:29 schreef PJORourke het volgende:
Tot zover de poging van links om een martelaar te creeren.Ik vraag me af of er zo veel recherche-uren in zouden worden gestoken als dat niet zou spelen.
Hij heeft z'n "moordenaar" uitgemaakt voor een verrader en infiltrant van de politie! Lekker ventje die Seveke!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:52 schreef Kees22 het volgende:
Als de berichten tot nu toe waar zijn, heeft iemand na lange tijd wraak genomen. Slachtoffer was iemand die veel zwakkeren hielp en bijstond.
quote:En die sober leefde van een uitkering, in plaats van de maatschappij pakweg een ton per jaar te kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |