quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:48 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nem heeft mij bedrogen... met een vrouw nog wel![]()
Ik moet de eerste vrouw die eerlijk alles bekent en zegt wat ze denkt nog tegenkomenquote:
ik flap er nog wel eens dingen uitquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet de eerste vrouw die eerlijk alles bekent en zegt wat ze denkt nog tegenkomen![]()
Hypocrietje
sssst, rel, pak ook wat popcornquote:
Aldus www.detvgids.nlquote:Zangeressen die gaan acteren, dat is altijd linke soep. Zo ook voor Britney Spears, wier film Crossroads een startsein was van een adembenemende populariteitsduik van popprinses naar zielig geval. RTL 5 durft het aan en laat het werkje zien.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik flap er nog wel eens dingen uit
[..]
sssst, rel, pak ook wat popcorn [afbeelding]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:38 schreef Etcetera het volgende:
ik heb geen jota verstand van bloemen maar ik vind soempies avonturen![]()
![]()
Nee hoor. Het is ook heel zielig voor d'rquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:57 schreef Mark_V het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar zielig voor Britney Spears, ben ik nou echt de enige?
ik ben een ramptoeristquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:56 schreef Mark_V het volgende:
[..]
![]()
door mensen zoals jij moeten we tegenwoordig schermen neerzetten om kijkfiles tegen te gaan
![]()
Ik zou boekjes uitbrengen:quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
En het gaat alleen maar over dagelijkse bezigheden. Kun je nagaan als ik écht op avontuur ga.![]()
Weet niet. Heb ze weggegeven..heb nog een pakje, maar die heb ik nog niet in een potje gedaan. Kan ik zo wel doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:58 schreef Mark_V het volgende:
Zijn je klaverbolletjes trouwens nog opgekomen?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:58 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik zou boekjes uitbrengen:
*Soempie gaat skaten
*Soempie op de markt
*Soempie drinkt yokidrink
*Soempie zit te Soggen
*Soempie bouwt haar eigen kasje
Ik vind het een prachtplanquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:58 schreef Mark_V het volgende:
[..]
*Soempie gaat skaten
*Soempie op de markt
*Soempie zit te Soggen
Voor mijn creatieve idee neem ik genoegen met 50% van de opbrengstenquote:
je onderschriftquote:
Dat heb je ook snel in de gatenquote:
Ja.quote:
dat kwam door Mark's boekje Soempie zit te SOGgen, en ik wou je onderschrift lezen en toen las ik mezelfquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat heb je ook snel in de gaten![]()
Ik vond hem mooi![]()
MP3-tje nog geluisterd?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat heb je ook snel in de gaten![]()
Ik vond hem mooi![]()
Ojeequote:
Die ik gisteren gestuurd heb naar je hotmail. "Into the sea"quote:
Niks ontvangenquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ik gisteren gestuurd heb naar je hotmail. "Into the sea"
Moet jij zeggen, vuillakquote:
yep, concept is af!!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:08 schreef Soempie het volgende:
Mark, is het nog gelukt met je artikel?
Gek..Stanley welquote:
Geen idee. Ik heb 29% verbruikt van m'n 1024 MB. Lijkt me dat het wel moet lukkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek..Stanley wel
Nu was het bestand groter dan 10MB. Wellicht kan Hotmail dat niet ontvangen?
Ja, maar wellicht heeft Hotmail een bestandsgroottelimiet (scrabble-woord!) ingesteld.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb 29% verbruikt van m'n 1024 MB. Lijkt me dat het wel moet lukken
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:58 schreef Mark_V het volgende:
[..]
*Soempie gaat skaten
*Soempie op de markt
*Soempie zit te Soggen
Andersom ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
Het zal trouwens niet de eerste keer zijn dat een mail van Gmail niet aankomt bij Hotmail
Eh..het is Microsoft die bekend staat om het blokken van concurrenten jaquote:
De link? Of het nummer van gisteren?quote:
De link. Ik luister nu.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De link? Of het nummer van gisteren?
quote:
Vaya Con Dios heeft een vrouwelijke zanger.quote:
Ik heb nog geen voetbal aangeraakt dit jaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is pas woensdagavond, maar ik heb het gevoel al m'n energie van de hele week al gebruikt te hebben
3 wedstrijden voetballen in 3 dagen, waarvan 2 's avonds laat is niet goed voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |