Waar zijn ze te zien?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:54 schreef Etcetera het volgende:
de HP kaften zijn bekend wat eenlelijke
kinderversie
heul niet Harry Potter like
mijn link is beterquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:55 schreef Nesle het volgende:
http://www.harrypotter.nl/index_flash.html
got it
eensquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:01 schreef Etcetera het volgende:
maar dan nog
het is echt een lelijke cover
de adultversie is wel mooi
Ja, was ik ook van plan..ooit, als ik geld heb.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:03 schreef Etcetera het volgende:
mss dat ik al m'n engelse boeken wel verkoop en er ooit de adultversies voor koopwil ze toch ooit eens gelijk trekken
volgens m'n moeder is 1 zaadje 1 bloemetjequote:Op woensdag 28 maart 2007 17:02 schreef Soempie het volgende:
hm oke, ik heb nu zakjes met zaadjes, maar hoe weet ik nu hoeveel er uit 1 zaadje komt![]()
ik snap er niks van.Hoever moeten de zaadjes bijvoorbeeld uit elkaar.
En moet ik een hoopje zaadjes doen of 1 zaadje per keer?
![]()
Ja, ik weet het: ik ben geen plantenmens.![]()
Rustig maar Soempquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:02 schreef Soempie het volgende:
hm oke, ik heb nu zakjes met zaadjes, maar hoe weet ik nu hoeveel er uit 1 zaadje komt![]()
ik snap er niks van.Hoever moeten de zaadjes bijvoorbeeld uit elkaar.
En moet ik een hoopje zaadjes doen of 1 zaadje per keer?
![]()
Ja, ik weet het: ik ben geen plantenmens.![]()
hangt van het plantje af (volgen mijn moeder)quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef Soempie het volgende:
en hoe lang duurt het voor er plantjes komen?
is exact dezelfde inhoud als de kinderversie maar met een andere coverquote:
Wat een onzin dan de adult versiequote:Op woensdag 28 maart 2007 17:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is exact dezelfde inhoud als de kinderversie maar met een andere cover![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rustig maar Soemp
Begin eens bij het begin: WAT voor zaadjes heb je gekocht? Dat is best belangrijk
En staan er geen beschrijvingen op de achterkant?
sommige mensen schamen zich om kinderboeken in de kast te hbben (idd zwaar belachelijk maar ja...)quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat een onzin dan de adult versie![]()
![]()
En waarschijnlijk ook hoever je ze uit elkaar moet zetten? Ik vermoed zo'n centimeter of 15quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:09 schreef Soempie het volgende:
Maar niet hoe lang het gaat duren. Wel de hoeveelheid en hoe groot het plantje wordt.
20 ongeveer..verschilt per plantjequote:Op woensdag 28 maart 2007 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook hoever je ze uit elkaar moet zetten? Ik vermoed zo'n centimeter of 15
Jij bent toch hopelijk niet het soort dat om 12 uur in de nacht verkleed als een mislukte heks voor de winkel staat om het nieuwe boek te kopenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sommige mensen schamen zich om kinderboeken in de kast te hbben (idd zwaar belachelijk maar ja...)
Maar dat had je in de winkel ook al kunnen bedenkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:11 schreef Soempie het volgende:
pfff, wat een gedoe. De ene wordt ook veel hoger dan de ander.Dat wordt echt een zooitje als alles uitkomt
Dat is handig anders eten de vogels ze op of drogen de zaadjes uitquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:10 schreef Soempie het volgende:
dun met aarde bedekken? Wat heb ik daar nou aan![]()
Een maand of 2/ 3quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat had je in de winkel ook al kunnen bedenken
Is trouwens helemaal niet erg als je ze in de zon zet en niet te dicht bij elkaar.
Ik denk trouwens dat het een maand of 2-3 duurt voordat ze compleet zijn. En dat is mooi want de bloetijd is tussen Juni en September
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een maand of 2/ 3![]()
Ik dacht meer aan anderhalve week![]()
Dat is ook serieus het enige waar ik ervaring mee hebquote:
En wat is daar mis meequote:Op woensdag 28 maart 2007 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij bent toch hopelijk niet het soort dat om 12 uur in de nacht verkleed als een mislukte heks voor de winkel staat om het nieuwe boek te kopen![]()
Wat gebeurt er dan als ik ze nu zaai?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij vader duurt het ongeveer 1,5 maand (en hij kan het weten)
Ik zou dus even wachten tot begin Mei met zaaien van de Afrikaantjes.
Het was natuurlijk niet in je opgekomen dat zo'n bol ook af en toe water nodig heeft?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:20 schreef SaskiaR het volgende:
Soempie is al net zo erg als ik met planten... ik had voor m'n verjaardag een bloembol gekregen, en de enige aanwijzing was ' stop bol in bak met aarde en wacht'... ging die bol dood
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:20 schreef SaskiaR het volgende:
Soempie is al net zo erg als ik met planten... ik had voor m'n verjaardag een bloembol gekregen, en de enige aanwijzing was ' stop bol in bak met aarde en wacht'... ging die bol dood
en dat is me meerdere keren gebeurd![]()
Ik wil namelijk zo snel mogelijk een balkon met bloemetjesquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als ik ze nu zaai?
Niets..althans..niets ernstigsquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als ik ze nu zaai?
Dan had je naar een ander tuincentrum moeten gaan of even een moeten wachten. Dan kon je ze kant en klaar kopenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wil namelijk zo snel mogelijk een balkon met bloemetjes![]()
![]()
Sorry hoor maar om nou om 12 uur s'nacht voor de boekwinkel te gaan staan verkleed als heks om een boek te kopenquote:
Dat stond niet op de verpakking... ik heb ook wel eens bollen wel water gegeven, maar die kwamen ook niet op.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was natuurlijk niet in je opgekomen dat zo'n bol ook af en toe water nodig heeft?
En daar kunnen ze niet tegen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niets..althans..niets ernstigs
Maar je zou zomaar nog een paar koude nachten in April kunnen krijgen.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
En daar kunnen ze niet tegen?Dan kan ik ze binnenzetten toch?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |